Visa ämne
För er som vill ha lite riktig motion också
|
|
Publicerat 2012-03-09 15:07
|
|
Alla är välkomna! Really. Kan man dra till Göteborg för en fest, kan man åka till Boden för att spela airsoft en hel helg. Eller annat. Tjingeling! Ingen bryr sig om vad du INTE gillar.
Oxymoron: en sammansättning av motstridande ord, till exempel ensamma tillsammans eller Microsoft Works |
|
|
|
Publicerat 2012-03-09 15:43
|
|
Nej. Tror inte någon är sugen på att åka dyrt tåg bara för att spela söndagsspel ute i skogen som man kan få göra nästan vart man vill. Also inb4 airsoft haeters The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
|
Publicerat 2012-03-09 16:15
|
|
Säger precis som xealot, nej. ![]() |
|
|
|
Publicerat 2012-03-09 16:41
|
|
Kanske inte för söndagsspel... Vad sägs om ett helhelgsscenario. Inte samma kaliber som berget direkt, men absolut i storleksordning som OP Storm, Farmen och dylikt...? Låter det mer lockande kanske? Anyways. Just sayin'.... Ingen bryr sig om vad du INTE gillar.
Oxymoron: en sammansättning av motstridande ord, till exempel ensamma tillsammans eller Microsoft Works |
|
|
|
Publicerat 2012-03-09 16:56
|
|
OK så du är seriös på riktigt. Kort: fortfarande Nej. Långt: Du vill alltså att vi som i majoritet bor längst med stockholm eller längre söderut ska åka till norra Sverige, som i bara resekostnad ligger mellan 2000 och 3000kr med tåg för att spela airsoft med er, Ett spel vars arrangemang kan anses tveksamt med tanke på att du hittils inte har angivit referens till något tidigare arrangemang som man kan använda för att se feedback på. Å andra sidan kan jag åka på massor av större spel (milsim/storspel/söndagsspel) som ligger hyfsat lokalt (södra-mellan sverige) för en bråkdel av summan och få en bättre garanti på nöjd spelupplevelse då dessa spel tenderer att arrangeras av folk som har hållt på med det i många år. För att inte tala om att dom flesta här på anrop inte ens spelar airsoft. The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
|
Publicerat 2012-03-09 17:00
|
|
Just sayin'
Ingen bryr sig om vad du INTE gillar.
|
|
|
Publicerat 2012-03-09 17:04
|
|
jag ska vara snäll ![]() Redigerat av xealot den 2012-03-09 17:08 The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
|
Publicerat 2012-03-09 17:15
|
|
Då vill jag bara lägga till här att anrop är för virtuella soldater och som xealot säger spelar cirka 3-4 pers airsoft här. vi diskuterar gärna spel och sådant men då till datorn.
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
|
|
|
|
Publicerat 2012-03-09 18:03
|
|
Sluta gnäll, det är många på anrop som spelar airsoft och det är bara kul om folk tipsar om spel som kan vara intressanta för anropare här. Själv tänker jag dock inte åka för jag ska tvätta håret den helgen. Redigerat av Finarvas den 2012-03-09 18:03 |
|
|
|
Publicerat 2012-03-09 18:07
|
|
Finarvas får en guld stjärna med glitter på.
|
|
|
|
Publicerat 2012-03-09 18:30
|
|
Jag är ju halvvägs, meeen jag tror jag håller mig till Gävleborna eller Sundsvall för korta spel, men om ni drar ett flerdagars med vettiga regler osv så kan vi nog titta in. | |
|
|
Publicerat 2012-03-09 21:19
|
|
jag bor inte jätte långt ifrån Göteborg, men jag har skola att tänka på. men kul med förfrågan iallafall! fortsätt fråga, så kanske jag är med när skolan är över! (om 3 år)
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
Gå direkt till forum: |