Streams
Radiomeddelanden
Intervju med Mark Spanel
Armed Assault
Granquist den 2007-02-21 00:10
Eurogamer har lyckats med frågor som jag tycker om läsa och inte bara "vad är det bästa med spelet?" där utvecklarna får skryta och ljuga utan lite mer personliga.

Ett smakprov.

Eurogamer: What was the biggest headache during development?

Marek Spanel: Delays and money were big nightmares all the time as we had to carry on on our own for most of the time of the project. Eastern European markets literally made this project possible.


Läs hela interjuvn och passa på kolla in Eurogamers hemsida lite.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=72794

EDIT
Härligt när man driver en sida för communityn av communityn som det kallas, noterade först nu att steelrat publicerat denna nyheten när den var ny MEN han skrev så tråkigt så jag klickade mig inte och läste den.. =)

granQ sätter på sig dumstruten.
Kommentarer
6 #1 Steel rat
den 2007-02-21 11:13
Ha ha, då sitter vi med varsin dumstrut nu. Jag dubbelpostade ju ett av dina inlägg förut Smile
Skriv en kommentar
Du måste logga in för att skriva en kommentar.
Logga in
Användarnamn
Lösenord


Inte registrerad användare?
Klicka här för att registrera dig.

Förlorat lösenordet?
Begär ett nytt här.
Servers