Visa ämne
Shadow Warriors Lördagen 5 september 20.00
|
|
Publicerat 2009-09-03 18:38
|
|
Server: ANROP MMAI Pass: hejsna TS: Anrop Tid: 20.00 skall vi trycka på startknappen. Servern är uppe 15 minuter innan. Vad går spelet ut på? Vi spelar som ryska special styrkor, i 2 grupper plus en ledningsgrupp. En del mindre uppdrag skall lösas och huvudmålet är att få bluefor att lämna ön (genom att ha ihjäl tillräckligt många för de skall dra sig ur). Följande roller finns, så max 20 slots: (Kopiera listan och skriv in dig!) Det går bra komma oanmäld, men anmälda har förtur och kan reservera sin slot. Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Sjukvådare -- Skarpskytt (SVD) -- Skyttesoldat (granattillsats) -- Alpha Gruppchef -- Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Bravo Gruppchef -- Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Redigerat av Granquist den 2009-09-03 18:44 |
|
|
|
Publicerat 2009-09-03 18:41
|
|
Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Skyttesoldat (granattillsats) -- Alpha Gruppchef -- Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Bravo Gruppchef -- Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- |
|
|
|
Publicerat 2009-09-03 18:44
|
|
Ska du inte vara med granQ? Jag placerar mig själv som gruppchef, jag hade kul sist jag var det. Finns en del jag behöver slipa på, så vill ni ha en fläckfri upplevelse tar ni Bravo ![]() Vi kanske kan ta ett tune-up uppdrag idag/imorgon ev.? Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Skyttesoldat (granattillsats) -- Alpha Gruppchef -- Ish Stf Gruppchef -- Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Bravo Gruppchef -- Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Redigerat av Ish den 2009-09-03 18:46 |
|
|
|
Publicerat 2009-09-03 18:45
|
|
klart skall vara med, men tänkte avvakta lite och se om blev någon slot över. Men kan lika väl springa med Igla så ![]() Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Skyttesoldat (granattillsats) -- Alpha Gruppchef -- Ish Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- granQ Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Bravo Gruppchef -- Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Redigerat av Granquist den 2009-09-03 18:46 |
|
|
|
Publicerat 2009-09-03 18:50
|
|
Nu jefflar ska jag vara med o kriga! Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Skyttesoldat (granattillsats) -- Alpha Gruppchef -- Ish Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- granQ Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Bravo Gruppchef -- Ugga Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- |
|
|
|
Publicerat 2009-09-03 18:50
|
|
Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Klawen Skyttesoldat (granattillsats) -- Alpha Gruppchef -- Ish Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- granQ Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Bravo Gruppchef -- Ugga Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Redigerat av Granquist den 2009-09-03 18:50 |
|
|
|
Publicerat 2009-09-03 18:53
|
|
Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Klawen Skyttesoldat (granattillsats) -- Lambo Alpha Gruppchef -- Ish Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- granQ Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Bravo Gruppchef -- Ugga Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Bevakningssoldat Marinbas Syd 2002
Arma2: Flyger högt upp i det blå! |
|
|
|
Publicerat 2009-09-03 18:56
|
|
Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Klawen Skyttesoldat (granattillsats) -- Lambo Alpha Gruppchef -- Ish Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- granQ Skyttesoldat (RPG 7) -- RocketMan aka Edwin Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Bravo Gruppchef -- Ugga Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- |
|
|
|
Publicerat 2009-09-03 18:57
|
|
Metisen gillar jag skarpt, får bli en sådan! Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Klawen Skyttesoldat (granattillsats) -- Lambo Alpha Gruppchef -- Ish Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- granQ Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Redibo Skarpskytt (SVD) -- Bravo Gruppchef -- Ugga Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- |
|
|
|
Publicerat 2009-09-03 19:00
|
|
All your MMAI are belong to us. Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Klawen Skyttesoldat (granattillsats) -- Lambo Alpha Gruppchef -- Ish Stf Gruppchef - Sjukvådare -- Trracer KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- granQ Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Redibo Skarpskytt (SVD) -- Bravo Gruppchef -- Ugga Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Redigerat av Trracer den 2009-09-03 19:12 |
