Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Gamla västarna tbx
Inte för att klaga men jag undrar om dom svenska soldaterna ( woodland 2015) skulle kunna få tillbaka sina gamla skyddsvästar för

1: Dom som är nu ser ganska konstiga ut eftersom armen och handen går igenom västen
2: Jag har sett svenska soldater och dom har ju exakt samma västar som dom i spelet hade innan dom här ser för stora ut och är inte militärfärgade och skyddsvästens form påminner mig om juggernaut(vet inte hur det stavas) med tanke på deras nackskydd från MW2 & 3

jag skulle bli enorm glad om detta skulle kunna fixas för detta är de enda minuset med hela SFP, allt annat nytt är helt awsome

PS. dom gamla västarna heter Stridväst 2000

Tack på förhand!!
"I see an America, unafraid of beauty and grace...but you beasts aren't helping!"- John F Kennedy 1963
1. SFP är en work in progress
2. Kroppsskyddet som är på 2015 soldaterna är den nyaste modellen i Försvaret.

Stridsväst 2000 är en förlegad design som på sikt ska ersättas av Kroppsskydd 12 och Stridsväst 08/12, thank god for that.
Självutnämnd jubelidiot.
a.k.a Dirk McStride
Stridsväst 2000 finns i spelet, bara byta manuellt i editorn.
Det de har nu är Kroppskydd 12 som är den nya västen som är på väg ut på förband, altså inget hittepå.
Finns även utrustningsväst 08 som är en stridsväst som var ute på försök men som aldrig användes på bred front.

för 2015 är Kroppskydd 12 helt rätt (det är altså en skyddsväst som man fäster fickor på)
Legitimerad SFP Gnällröv.
http://a.jwpcdn.c...DV-480.jpg
Ja jag förstår men att armen går igenom västen gör att det ser så overkligt ut och den passar ju inte lika bra till den uniformen
"I see an America, unafraid of beauty and grace...but you beasts aren't helping!"- John F Kennedy 1963
det är ju så jädra krångligt att ändra sin armes inventory
Då får du nog tyvärr leva med det.
som sagt, västen finns, bara att ändra om man inte gillar det.

personligen tycker jag det ser fett ut Grin
ser inte så mesigt ut som gamla stridsvästen.
Legitimerad SFP Gnällröv.
Ok
KA-2-1998, visst kan det vara bökigt att ändra västarna i editorn osv men jag kan iaf medela dig om att den gammla stridsvästen kommer att rustas upp och fixas så att den har lite högre kvalitet.
Sen har fn soldaterna "gamla"västen och gamla ak5an, princip den utrustning som användes i libera runt 2004
Ulfen: bra för den nu är inte jätte hög
granQ: har inte kollat fn soldaterna men ska det

Båda:Tack för svar
anledningen till att jag gillar dom gamla mer är för att den nya militär utrustningen i världen blir för lika varandra runt 2010 var den Svenska armen mer typisk den svenska armen, Personligen tycker jag att det tappar sin tjusning om man tänker i Nationalismens väg när allt blir lika, när länder ser Sveriges arme ska dom tänkta att det är Sveriges arme och inte se det som NATO man vill ju att Armen ska unik för varje land,
BTW om någon behöver fler textures så är jag bra på själva detaljerna och målandet. Sålänge jag vet var jag ska "måla".
"No one leaves behind"