Visa ämne
Någon som vet något Airsoft? funderar på detta vapnet:
|
|
Publicerat 2012-08-28 17:12
|
|
Umarex Heckler & Koch G36C Sportsline Value Pack (1,3J) http://www.cyberphoto.se/cybairgun/?h...ticle=4723 Och är butiken något vettigt? Är helt ny på Airsoft och vet inte ett jutta..förutom att jag vill gääärna ha en cool G36 å sova med ![]() mvh Ushiri Det bästa som hänt mänskligheten:
Project reality,Arma2OA,Operaton flashpoint. I övrigt konstnär inom surrealism och psykadeliskt samt brädspelsskapare och illustratör / informatör / nätverkare. |
|
|
|
Publicerat 2012-08-28 18:14
|
|
Jao, det är en Jing Gong G36, dom är kända för att hålla för evigt och lite till, har haft en själv och dom är nästintill odödliga, om än lite plastig men det får man tåla. | |
|
|
Publicerat 2012-08-28 19:25
|
|
Butiken är Suverän, handlar nästan alla mina fotoprylar (och en del annat) därifrån.
Legitimerad SFP Gnällröv.
|
|
|
|
Publicerat 2012-08-28 22:32
|
|
Sebastian: Där har vi mycket delad åsikt om jing Gong, tycker de märket är skit då alla vapen jag haft från dom har bara gått sönder och varit strul med. Skulle då hällre säga A&K, Dboy alt man lägger lite mer och köper en CA, men annars så tycker jag butiken själv är skit bra, har beställt lite små tjafs där ifrån förut och funkat skit bra! | |
|
|
Publicerat 2012-08-29 00:13
|
|
Det är skillnad på bössor och bössor från samma företag, kolla bara på Cymas äldre bössor som suger pung medans deras nya AK och MP5or är bättre än "märkes"bössor. Jing Gong AK's och M4or/whatever suger som fan, men G36 modellerna är fortfarande riktigt bra, det är fakta och ingen åsikt. Skulle man vilja ha något bättre än JG's G36or så kommer SRC, dock kostar dom lite mer och CA's G36or ska man inte röra med en plogpinne ens. |
|
|
|
Publicerat 2012-08-29 08:27
|
|
Tackar så mycket allihopa för svaren på ang både butik och produkt.. Låter som jag kan inhandla deras G36 med gott samvete då. Även om kanske övrigt sortiment inte håller toppkvalitet av Jinggong...så iallafall att G36:an gör det. Suttit och lirat Arma, Arma2,ArmaOA så många år nu och bara känner att jag måste iallafall hålla i en G36 på riktigt ...om än av plast ![]() Danke för allt ![]() Det bästa som hänt mänskligheten:
Project reality,Arma2OA,Operaton flashpoint. I övrigt konstnär inom surrealism och psykadeliskt samt brädspelsskapare och illustratör / informatör / nätverkare. |
|
|
|
Publicerat 2012-08-29 12:52
|
|
Man får räkna med att bössan rasar. Själv har jag nu kastat AEGs och gått över på gas istället, då de inte är lika mycket pill för att laga. Sebastian: JG suger, men de är min åsikt och fakta som jag vet om den och av min erfarenhet. på ta l om annat sebastian, varför du inte inne och spela arma längere? | |
|
|
Publicerat 2012-08-29 13:57
|
|
Jag vill göra en hypotetisk förfrågan (kanske blir realiserat vem vet) om jag skulle vilja börja köra AS och har en budget till bössa på säg 1500-2000kr, inte vill meka eller fippla för mycket med det men ändå ha förhållandevis bra prestanda. vad skulle jag då kunna tänkas välja? notera att jag inte har nån som helst koll på vad vapen osv kostar utan bara slänger ut en siffra som för mig kan vara någorlunda realistisk i dagsläget. har testat AS nån gång med lånad bössa. övrig utrustning kan jag fixa fram utanför den givna budgeten. Legitimerad SFP Gnällröv.
|
|
|
|
Publicerat 2012-08-30 20:44
|
|
Citera Foxen skrev: hehe du skriver att det är fakta att det är skit, precis som Sebastian skriver att det är fakta att de är bra. Jag lägger tilltro till Sebastian som har 47 poster här och varit medlem i ett år mer ![]() Det bästa som hänt mänskligheten:
|
|
|
Publicerat 2012-08-30 22:46
|
|
Allvarligt talat hur svårt är det att googla på "Jing gong G36 review" eller "Umarex G36 review", Jag tror att du kommer att hitta ett ganska uniformt svar om du kollar efter vad folk sagt om JG G36an. I just det här fallet så har Sebastian rätt men som med allt annat kan man alltid få måndags ex. The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
|
Publicerat 2012-08-31 12:13
|
|
Allvarligt talat så är det svårt att söka på när hela namnet på vapnet är så långt. Gick inte att hitta när jag sökte på " Umarex Heckler & Koch G36C Sportsline Value Pack". Posta du länk till reviews på den för jag hittar det inte. Det ska ju vara samma modell med.
Det bästa som hänt mänskligheten:
|
|
|
Publicerat 2012-08-31 19:08
|
|
Är du helt seriös? Till att börja med är det inte för långt, hur kan det vara för långt att söka på? För det andra så är du helt ute och cyklar.. Det märks att du inte har lagt någon vidare ansträngning vad gäller att ta reda på saker själv, Umarex är en tillverkare (eller i detta fallet en re-brand) Heckler och Koch gör dom riktiga vapnena och är således ganska jävla dumt att inkludera som sökord då det inte finns någon annan vapenmodell som faktiskt heter G36(C/K) Sportline och Proline är begrepp som CA ofta använder för att benämna deras budget och "icke"-budgetmodeller gjorda i ren plast och blandning av plast/metall respektive och återigen varför inkludera "Value pack"? Det är väl ändå vapnet du är intresserad av att hitta reviews på? En snabb googling på "Umarex G36 review" visar bland annat dessa på top 10 resultaten: http://www.airsoftretreat.com/forums/...ic=93798.0 http://www.airsoftoutletnw.com/index....Itemid=218 http://www.airsoft-squared.com/review...es-c-k-ebb Jag får även upp resultat också om jag söker på "Umarex G36 sportline review" Var det så jävla svårt? Nej? sluta gnäll, använd lite vett och sök reda på sådan relativt lättillgänglig information själv. The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
Gå direkt till forum: |