Streams
Radiomeddelanden
Armed Assault intervju
Armed Assault
PinkElephant den 2006-11-29 00:04
IGN har intervjuat Paul Statham (BIS), bland annat får han frågor om vad som var största problemet i Operation Flashpoint (och hur de har fixat det i ArmA) och hur mycket realism man kan lägga in i ett spel utan att det blir tråkigt.

IGN UK: Continuing on the same theme, when does realism go too far and stop being fun? How've you attempted to overcome that problem in Armed Assault?
Paul Statham: It can be hard sometimes to find that balance. Of course, there are times when it's obvious to know what not to do - for example, if there's a night mission where the player must patrol a friendly base watching out for nocturnal interdiction by the enemy, it wouldn't be fun to make it four real-time hours of walking around freezing your butt off with no sign of the enemy. Sure that could be realistic but it certainly isn't much fun for the average gamer.
[...]


Läs hela intervjun genom att klicka på denna länk
Kommentarer
8 #1 Redkid
den 2006-11-30 16:51
Samma skit om och om igen. Det är bra skit dock.
Skriv en kommentar
Du måste logga in för att skriva en kommentar.
Logga in
Användarnamn
Lösenord


Inte registrerad användare?
Klicka här för att registrera dig.

Förlorat lösenordet?
Begär ett nytt här.
Servers