Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Allmänt
 Skriv ut ämne
SURVIVE Campaign
/watch?v=clVnkGcuf_8 <--- filmklipp i URL-form för den som vill se första minutrarna av den KOMMANDE SP-kampanjen av Bohemia Interactive.

Vill man inte se den, markera inte texten, kopiera den inte, öppna inte youtube och lägg till den kopierade texten i URLen, VARNING VARNING!
Är 99,9% säker på spoiler!....
Redigerat av Werzion den 2013-10-28 22:47
Smart att lägga ut det här nu innan det är ute på stable build
Ta bort eller sätt spoiler varning klaart och tydligt NU.

EDIT:
Och varför i helvete skulle man vilja kolla på det där istället för att spela det själv?
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Fetmarkerade att det handlar om en KOMMANDE kampajn.

Finns många Arma III klipp på Youtube, jag själv väljer ibland att kolla på klipp där istället för att spela spelet själv för att lära mig nånting, underhålla mig under en lunchrast osv.

Varför andra vill både ladda upp och se filmklipp på Youtube låter jag andra svara på Pfft Wink

*tillägg* Vi pratade om det hela på TS igår kväll (efter opet) och den allmänna åsikten om det hela var att ingen köpte Arma III för att lira dess singleplayer ändå.
Jag förstår inte riktigt, är det kampanjen som BIS kommer att släppa snart (som redan ligger ute på dev branch) ?

Citera

Werzion skrev:
*tillägg* Vi pratade om det hela på TS igår kväll (efter opet) och den allmänna åsikten om det hela var att ingen köpte Arma III för att lira dess singleplayer ändå.

Jag känner mig trygg att veta att "ni på ts" har koll på vad vi köpt arma för.
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Men va fan!? Seriös???...

1) Självklart(!?) har varken jag eller resterande på TS igår kväll några övermänskliga förmågor att kunna förutse vad du, hela Anrop-communityt eller hela Arma-spelarbasen har för tankar och åsikter gällande SP-kampanjen eller inte. MEN, jag valde att skapa den här tråden och länka filmklippen baserat på den korta konversationen efter operationen igår kväll... förlåt för det?... njaaa...

2) om du inte vill se något, starta inte filmklippet, så simpel är lösningen på "problemet"....

3) över 90 visningar av tråden, enbart du som gnäller... vart ligger problemet?... (och varför förstora det?)

Min uppfattning av det här communityt har varit soft och härligt, den korta stund jag hunnit vara med än så länge, men fasen, och jag minns ju dessutom klart och tydligt ditt svar och attityd från att jag snällt och konstruktivt tipsade om att ett tillägg av versionsnummer för ACRE skulle hjälpa oss medlemmar/spelare att snabbt och enkelt kunna se/veta om vi har senaste uppdateringen eller inte, precis som det är med SFP.

Både denna tråden och det tipset var bara snälla och ödmjuka inlägg för att sprida lite glädje och info, inget annat, inget illa menat..........
Redigerat av Werzion den 2013-10-28 23:02
Jag tror Xealot är lite frustrerad för att han inte fått en kram på länge. Ge honom en kram så blir han nog glad och snäll igen. Smile
Inte vara "lessen och kinkig" nu, Xealot.. här skall vi vara go å gla kexchoklaaa

SPOILER ALERT: DET ÄR PAMPERS !

Redigerat av SkaGGet den 2013-10-28 23:43
Skägget sätt en Spoiler-tag på din video, det är inte alla som vill få reda på vilken blöja som har bäst uppsugningsförmåga. Jag hade faktiskt tänkt testa det själv Smile