Visa ämne
Tank-simulatorer
|
|
Publicerat 2009-11-04 16:11
|
|
Jaha, måste vi väl ha en tråd om? Så efter en horribel upplevelse i nån rysk beta-demo av T72 Balkans On Fire en gång i tiden så har man inte testat nått mer. Kollat upp lite om Steel Beasts men inte riktigt vågat lägga ut pengar på det. Testade däremot nyligen demot av Steel Fury:Kharkov 1942 och fastnade direkt! Finns att köpas på diverse sajter, Discshop hade den rätt billigt och den kommer med en tryckt(!) manual. Inte dåligt i dessa tider när allt verkar bara finnas i PDF-format. Har också försökt mig på att prova "WWII Battle Tanks: T-34 vs. Tiger men jag fastnade aldrig för det för att ens ge det en chans. Mycket möjligt det är bra men Steel Fury "kändes" mera. Tacksam för tips och länkar. http://www.steelfury.info http://www.steelbeasts.com/ Redigerat av NordicStormtrooper den 2009-11-04 16:12 _____________________________________________________________________________________________
Simma lugnt: Arma2 - F4:AF - SH:5 - FSX - RO:41-45 |
|
|
|
Publicerat 2009-11-04 17:18
|
|
Odan har T-34 vs. Tiger om nån vill prova i coop eller så men den är rätt risig. Rekommenderas inte. |
|
|
|
Publicerat 2009-11-04 17:57
|
|
Fast det där är ju apgamla vagnar.. Vore trevligare med LEO2 eller nått. | |
|
|
Publicerat 2009-11-04 18:12
|
|
Citera Ishie skrev: Jo, men vi pratar ju stridsvagnar, inte rullande datorer ![]() |
|
|
|
Publicerat 2009-11-04 18:52
|
|
Citera theOden skrev: Det är ju det som är stridsvagn, du menar pansarvagn. Enligt mina gamla officerar från lumpen i alla fall.. "Stridsvagn heter det! Pansarvagnar har inte funnits sedan andra världskriget!" Sa dem alltid ![]() |
|
|
|
Publicerat 2009-11-04 18:55
|
|
Nej Ish, en pansarvagn är en bepansrad vagn som man har till bilen. ![]() |
|
|
|
Publicerat 2009-11-04 23:56
|
|
stridsvagn har funnits sen rommartiden, det är en vagn men strider ifrån. Rommarna hade hästvagnar som man stred ifrån. Sen gick det ned i svacka tills första stridsvagnarna kom. Pansarvagnar, är fordon som är skyddade med "pansar", fast inte strider som primärt syfte. T ex: bmp 1 är en pansarbandvagn som fraktar trupp, T 34 är en vagn som primärt strider, en stridsvagn.. typ så. och rullande datorer är Oden med rullatorn.. |
|
|
|
Publicerat 2009-11-05 11:03
|
|
Finns det ingen vettig Permobilsimulator då? | |
|
|
Publicerat 2009-11-05 12:00
|
|
Citera granQ skrev: Stridsvagnarna är faktiskt ännu tidigare än så, redan dom gamla egyptierna använde dom. Dock slutade dom användas efter att Alexander den store kom på ett sjukt bra sätt att göra sig av med dom genom att öppna upp i formationen och sedan stänga in dom där och hugga ner stridsvagnsföraren och hans svärdsman. ![]() |
|
|
|
dmagnusson Publicerat 2009-11-09 14:04
|
|
Jag tycker steel beasts är värt pengarna... man får mpnga speltimmar för det ... kommer nya grejer till det hela tiden.... sen är multiplayern kickass ![]() Gillar man moderna vagnar är det helt klart bäst |
|
|
Gå direkt till forum: |