Visa ämne
Hjälp SFP med SIG Sauer P226
|
|
Publicerat 2014-09-10 18:45
|
|
Vi behöver en ny SIG Sauer P226, ett utmärkt projekt att börja med om man aldrig gjort modeller förut eller ett snabbt jobb om man gjort tidigare. Hursomhelst så vill vi fixa poliser och tjuvar i en release "snart", och då är polisens tjänstevapen en viktig bit i pusslet vi saknar |
|
|
|
Publicerat 2014-09-10 19:13
|
|
kan skapa något som liknar en kvadrat, men det är det bästa från mig :C
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
|
|
|
|
Publicerat 2014-09-10 19:42
|
|
+1 för detta, gillas skarpt !
Stay frosty !
|
|
|
|
Publicerat 2014-09-10 20:47
|
|
+1 Skitbra!!! |
|
|
|
Publicerat 2014-09-10 20:52
|
|
De här såg ju rätt nice ut, http://www.turbosquid.com/3d-models/3...ols/708463 http://humster3d.com/2014/03/19/sig-s...auer-p226/ |
|
|
|
Publicerat 2014-09-10 21:49
|
|
http://forum.unit...ins.82469/ Men det kanske är lättare att börja från början än att konvertera? plus att den kanske är för dålig? |
|
|
|
Publicerat 2014-09-10 22:02
|
|
@Nibbles: En grej man måste lära sig när man gör modeller är att göra en bra avvägning mellan modellens antal "polygoner" och texturen. Polygoner är enkelt uttryckt hur många vinklar och vrår som modellen har. Texturen är den färdiga "yta" som man ser på modellen i spelet. Det jag kan se av de bilder du länkade till är att pipan och patronen är ganska kantiga. Den modellen skulle inte riktigt hålla i ArmA III i det skicket. Men med lite bearbetning där de två sakerna förbättrades så skulle modellen absolut fungera. Tänk den modellen med texturen från någon av bilderna i ovanstående inlägg så förstår du vad jag menar. |
|
|
Gå direkt till forum: |