Visa ämne
CTF I44
|
|
Publicerat 2012-03-15 22:10
|
|
Fixade runt med CTF i Invasion 1944-modden, det var ju mest på betastadie men inte mycket kvar att fixa. Provspelade med några gamla arma-polare mest på skoj. När vi spelade så körde vi endast Lee vs K98, mest utmaning så. Själva striderna är på den lilla "Battle of the Bulge", så det är inte ett evigt springande eller så.. Ganska intensivt om man kör fler än säg 5vs5, har testat att köra 3vs3 och det funkade okej men inte alls optimalt. Frågan är > Något som ni vill att jag skall slutgöra klart ? Har det körts I44 något ? Finns det något sug ?
SkaGGet bifogade följande bild:bild:
|
|
|
|
Publicerat 2012-03-15 23:07
|
|
Vi har spelat rätt mycket I44 de senaste veckorna så det kan nog finnas intresse! | |
|
|
Publicerat 2012-03-16 11:50
|
|
Jarå, I44 är alltid roligt! | |
|
|
Publicerat 2012-03-16 23:18
|
|
Uppladdat på ChrisServer, så bara speltesta på det. Det finns 2st MGnästen precis vid flagbase, men dessa går att gå runt och döda den som campar i ryggen. Så dom är där för att vara snabba points att göra lite distraction eller allmänt röja vid syn av FI. Ta flaggan av motståndarens näste, spring till ditt eget nästa, få 1point. Dödar man FC så droppas flaggan, tas den upp av fienden så kan den fortsättas i spel, tas den upp av sitt eget lag så återvänder flaggan. Respawn i basen. Spela allt ifrån 5min till nån timme. Spela om poäng. Man har bara Lee eller K98 samt 2st granater. |
|
|
|
Publicerat 2012-03-16 23:42
|
|
Citera skagget skrev: jag har inte I44 på min server CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-03-17 00:00
|
|
|
Gå direkt till forum: |