Visa ämne
Träningsstationer!
|
|
Masterchief461 Publicerat 2014-06-02 10:55
|
|
Tja! Igår hörde jag att det snackades om att vi kanske skulle kunna ha någon form av tränings dag med AGM där vi har olika stationer som folk kan gå till som dom känner för. Stationerna ska väll innehålla radio kommunikations träning, medic träning (behövs verkligen! XD) och skytte träning, mm... Men jag undrar om vi skulle kunna ta någon onsdag eller fredag nångång i framtiden fram över och kanske ha denna lilla träningen. Jag tror verkligen det skulle behövas! Men detta är bara ett förslag. ^^ - Chief Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
|
|
|
|
Publicerat 2014-06-02 12:40
|
|
Jag tycker det låter som en bra idé! Jag hade jätte gärna velat lära mig hur man pratar över plutonsradion lite mer. | |
|
|
Publicerat 2014-06-02 17:55
|
|
Grym idé! Borde aven finnas som mission. " En träningsbana "
" Train as you fight "
|
|
|
|
Publicerat 2014-06-02 20:51
|
|
låter intressant och bra, genomför det någon, snälla!
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
|
|
|
|
Publicerat 2014-06-02 22:53
|
|
Jag håller på med mycket små-missions och ett av dom är en träningsplats för massa "stationer" att testa på i SFP. Så om ni vill kan jag ta tag och utöka den och fortsätta med utvecklingen så blir den klar till typ helgen.. för betatestande då dvs. Men stycka gärna upp stationer ni vill ska finnas på sådan plats, vad som är bra att ha med. tex: * skjutbana, olika avstånd, ak4 med och utan sikte Stay frosty !
|
|
|
|
Publicerat 2014-06-03 00:22
|
|
En radiostation Skägget, där man lär sig hur alla radioapparater fungerar, och hur man ska snacka över radion om det finns någon möjlighet till det då dvs | |
|
|
Masterchief461 Publicerat 2014-06-03 01:15
|
|
Medic träning behövs också, rätt så allvarligt (med AGM)! XD
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
|
|
|
|
Publicerat 2014-06-03 19:22
|
|
Har en långlista på vad som kan behövas tränas på Dock passar vissa inte som ministation, förutom en som är P-skott. " Train as you fight "
|
|
|
|
Publicerat 2014-06-03 19:39
|
|
Precis, man kan inte göra en träningskarta för allt, tex kan man inte ha en träningskarta för radio.. det är mera en gruppträning så att säga.
Stay frosty !
|
|
|
|
Publicerat 2014-06-03 19:41
|
|
Jag kan ställa upp och göra en träning med många stationer! Bara skriv några förslag på vilka stationer. | |
|
|
Publicerat 2014-06-03 19:47
|
|
Tror mer vad man säger, och hur radion fungerar. Att de var det folk syftade på Kan jag hålla i, förövrigt (även för p-skott om så behövs) " Train as you fight "
|
|
|
|
Publicerat 2014-06-03 20:01
|
|
Citera mrpuffen skrev: Du verkar ha mer koll än mig på sånt här |
|
|
|
Publicerat 2014-06-03 20:05
|
|
Citera mrpuffen skrev: Du menar såsom jag och totte gjorde som förklaring för ett tag sen.. Stay frosty !
|
|
|
|
Publicerat 2014-06-03 20:11
|
|
Citera SkaGGet skrev: De där klippen hade jag nytta av |
|
|
|
Publicerat 2014-06-04 03:04
|
|
Så här tycker jag man ska ha en sån karta med test-stationer om man nu skulle ha en sån. Kastade ihop ett litet test för att visa hur jag tänkte.. (ge den någon minut om du tittar precis när jag skriver inlägget, så den hinner laddas upp) Stay frosty !
|
|
|
|
Publicerat 2014-06-04 06:46
|
|
Precis så jag skulle vilja ha det! Dock e väl hoppandet lite muppigt. Man får väl köra fordon till stationerna latmaskar. ..
" Train as you fight "
|
|
|
|
Publicerat 2014-06-04 11:16
|
|
Kartan var ju i det tuffare laget gällande tp-system. Dock så ser jag gärna att kartan hamnar bakom vallen på skjutbanan, inte framför |
|
|
|
Publicerat 2014-06-04 22:04
|
|
Som vi sa på TS. Släng upp det på Tyskland servern. Så kan man när som helst hoppa in å ha en träning!
" Train as you fight "
|
|
|
Gå direkt till forum: |