Visa ämne
 Skriv ut ämne
GRG Referenser
i1.ytimg.com/vi/geHcGCYAoXk/maxresdefault.jpg

Nere till höger är tuberna som granaterna transporteras i, söker mer högupplösta bilder och lite info om storlek osv vore inte dumt.
Häri kanske:
http://www.scribd...weden-2000
Några här:

http://www.forsvarsutbildarna.se/Medi...cb70411558
http://www.forsvarsutbildarna.se/Medi...90e9edab2b
http://www.forsvarsutbildarna.se/Medi...95ab31b85a
http://www.forsvarsutbildarna.se/Medi...ed4f2ce482
Såg att steelrat hade svarat på tråden, trodde nästan skulle ligga en modell + texturer och vänta Wink

Behöver de + en LK 35 ryggsäck till grg laddaren.
Hmmm är det GRG M/48 eller M/86 som ni har i sfp? Smile
86.
@granQ: Om du tjatar så kanske jag fixar Pfft
:/ skulle ju kunna skicka lite bilder men grgt på min grupp. Men det är ju m/48 och vi har en bärmes som vi måste silvertejpa fast bumporna på...

Dom två längre bumporna är till övningsvapen!
Pretty disabled, Regards.
Någon som kan göra texturer sökes Smile

i73.photobucket.com/albums/i236/steel_rat1/grg-ammo_zpse2950f48.jpg

Senast jag försökte mig på en textur så blev GRGn mint-grön Grin

Men har iaf gjort ett par "patterns (2048x2048)" man kan ha som tester Pfft

Album:
http://imgur.com/a/awojE

Clean:i.imgur.com/j6DS3f1.jpg

Spotted:i.imgur.com/eU0j9Pr.jpg

Dentedi.imgur.com/mhiQJqw.jpg

Dirty:i.imgur.com/hCKfvFD.jpg

Dirtier: i.imgur.com/h9qP8ea.jpg
Redigerat av figgehn den 2014-06-27 11:15
En UV-Snapshot hade nog vart finurligt, så man kunde ge det ett försök Wink

Har dock ingen aning om vad den gula texten läser på referensbilderna.

Antar att man fortfarande bör baka Ambient Occlusion maps fastän spelet har en egen realtids AO? Är det något ni brukar göra för SFP grejer?
Oftast verkar de inte ha någon gul text vad jag kan se av bilderna.

Gör gärna ett försök Smile

Filen ligger i svn \sfp_at_launchers\grg\sfp_grgm86_ammo_case.p3d
Tror det är denna!
http://snapwidget...67_fbHK2aI

Citera

Echo skrev:

En UV-Snapshot hade nog vart finurligt, så man kunde ge det ett försök Wink

Har dock ingen aning om vad den gula texten läser på referensbilderna.

Antar att man fortfarande bör baka Ambient Occlusion maps fastän spelet har en egen realtids AO? Är det något ni brukar göra för SFP grejer?


Man får göra egna normals, specular och AO, något jag försökt generera för så mycket saker i SFP jag hittat som saknar. Stor hjälp för ljussättningen så man slipper självlysande objekt. Kan göra en enkel rvmat med tillhörande texturer åt din ammo case imorgon Stålis, den såg fin ut Smile
Tackar Zip. Du är en fin vän. Puss!