Visa ämne
OP Granatkast
|
|
Publicerat 2013-03-26 18:44
|
|
http://108.imagebam.com/download/aXiv...6/OPGS.jpg Jag har gjort detta uppdraget på grund av skuldkänslor efter söndags, men också för att jag också tyckte att det var kul. Tog mig ett litet tag men jag listade ut hur det skulle vara, Man börjar i vattnet (i en båt), med sin squad och en annan som består av 5 pers. Briefing sker på ts i separat kanal, eller på vattnet, Dock börjar Alpha och Bravo en bit ifrån varandra. Det går ut på att man ska rädda Fredrik reinfeldt som under veckan har blivit kidnappad när han var på ett stadsbesök. Uppdrag:Landstig ön "stratis" ? och hitta Reinfeldt vid militärbasen vid stranden. Fortsätt innåt landet och döda kvarstående fiender. När reinfeldt är funnen så är det extremt viktigt att försvara honom tills evac helikoptern har kommit fram och landat( om du inte har något emot moderaterna) Intel: Stranden där vi landstiger tros vara hyfsat försvarad, Reinfeldt är i största sannolikhet fångatagen vid den grekiska militärbasen som ligger vid stranden. Vi vet inte exakt var han är och därför är det viktigt att vi inte bombar sönder platsen med granatkastarna som sitter på båtarna. ( var exakt säker på vad du skuter på) Trupper:Vi har två/en pluton som består av 40 personer, dessa delas in i 2 "plutoner" alltså 20 per pluton. I varje pluton har vi 4 grupper som består av 5 soldater i varje. Det finns en gruppchef, en gruppledare/teamleader, Sedan finns ytterligare en sjukvårdare, en Ksp90 soldat. Sen finns det en PansarSoldat eller en skyttesoldat. Jag har inte lyckats fixa ett raketgevär till PansarSoldaten än, Därför har den bara en granatkastare. Ytterlig Information: Jag brukar inte göra så "avancerade" uppdrag, så kan vara något fel här och där, men jag ska testa och testa tills det funkar hyfsat. Jag hoppas att folk kan hjälpa mig att testa om det är för lätt eller för svårt. Här kommer en "jättecool" bild som ska representera uppdraget. Redigerat av oscy123 den 2013-03-28 11:26 "No one leaves behind"
|
|
|
|
Publicerat 2013-03-26 19:33
|
|
När tänkte du att det skulle köras?
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2013-03-26 19:34
|
|
Citera Chris_Acrobat skrev: Vet ej, Kanske kan köras nästa söndag om Skaggets inte tar så lång tid. Jag satte ingen tid för jag tänkte bara visa upp det lite. "No one leaves behind"
|
|
|
|
Publicerat 2013-03-26 19:47
|
|
jag är på om tid finns!
|
|
|
|
Publicerat 2013-03-26 19:49
|
|
Verkar intressant. Jag är på. Säg till när det är färdigt så kan jag hjälpa till att testa
|
|
|
|
Publicerat 2013-03-29 22:58
|
|
kul uppdrag, kör gärna igen med fler spelare!
|
|
|
|
Publicerat 2013-03-30 12:26
|
|
Jag är på!
history is written by the victors
|
|
|
|
Publicerat 2013-03-30 13:57
|
|
Är troligtvis på att köra ikväll, om jag inte är för drucken...
Ja, hej hej!
|
|
|
|
Publicerat 2013-03-30 15:34
|
|
Ja säg till nästa gång ni lirar här på tråden så jag inte missar det som igår.
|
|
|
|
Publicerat 2013-03-30 21:02
|
|
Tänkte testa och kolla på denna nu... men finns ingen länk till DL
Ja, hej hej!
|
|
|
|
Publicerat 2013-03-30 21:33
|
|
Citera figgehn skrev: det är väll egentligen oscy123 som skall svara nu men, jag tror inte han tycker att uppdraget är färdigt nog för att ges ut än. CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2013-03-30 21:34
|
|
Attans! ;(
Ja, hej hej!
|
|
|
|
Publicerat 2013-03-30 22:26
|
|
Haha, jag har varit iväg och firat pösk hela dagen och har äntligen fått mitt påskägg, Jo kanske är någon små detalj som måste bli klar först. Och det är väl inget uppdrag som ska släppas för individer utan det liras ju isf under en kväll med hela anrop.
"No one leaves behind"
|
|
|
Gå direkt till forum: |