Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Allmänt
 Skriv ut ämne
ARMA 3 - Spelkrash
Hej alla
Uppdaterade Arma 3 genom Steam i onsdags.
när vi skulle köra övningen online på kvällen så kunde jag;
Starta spelet, komma in på servern, ta en slot i gamet, men när jag sedan tryckte på "OK" för att ladda så laddades filerna för gamet ner men sen kraschade spelet.

Detta skedde tre gånger i rad.

Jag tog bort spelet genom Steam, körde en rensning av registry't, startade om datorn, uppdaterade allt windows-aktigt, uppdaterade grafikkortets drivrutiner, startade om. laddade ner Arma, installerade, la till addonen (de basic som vi kör på OP'ar).
- Samma fel igen. det innfinner sig även när jag ska testa "Campain" eller solo missions.

- Någon som har någon idé om vad det är som e fel?!Angry
finns två förslag till problemet,

1: om du tankat ner saker via steam workshop så ta bort det genom steam och sluta prenumerera på dem.

2: alternativt ryktas det om att ibland kan senaste sfp:n bli korrupt och på så vis crasha arma, så då är det bara tanka om och installera om det.
Tja Crazy
Får testa detta när jag kommer hem. Jekla skit att det ska hända inför ett stridsvagnsOP. Älskar stora hårda vagnar, även om de sannolikt kommer bli ball-ur Smile

Citera

TempestSharp skrev:

Tja Crazy
Får testa detta när jag kommer hem. Jekla skit att det ska hända inför ett stridsvagnsOP. Älskar stora hårda vagnar, även om de sannolikt kommer bli ball-ur Smile

Låter som du har samma problem som jag hade igår, det som verkade lösa mina problem var att ta bort alla Workshop-saker från Steam. Sen la jag på alla addons igen å allt snurrade perfekt! Så hopp finns det Smile
Många som har haft krasher har faktiskt fått saker att funka med att av-prenumerar på Workshop saker, ta bort det i ens Saved katalog. Behövs inga ominstallationer utan bara "våga vägra Steam Workshop" eller dölj spåren av att du vägrat nämnda tes..
Stay frosty !
Står det något när det krashar?
Kan du ladda upp din rpt fil?

Om du är osäker på vart man hittar denna så trycker du Win + R och skriver : %LOCALAPPDATA%\Arma 3

släng upp på pastebin.com eller dylikt.
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Okej, Jag fick samma krash igår.

Jag vart tvungen att ta bort samtliga steam workshop subscriptions för att det skulle fungera igen.
1) Öppna Community i steam
2) Dra musen över community och välj workshop
3) Scrolla ner och ta Your workshop files
4) Välj subscribed i tems
5) Ta unsubscribe knappen på alla arma3 relaterade saker.
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.