Visa ämne
Op. Avbruten Daffman kl 20 till 20.30
|
|
Publicerat 2012-02-16 19:28
|
|
Mission namn är co16 Competitive Day. Briefing får ni i lobbyn men du är svensk soldat på övning i Sverige. Mods: SFP, ACRE, CBA Map: Sturkö Server: Chris Server. Citera och använd följande lista: _____________________________________ Staben: Plutonchef: Mossarelli Pilot: Vakt: Medic: Alpha: GrpChef: Soldat: KSP: Radioman: Sjukvårdare: Skarpskytt Bravo: GrpChef: Soldat: KSP: Radioman: Sjukvårdare: Skarpskytt Stop. Hammertime.
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-16 19:43
|
|
hahahaha, låter intressant!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-16 19:44
|
|
Staben: Plutonchef: Mossarelli Pilot: Vakt: Medic: Alpha: GrpChef: Soldat: KSP: Radioman: Sjukvårdare: Chris_Acrobat Skarpskytt Bravo: GrpChef: Soldat: KSP: Radioman: Sjukvårdare: Skarpskytt - städar, men jag skall nog lyckas bryta loss mig. Redigerat av Chris_Acrobat den 2012-02-16 19:45 CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-16 19:45
|
|
ERROR!
Redigerat av Dokuro den 2012-02-16 19:50 Altså, det kan ha varit jag!
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-16 19:46
|
|
Staben: Plutonchef: Mossarelli Pilot: Vakt: Medic: Alpha: GrpChef: Soldat: KSP: Radioman: Sjukvårdare: Chris_Acrobat Skarpskytt Bravo: GrpChef: Soldat: KSP: Radioman: Sjukvårdare: Skarpskytt: Dokuro CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-16 19:46
|
|
Staben: Plutonchef: Mossarelli Pilot: Vakt: Medic: Alpha: GrpChef: Soldat: KSP: Radioman: Sjukvårdare: Chris_Acrobat Skarpskytt: Dokuro Bravo: GrpChef: Soldat: KSP: Radioman: Sjukvårdare: Skarpskytt: Redigerat av Dokuro den 2012-02-16 19:49 Altså, det kan ha varit jag!
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-16 19:47
|
|
Roller som är viktiga är Staben: Pilot, Alpha: GrpChef, Radioman, Sjukvårdare. Fyll Bravo när Alpha fyllts. Stop. Hammertime.
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-16 19:50
|
|
Staben: Plutonchef: Mossarelli Pilot: Kent Vakt: Medic: Alpha: GrpChef: Soldat: KSP: Panda Radioman: Sjukvårdare: Chris_Acrobat Skarpskytt: Dokuro Bravo: GrpChef: Soldat: KSP: Radioman: Sjukvårdare: Skarpskytt: |
|
|
|
Publicerat 2012-02-16 19:51
|
|
[/b] Staben: Plutonchef: Mossarelli Pilot: Kent Vakt: Medic: Alpha: GrpChef: Soldat: Rävfan KSP: Panda Radioman: Sjukvårdare: Chris_Acrobat Skarpskytt: Dokuro Bravo: GrpChef: Soldat: KSP: Radioman: Sjukvårdare: Skarpskytt: Redigerat av kotten747 den 2012-02-16 20:02 |
|
|
|
Publicerat 2012-02-16 20:04
|
|
Yalla folket. Vi behöver Alpha fyllt!
Stop. Hammertime.
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-16 21:33
|
|
Kul uppdrag för att ha varit så spontant som detta nu blev. Skulle kunna ge massa positiv kritik, men den vet alla redan om så det skulle bli lite kaka på kaka. Ända förövrigt som jag skulle vilja se skillnad från till nästa gång är att inte använda gruppkanal som motorväg. visst, det var inte så farligt idag med tanke på att vi var så få. men ändå! gillar att det fanns en vaktpost-slot. jag kör gärna någon mer bara som är lite mer 'rollspel' men klara order och utplacerade platser.
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-16 23:36
|
|
Kelly's Heroes!
Altså, det kan ha varit jag!
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-16 23:39
|
|
För att vara första gången en sån här bana körs med riktiga spelare så var det riktigt lyckat. Jag ser även att svårighetsgraden är lagom svår men jag tror fienden hade lite ont om ammo mot slutet. Ja radiosamband måste jag få koll på. Nu fast vi körde 2 radioapparater så blev det ändå knivigt med piloten som satt på kanal 2 nästan hela tiden. Det blir en uppföljare på denna banan med pvp-inslag men det hade varit bäst om folk spelat denna först och blivit bekväma med hur banan ser ut. Stop. Hammertime.
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-16 23:53
|
|
jag är lätt på en uppföljare!
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-17 00:00
|
|
Jag behöver lägga lite mer tid på banan så att den blir slipad, men jag kommer behöva fixa ihop ett datum och klockslag så att folk skriver upp sig och blir med. 3de banan är den sista i den kampanjen, sen ska jag migrera till isla duala för att se om man kan göra något fett. Stop. Hammertime.
|
|
|
Gå direkt till forum: |