Visa ämne
PMC_51km_Desert
|
|
Publicerat 2012-12-20 19:56
|
|
Så har då klåfingriga jag varit i farten igen . Har lagt över våran lilla domination ACE-style på denna superbt stora karta. Dom som vill får mer än gärna hjälpa till att leta fel och liknande. Var gärna ett gäng som kan jobba tillsammans då kartan KRÄVER att man kan hantera logistik(transport). Moddar som krävs är : samtliga ACE-inkl. PLA ASR+ASR_AI ACRE @ags;@pmc_51km_desert;@pmc_terrain_clutter;@pmc_terrain_obj Väl mött ingame , ha en trevlig JUL |
|
|
|
Publicerat 2012-12-20 22:48
|
|
Fan vad nice, äntligen lite variation till Taki-Domi...
Självutnämnd jubelidiot.
a.k.a Dirk McStride |
|
|
|
Publicerat 2012-12-21 05:55
|
|
Självfallet att du kräver logistik, jag är sjukt på nu under helgen då jag har fritid
Altså, det kan ha varit jag!
|
|
|
|
Publicerat 2012-12-22 00:54
|
|
är det den banan som vi körde RT på nu senast?
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-12-22 06:42
|
|
Nej Chris , den här kartan har inte varit med där(än). Men den skulle dock erbjuda riktigt goda scenario-möjligheter för en RT i framtiden. Om dom nu släpper loss på hela kartan nån gång. Det finns ju iaf 3 flygbaser, 6 oljefält , 5 hamnar, 50+ städer, 50+byar. Tillkommer ett böljande ökenlandskap med sporadisk växtlighet , samt lite vägar(stora och små) som skär genom landskapet. En hel del av husen går dessutom att gå in i för att göra det hela ännu mysigare för lite äkta CQB mitt i alltihop. Att tänka på för den oinvigde så gör ASR+ASR_ai moddarna som servern använder att ai gärna söker skydd där så kan hittas. Så det är inte bara att stå på 2km+ med en helikopter och skjuta sönder allt. |
|
|
|
Publicerat 2012-12-22 11:19
|
|
det låter epic!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-12-22 13:10
|
|
tror ena side mission har ballat ur! | |
|
|
Publicerat 2012-12-23 14:33
|
|
Det är ju tur att du finns på TS när du ger en sån felrapport , Foxen. Felet med det sidemissionet ska nu vara löst och förhoppningsvis ett annat som hade samma uppbyggnad i sig. Alla missions ligger nu i turordning, dock inte logiskt på kartan Så lämna gärna typ av uppdrag, VAR det ska ligga , så blir det lite lättare att hitta felet. Tack på förhand |
|
|
|
Publicerat 2012-12-28 19:59
|
|
tog en liten tur i basen, hittade inga fallskärmar dock. kändes onödigt att ta en heli ner till objective. men verkar najs om man håller sig borta från stora staden i mitten med en enda hustyp | |
|
|
Publicerat 2012-12-29 18:42
|
|
Fallskärmar finns i vanliga ammolådan MC-5 nått heter dom ligger precis vid M72A2orna | |
|
|
Publicerat 2012-12-31 09:30
|
|
Personligen anser jag att man ska undvika allt som taggas med PMC, men det får stå för mig.
|
|
|
|
Publicerat 2013-01-02 11:16
|
|
Tja kan inte uttala mig så strikt då detta är min första kontakt med PMC-material. Det finns en del buggar/felbyggen, men killen var väl trött när han kolla igenom allting. Kartan i sig är ju trots allt ganska stor, så det tar ju en stund att kolla allt om så säger. Och sen tror jag inte den är helt färdigbyggd heller. Så därför är ju då ett mission i stil med Domination(som vi nu testar) helt perfekt för att hitta alla små fel. |
|
|
|
Publicerat 2013-01-02 11:21
|
|
Citera subroc skrev: Det ser bara ut som en typ av hus men man får se det som stadsdelar, det finns flera typer av hus, dock så är dom flesta väldigt sönderbrända. Det finns hela hus i dom städer som slutar med ett M, och dom är tyvärr i underläge. |
|
|
|
Publicerat 2013-01-06 00:17
|
|
Så ska då samtliga sidemissions testats , så nu är det bara att skutta in och ha kul. | |
|
|
Publicerat 2013-01-14 15:58
|
|
Hittade perfekta logistik planet som kan lasta på tok för mycket mer än vad som ska gå att lasta C-5 galaxy lyckades jag packa in 4st M1A2 Tusk i och lyfta (behövdes låååååååång startbana) men för ett flygplan som bara ska kunna lasta 132ton (under krigstider) så klarar den iallefall 280ton i spelet | |
|
|
Publicerat 2013-01-24 14:58
|
|
Du! Kotten/Kent! Hittade en mod som jag vill att du tar och slänger in på servern, Heli_extra heter den, skit bra mod för sist jag och J.Engman så hade vi 2 helikopeters som dom där "älskade ai" flög och hade så dom båda skulle landa på varsina ställen men ändå lyckades dom krasha in i varndra... men denna mod gör så man får mer kontroll på ai och kan bestämma olika sorters extrakts, till ex combat extrakt, medivac, sen kan man sätta ut en lz med och bestämma hur högt helikoptern ska flyga till ex under 50m, precis 50m eller över 100meter. Här har du en länk till Armaholic http://www.armaho...p?id=15898 köss Redigerat av foxen den 2013-01-24 15:00 |
|
|
|
Publicerat 2013-01-24 22:21
|
|
Finns en risk att jag redan testat modden, men ska ta en titt imorgon. | |
|
|
Publicerat 2013-01-25 02:23
|
|