Visa ämne
8 bit frency
|
|
Publicerat 2012-06-18 00:17
|
|
Så råkade importera "mask" filen istället för rätta bakgrunden till slättåkra men vart så inspirerad kunde inte låta bli lägga en timme på göra lite classic värld.. Fick inte med flyget i filmen... så bifogar bild på den ![]()
Granquist bifogade följande bild:bild:
|
|
|
|
Publicerat 2012-06-18 08:52
|
|
SFP-8bit: ME WANT!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-06-18 09:07
|
|
fast du ser väl att det är en hmmwv på bilden? ok att flyget är en Draken kanske.. men men ![]() |
|
|
|
Publicerat 2012-06-18 09:28
|
|
Svenska armen får väll införskaffa ett gäng hmmwv så jag kan få se det coola fordonet ingame. Jag mailar dem om det nu på en gång!
|
|
|
|
Publicerat 2012-06-18 09:52
|
|
Annars kul easter egg? 8bit bil?
Altså, det kan ha varit jag!
|
|
|
|
Publicerat 2012-06-18 10:45
|
|
not bad idea.. men svårt "gömma" ön, för den måste ha en ö för skall vara kul. Annars har man bara en ful bil. | |
|
|
Publicerat 2012-06-18 16:15
|
|
kan ju alltid vara release på 1 April och endast få uppdateringar på 1 April
|
|
|
|
Publicerat 2012-06-30 09:31
|
|
undertiden funderar på varför håller på med massa fula addons, så kan jag presentera blue team (finns röda också) samt två av vapnen. Skulle vilja höja deras armor (lätt) så krävs typ 50 träffar med minigun innan man dör.. och sen göra att man springer fortare (svårt, inte som ändra hastigheten på ett fordon direkt) Försöker göra arma till spelet vi INTE vill köra med grafiken vi INTE vill ha.. and I think i am getting close! |
|
|
|
Publicerat 2012-08-04 00:21
|
|
mental note så inte glömmer.. behövs minst 2 fordon till... hoover tank = en person som är förare/skytt. Recon fordon Fortress tank = "odödlig" tank, går bara döda med annan fortress tank eller liknande. Har ett main vapen för döda andra tanks, och minst 4 laser turrets.. så typ 6 spelare i samma vagn ![]() Möjligen en "medium tank" .. isåfall även at vapen för infanteri, och fundera över static vapen. EDIT. Och power up låder/ammo lådor kanske? Redigerat av Granquist den 2012-08-04 00:23 |
|
|
Gå direkt till forum: |