Visa ämne
Ny spelare
|
|
Publicerat 2014-02-10 13:48
|
|
Hej! Hittade hit via flygsim-videor på Tomtekopfs kanal. Klickade tillfälligtvis på en Arma-video och tyckte operationerna såg jättekul ut. Jag spelade i en något organiserad FPS-community för ca 10 år sen, men blev lite trött på genren. Har spelat en del Arma domination/annex, Op Flashpoint spelade jag bara i SP. Ser fram emot att ta del i en och annan OP här ![]() PS om nån annan new guy tittar i tråden: Om du testar ACRE i arma editor preview, och du har aktiverat TS capture test, så hörs inte ACREs ljudeffekter när du sänder, även om du ser "AN/xxx transmitting"-grafiken. Försökte buggfixa i 10 minuter innan jag kom på att slå av capture test. Plugga också ut usb controllers om du vill reassigna push-to-talk i TS. Redigerat av Crocodeel den 2014-02-10 14:00 |
|
|
|
Publicerat 2014-02-10 14:36
|
|
Välkommen! Toppen att du redan fixat acre. Det är bara att du skriver upp dig på lite OP:s nu då! ![]() |
|
|
|
Publicerat 2014-02-10 17:17
|
|
Va? Finns det folk som tittar på Tomtens videor??? Jag är i chock... men välkommen iaf ![]() You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
|
|
|
|
Publicerat 2014-02-10 18:27
|
|
Arch vill känna sig speciell och låtsas därför han är den enda som tittar på mig vilket skulle göra honom till min enda lojala fanboy, så mycket älskar han mig. ![]() |
|
|
|
Publicerat 2014-02-10 18:30
|
|
Välkommen! | |
|
Gå direkt till forum: |