|
|
|
Publicerat 2009-09-03 19:05
|
|
Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Trracer Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Klawen Skyttesoldat (granattillsats) -- Lambo Alpha Gruppchef -- Ish Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- granQ Skyttesoldat (RPG 7) -- RocketMan aka Edwin Skyttsoldat (Metis) -- Redibo Skarpskytt (SVD) -- Bravo Gruppchef -- Ugga Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) Robinio Har inte varit med på MMAI förut men ser fram emot det Redigerat av Granquist den 2009-09-03 19:09 |
|
|
|
Publicerat 2009-09-03 20:15
|
|
vm-kval fotboll någon? | |
|
|
Publicerat 2009-09-03 20:16
|
|
Citera Nodens skrev: Ställ TV:n vid datorn och multitaska, så svårt är det inte! ![]() |
|
|
|
Publicerat 2009-09-03 21:12
|
|
Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Trracer Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Klawen Skyttesoldat (granattillsats) -- Lambo Alpha Gruppchef -- Ish Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- granQ Skyttesoldat (RPG 7) -- RocketMan aka Edwin Skyttsoldat (Metis) -- Redibo Skarpskytt (SVD) -- Pettersson Bravo Gruppchef -- Ugga Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Robinio |
|
|
|
Publicerat 2009-09-04 02:32
|
|
Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Trracer Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Klawen Skyttesoldat (granattillsats) -- Lambo Alpha Gruppchef -- Ish Stf Gruppchef - Sjukvådare -- milka KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- granQ Skyttesoldat (RPG 7) -- RocketMan aka Edwin Skyttsoldat (Metis) -- Redibo Skarpskytt (SVD) -- Pettersson Bravo Gruppchef -- Ugga Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Robinio |
|
|
|
Publicerat 2009-09-04 03:06
|
|
Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Trracer Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Klawen Skyttesoldat (granattillsats) -- Lambo Alpha Gruppchef -- Ish Stf Gruppchef - Webdisciple Sjukvådare -- milka KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- granQ Skyttesoldat (RPG 7) -- RocketMan aka Edwin Skyttsoldat (Metis) -- Redibo Skarpskytt (SVD) -- Pettersson Bravo Gruppchef -- Ugga Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Robinio Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt |
|
|
|
Publicerat 2009-09-04 03:12
|
|
Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Trracer Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Klawen Skyttesoldat (granattillsats) -- Lambo Alpha Gruppchef -- Ish Stf Gruppchef - Webdisciple Sjukvådare -- milka KSP skytt -- Snabel Skyttesoldat (Igla) -- granQ Skyttesoldat (RPG 7) -- RocketMan aka Edwin Skyttsoldat (Metis) -- Redibo Skarpskytt (SVD) -- Pettersson Bravo Gruppchef -- Ugga Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Robinio |
|
|
|
Publicerat 2009-09-04 04:19
|
|
MMAI har jag fan missat varenda gång än så länge. Ska bli intressant! Jag tar mig an min kära ksp i Bravo ![]() Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Trracer Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Klawen Skyttesoldat (granattillsats) -- Lambo Alpha Gruppchef -- Ish Stf Gruppchef - Webdisciple Sjukvådare -- milka KSP skytt -- Snabel Skyttesoldat (Igla) -- granQ Skyttesoldat (RPG 7) -- RocketMan aka Edwin Skyttsoldat (Metis) -- Redibo Skarpskytt (SVD) -- Pettersson Bravo Gruppchef -- Ugga Stf Gruppchef - Sjukvådare -- KSP skytt -- Tobe Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Robinio |
|
|
|
Publicerat 2009-09-04 06:04
|
|
Jaha, då anmäler jag mig och ber till gudarna att inget oväntat dyker upp för jag vill vara med ![]() ![]() Ledningsgrupp: Plutonschef/commander -- Trracer Sjukvådare -- Carlbark Skarpskytt (SVD) -- Klawen Skyttesoldat (granattillsats) -- Lambo Alpha Gruppchef -- Ish Stf Gruppchef - Webdisciple Sjukvådare -- milka KSP skytt -- Snabel Skyttesoldat (Igla) -- granQ Skyttesoldat (RPG 7) -- RocketMan aka Edwin Skyttsoldat (Metis) -- Redibo Skarpskytt (SVD) -- Pettersson Bravo Gruppchef -- Ugga Stf Gruppchef -- Walkman Sjukvådare -- KSP skytt -- Tobe Skyttesoldat (Igla) -- Skyttesoldat (RPG 7) -- Skyttsoldat (Metis) -- Skarpskytt (SVD) -- Robinio Redigerat av Walkman den 2009-09-04 06:06 |
|
|
|
Publicerat 2009-09-04 09:53
|
|
oj jösses är både gruppchef och stf i bravo skåningar nu?? ![]() |
|
|
Gå direkt till forum: |