Visa ämne
Op. Broken Oyster (söndag 6sept 19.00)
|
|
Publicerat 2009-09-05 17:23
|
|
![]() Hejsan, tänkte slänga igång mitt lite mindre taktiska uppdrag "spec-ops" stil. Endast 8 platser (för uppdraget är byggt så, om intresset är stort får folk gärna spela det fler ggr bara dom frågar) Detta uppdrag är designat för taktisk träning åt en squad plus en "scout grupp" som opererar vid sidan om, och utan några gigantiska ytor att färdas över. Uppdraget beta testades med 5 personer och det klarades på cirka 2½ timma (inklusive pauser och hundrastande) Jag är långt ifrån en expert scripter, så eventuella problem får tas hänsyn till dock funkade det mesta sist. Jag lär mig fortfarande och hoppas kunna skapa större uppdrag i framtiden. Söndagen 6 sept kl 19.00 (samling på TS däromkring) Server : Mattans Garderob (standard anrop lösen kan du inte så fråga på TS) Operation Broken Oyster ----------------------------------------------------------- The insurgent groups who operate in this area has been loosing alot of vehicles and armor because of the silent death, the enemy A-10s must be destroyed while still in hangars. This is why the insurgents has requested the spetsnaz help. While this was planned our leader was captured by the americans and is beeing held in the nearby town of Krasnostav. This shifted the main objective for the assault to free the captured insurgent leader. You will be inserted by parachute from a Mi17 early morning and make contact with the insurgent group. Forecast : Clear skies and light fog Time : 0430 hours ---------------------------------------------------------- Kopiera och skriv in erat namn på platsen ni vill ha Spetnaz Team leader : Pellejones Spetnaz Marksman : Lambo Spetnaz Scout : Klawen Spetnaz Operator : Tobe Spetnaz Assaultman : Mattan Spetnaz Operator (SD) : Carlbark Insurgent Scout/Saboteur : Wedisciple Insurgent Scout/Saboteur : Robinio Insurgent Scout/Saboteur : Snabel Notera att: Scout teamet består av "sneaky sneaky" grupp med tysta vapen och optik för att rapportera till huvudgruppen men används även för förstörelse och opererar solo. edit: FULLT ![]() Redigerat av Mattan den 2009-09-05 19:49 |
|
|
|
Publicerat 2009-09-05 17:34
|
|
Spetnaz Team leader : Pellejones Spetnaz Marksman : Lambo Spetnaz Scout : Spetnaz Operator : Tobe Spetnaz Assaultman : Mattan Spetnaz Operator (SD) : Insurgent Scout/Saboteur : Insurgent Scout/Saboteur : Robinio Du menar inte 6 Sept på söndag? eller blir det idag? |
|
|
|
Publicerat 2009-09-05 17:36
|
|
Citera Robinio skrev: Du har rätt! Tryckfels nisse hade varit framme, det är imorgon! |
|
|
|
Publicerat 2009-09-05 18:09
|
|
Spetnaz Team leader : Pellejones Spetnaz Marksman : Lambo Spetnaz Scout : Spetnaz Operator : Tobe Spetnaz Assaultman : Mattan Spetnaz Operator (SD) : Carlbark Insurgent Scout/Saboteur : Insurgent Scout/Saboteur : Robinio |
|
|
|
Publicerat 2009-09-05 18:20
|
|
Spetnaz Team leader : Pellejones Spetnaz Marksman : Lambo Spetnaz Scout : Klawen Spetnaz Operator : Tobe Spetnaz Assaultman : Mattan Spetnaz Operator (SD) : Carlbark Insurgent Scout/Saboteur : Wedisciple Insurgent Scout/Saboteur : Robinio |
|
|
|
Publicerat 2009-09-05 18:26
|
|
ohnooees, no spot left ![]() |
|
|
|
Publicerat 2009-09-05 20:58
|
|
Är ny, inte varit med och lirat men jag trodde söndag var de "stora" lir dagarna på anrop? | |
|
|
Publicerat 2009-09-05 22:03
|
|
Citera Nodens skrev: Det är olika. Men oftast söndag. |
|
|
|
Publicerat 2009-09-05 22:04
|
|
Jo Nodens, det är tanken.
|
|
|
|
Publicerat 2009-09-05 22:05
|
|
synd med så få platser ![]() |
|
|
|
Publicerat 2009-09-05 22:07
|
|
Man kan ju köra två spel på söndag. Ett stor-COOP och detta ![]() |
|
|
|
Publicerat 2009-09-05 22:18
|
|
Finns det ett stor coop, do it! do it! | |
|
|
Publicerat 2009-09-05 22:22
|
|
Detta är mest för jag har inte någon direkt erfarenhet att bygga större mission och har precis vågat mig på bygga missions för fler en mig och min jobbarpolare i stort sett. Förväntade mig faktiskt inte sån här stor respons ![]() Men går detta bra så sätter jag mig gärna och jobbar på något i större skala ![]() |
|
|
|
Publicerat 2009-09-05 22:45
|
|
Mattans missions kickar riktigt bra! Så vi ser fram emot något större Mattan. En sjukanmälan, många koppar kaffe sen är vi där! ![]() Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt |
|
|
|
Publicerat 2009-09-05 22:53
|
|
Citera Mattan skrev: do it! |
|
|
|
Publicerat 2009-09-06 21:12