Visa ämne
Söker medlemmar till ArmA klan
|
|
Publicerat 2013-02-20 22:34
|
|
Tja. Jag och några kompisar har startat en svensk ArmA klan och letar efter medlemmar. Vi kommer att spela seriöst och strategiskt. Om vi får tillräckligt med medlemmar kommer vi att spela OA. Annars kommer vi vänta ett tag och börja spela när ArmA 3 släpps. Gå in på http://swedishteamforce.wordpress.com/ om du är intresserad Redigerat av Granquist den 2013-02-21 08:12 |
|
|
|
Publicerat 2013-02-20 22:46
|
|
Kom gärna och spela med/mot oss när ni fått ihop er klan, desto fler desto bättre
|
|
|
|
Publicerat 2013-02-21 10:15
|
|
Är det bara jag eller den här datorn just som gör att er hemsida har enormt liten teckensnitt ? Hursom, Anrop kommer aldrig ses som en klan utan mera som ett community. Men för det så har vi många goa spelare som gärna spelar Arma mer än ett par gånger per vecka. Vi har Söndags OPs, vi har PVP kvällar osv.. men inga måsten någonstans utan lyckas hålla en bra kvot spelare ändå. Så häng med oss vid tillfälle eller om STF kommer till sig i antal personer, kanske köra lite joint-ops eller pvp om så. Prova att skriva på BiS forum, Armaholic tex.. kanske kan nå ut lite extra där också. Stort lycka till ! =) |
|
|
|
Publicerat 2013-02-21 11:11
|
|
Testa hos SSG klanen ( www.ssg-clan.se ), jag har hört att dom är sånadära seriösa gejmers.
Redigerat av Granquist den 2013-02-21 13:12 |
|
|
|
Publicerat 2013-02-21 13:11
|
|
Som Skägget säger är vi ingen klan, Anropare är del av en sekt. Vi tycker klan känns lite förlegat/förlöjligat, ett ord som användes av.. ja, inte försvarsmakter (grupp/squad/pluton) så jag har personligen aldrig förstått varför man gör en klan. Anrop plutonen låter bättre men det är vi inte heller utan en sekt. Så fram med kniven och blanda blod med oss så får du livstidsmedlemskap och möjligen någon sjukdom beroende på vem av anroparna du blandar med. Tog mig även friheten att redigera ditt och sebastians inlägg så länkarna funkar. |
|
|
|
Publicerat 2013-02-21 15:01
|
|
Citera och möjligen någon sjukdom beroende på vem av anroparna du blandar med. det är en del av upplevelsen. Redigerat av xealot den 2013-02-21 15:01 The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
|
Publicerat 2013-02-21 15:10
|
|
Bara du låter bli Finarvas eller KaptenKilt, så slipper du få kan-inte-flyga-i-arma sjukdomen.
Självutnämnd jubelidiot.
a.k.a Dirk McStride |
|
|
|
Publicerat 2013-02-21 15:55
|
|
Välkommen Piccke! Kul du hittat hit Citera Bara du låter bli Finarvas eller KaptenKilt, så slipper du få kan-inte-flyga-i-arma sjukdomen. Håll dig till mig så drabbas du av "jag kan inte sluta göra modeller-sjukan" istället På återseende och kom gärna in på chatten. Redigerat av Steel rat den 2013-02-21 15:56 |
|
|
Gå direkt till forum: |