Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Allmänt
 Skriv ut ämne
JSRS till SFP v2
Då det verkar som att arkivet jag länkade på IRC har spridit sig vidare utan min tillåtelse så kan jag lika gärna lägga ut det här åt er övriga.

JSRS till SFP v2
Vad är skillnaden mellan det här och samma addon som jag satte ihop när ArmA 3 var i Alpha?
Det här paketet använder JSRS2 systemet istället för att återimplementera JSRS1 och minskar därför konflikt och kommer inte att bryta eller behöva förändrig vid eventuell patch av JSRS2 i framtiden.

Alla ljud är i dagsläget tagna från JSRS1 där t.ex. AK5 är M16 medans KSP58 och KSP90 är M240 och M249 respektive.
OBS att JSRS2 är ett krav så för att kunna använda det här addonet så måste ni ha JSRS2 samtidigt.

Vilka SFP vapen är portade?
AK5
KSP90
KSP58
AK4

AK74
PKM
SVD

Buggar eller övriga noteringar
Inomhusekot fungerar inte - jag misstänker att det är för att JSRS2 har dedikerade ekoljud medans i JSRS1 så lade man till ett generiskt ekoljud.
Jag kommer kanske att försöka blanda så att båda kommer att fungera.

Övriga vapen kommer kanske när jag har tid och orkar så som P88, K-pist och alla andra A2 saker som fordonsljud och vapen.

Ni har inte tillåtelse att sprida det här vidare. Jag har inte tillåtelse från varken SFP eller JSRS att distributera det här addonet och jag tänker inte söka någon sådan tillåtelse utan det här är strikt ANROP internt.

bla bla bla.. Nedladdning här:
http://hosted.anrop.se/xealot/@xea_js...rs_sfp.zip

Lösenordet är det vanliga.
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
hittade passet.
Redigerat av noggy den 2014-06-17 23:12
yeye noggy