Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Test av mission ? CoopTakistan
Söker frivilliga att spela genom ett mission jag har konverterat till sfp. Det var från början ett mission jag gjorde i OFP sen gjordes den om till ARMA2, och nu tänkt att funka i ARMA2CO med sfp. Missionet kommer vara engelskt textad då jag ibland kör med folk ifrån USA, så vore skoj att visa upp sfp modden då. Min tanke är att antingen; spela som helt mission eller testa att det funkar med diverse funktioner. Allt är ju lite beroende på hur många som känner sig pepp inför det. Desto fler, desto större chans man kan köra hela missionet. Tidigare så har jag varit med om att man klarat hela missionet på endast fem personer.. men det tog tid då.

Nedan är hela och alla texter som är gjorda, i spelet sen så kommer mera text, bilder och info att dyka upp. Men tanken är att en patrull har blivit anfallet och måste nu finna skydd. Flertal andra grupper får bestämma sig för att antingen vara räddtjänst åt patrullen, eller påbörja en undersökning och finna en FOB. Själva missionet för dom som spelat det är känt för mycket motstånd och action, inte ett par stycken fiender utan det kommer många och dom är arga ;)

Hela missionet i sin helhet är klart med missionbriefing i spel osv.. tänkte testspela med folk i veckan nu efter nyår.
Några som har intresse i veckan som kommer nu, kanske i mitten ?
Bara att svara ja vid intresse :)

##################################################################
##################################################################

Operation Knockback v1.3
#################

Early this morning at 0400 our patrol Ceasar 9 got hit hard. This is the third time our men have been attacked with such precision that we now believe they are getting intel from somewhere. The latest data of our surveillance shows that the insurgents have been working from a FOB of some sort.

Mission at hand is to rescue Ceasar 9, investigate where the insurgent FOB is located and strike against that FOB. If entering a danger zone, the ROE is set to Red.

Teamleaders will get alot more information as the mission gets started.

###############
Slos
###############

Ceasar 9
This is the downed patrol unit. They have to use the environment to hide, engage when must and wait for their pickup from David 7.
Teamleader >
Rifleman >
Rifleman >
Machinegunner >
Medic >

Charlie 2
This group is set to go for either the rescue of Ceasar 9 with the help of David 7 or start the investigations to find the insurgents FOB.
Teamleader >
Rifleman >
Rifleman >
AT >
Machinegunner >
Medic >

Charlie 8
Same as Charlie 2.
Teamleader >
Rifleman >
Rifleman >
AT >
Machinegunner >
Medic >

David 7
Will act as a pickup and help getting the troops around the terrain.
Pilot >
Engineer >
Gunner >

Mission dynamic
###############
- FOB will be at diffrent places each time as the mission starts. So the investigation is needed.
- Patrols and roadblocks is also dynamic as they will be spawned in diffrent areas and will travel around the map.
- The danger zones will move around much more then in previously patches
- AI, the AI will have diffrent weapon skills, a terrorist insurgent will have poor skills compared to an insurgent soldier as an example.
- Ceasar 9 will also be spawned at diffrent towns/places/areas, and each is given diffrent pressure and combatsituations.
- The medic player is the only one that can heal and revive (2times) players.
- Ammo and gear -boxes can be loaded into vehicles.
- At base there are several vechicles, so if needed the mission can involve more helis then just one or make it a long mission with ground vehicles.

Changelog
###############
v1.3
- converted it into a "Swedish mission", mod is req.
v1.2
- added more slots, making it a 20 coop mission.
- all bugs in v1.1 is done as per mail
v1.1
- More dynamic with FOB and startpoints
- AI have all diffrent skillsets depending on what class the AI is
- Some small adjustments
v1.0 RC
- Briefing done and works
- Weird bug with some vehicles not unlocked fixed
Redigerat av SkaGGet den 2011-12-30 23:54