Visa ämne
ARMA 3 - Spelkrash
|
|
Publicerat 2014-03-14 09:31
|
|
Hej alla Uppdaterade Arma 3 genom Steam i onsdags. när vi skulle köra övningen online på kvällen så kunde jag; Starta spelet, komma in på servern, ta en slot i gamet, men när jag sedan tryckte på "OK" för att ladda så laddades filerna för gamet ner men sen kraschade spelet. Detta skedde tre gånger i rad. Jag tog bort spelet genom Steam, körde en rensning av registry't, startade om datorn, uppdaterade allt windows-aktigt, uppdaterade grafikkortets drivrutiner, startade om. laddade ner Arma, installerade, la till addonen (de basic som vi kör på OP'ar). - Samma fel igen. det innfinner sig även när jag ska testa "Campain" eller solo missions. - Någon som har någon idé om vad det är som e fel?! |
|
|
|
Publicerat 2014-03-14 10:05
|
|
finns två förslag till problemet, 1: om du tankat ner saker via steam workshop så ta bort det genom steam och sluta prenumerera på dem. 2: alternativt ryktas det om att ibland kan senaste sfp:n bli korrupt och på så vis crasha arma, så då är det bara tanka om och installera om det. |
|
|
|
Publicerat 2014-03-14 10:23
|
|
Tja Crazy Får testa detta när jag kommer hem. Jekla skit att det ska hända inför ett stridsvagnsOP. Älskar stora hårda vagnar, även om de sannolikt kommer bli ball-ur |
|
|
|
Publicerat 2014-03-14 10:48
|
|
Citera TempestSharp skrev: Låter som du har samma problem som jag hade igår, det som verkade lösa mina problem var att ta bort alla Workshop-saker från Steam. Sen la jag på alla addons igen å allt snurrade perfekt! Så hopp finns det |
|
|
|
Publicerat 2014-03-14 18:01
|
|
Många som har haft krasher har faktiskt fått saker att funka med att av-prenumerar på Workshop saker, ta bort det i ens Saved katalog. Behövs inga ominstallationer utan bara "våga vägra Steam Workshop" eller dölj spåren av att du vägrat nämnda tes..
Stay frosty !
|
|
|
|
Publicerat 2014-03-14 18:05
|
|
Står det något när det krashar? Kan du ladda upp din rpt fil? Om du är osäker på vart man hittar denna så trycker du Win + R och skriver : %LOCALAPPDATA%\Arma 3 släng upp på pastebin.com eller dylikt. The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
|
Publicerat 2014-03-15 06:44
|
|
Okej, Jag fick samma krash igår. Jag vart tvungen att ta bort samtliga steam workshop subscriptions för att det skulle fungera igen. 1) Öppna Community i steam 2) Dra musen över community och välj workshop 3) Scrolla ner och ta Your workshop files 4) Välj subscribed i tems 5) Ta unsubscribe knappen på alla arma3 relaterade saker. The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
Gå direkt till forum: |