Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Allmänt
 Skriv ut ämne
är det bara jag som inte har altis?
alla verkar ha banan altis på arma 3 men inte jag och jag hittar ingen annan med samma problem eller är det bara att sverige inte hunnit fått det än det står uppe i hörnet när jag startar arma 3 att ALTIS är deployed men jag kan inte starta den i editorn
"I see an America, unafraid of beauty and grace...but you beasts aren't helping!"- John F Kennedy 1963
Du måste köra ARMA 3 Dev. Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
jag är nog världens sämsta på förkortningar vad betyder Dev?
"I see an America, unafraid of beauty and grace...but you beasts aren't helping!"- John F Kennedy 1963
Development Branch
hur kör man den da?
Starta upp steam, högklicka på Arma3 och välj egenskaper. Umder fliken betaversioner väljer du dev branch i rulllistan och trycker stäng. Uppdateringen borde starta strax efter

EDIT: Du behöver inte fylla i något i rutan Beta-tillträdeskod
Enormt tack
Nemas problemas som AD-gubben hade sagt Smile
Admin?
AD-bildelar... om det var det du tänkte på
nae.. men jag ha en annan fråga ang arma 3 jag har startat altis och byggt på den, men när jag ska testa den så startar den inte
jag har fått det att funka men jag måste sänka grafiken då