Visa ämne
Idag: 19.00 - Mekbat i Myshkino.
|
|
Publicerat 2011-12-29 12:17
|
|
Spelstart: 19.30 (Vi kör lite lättare uppvärmningslir från 19.00) Addons: SFP Nyårsrelease Typ: Coop Svårighetsgrad: Lätt, Medel, Svårt Briefing: Året är 1981 och en mekaniserad pluton står redo för anfall. Uppgiften är att säkra Myshkino. För anfallet har även en stridsvagnspluton tilldelats. Stridsvagnsplutonen tar täten och åker mot Myshkino tätt följda av den mekaniserade gruppen, Johan Sigvard. När enheterna närmar sig kommer artilleriet beskjuta höjden och skogen direkt söder om byn. Efter JS har säkrat byn skall även skogen rensas på fienden. Fiendens stab bör vara grupperat i närheten och är ett prioriterat mål. Roller. OBS: Först behövs gruppchefer,därefter sprid ut er i grupperna. Johan Sigurd Plutonschef: granQ Sjukvådare: Signalist: ---- Om blir gott om folk till skyttegrupperna Pilot: ---- Om blir gott om folk till skyttegrupperna Adam Johan Gruppchef: Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Skyttesoldat: KSP skytt: GRG skytt: KSP Laddare: Bertil Johan Gruppchef: Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Skyttesoldat: KSP skytt: GRG skytt: KSP Laddare: Ceasar Johan Gruppchef: Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Skyttesoldat: KSP skytt: GRG skytt: KSP Laddare: Pbv 1: Skytt/Chef: Förare: Pbv 2: Skytt/Chef: Förare: Pbv 3: Skytt/Chef: Förare:
Granquist bifogade följande bild:bilder:
Redigerat av Granquist den 2011-12-29 12:30 |
|
|
|
Publicerat 2011-12-29 12:50
|
|
Citera Johan Sigurd Sätter migsjälv som skytte, jag är inte heeelt säker ifall jag hinner i tid så ni får peta bort mig ifall det behövs, på samma sätt så om det finns plats för en "viktigare" roll så tar jag den sen. |
|
|
|
Publicerat 2011-12-29 12:53
|
|
Johan Sigurd Plutonschef: granQ Sjukvådare: Signalist: ---- Om blir gott om folk till skyttegrupperna Pilot: ---- Om blir gott om folk till skyttegrupperna Adam Johan Gruppchef: sillburk Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Sebastian Skyttesoldat: KSP skytt: GRG skytt: KSP Laddare: Bertil Johan Gruppchef: Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Skyttesoldat: KSP skytt: GRG skytt: KSP Laddare: Ceasar Johan Gruppchef: Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Skyttesoldat: KSP skytt: GRG skytt: KSP Laddare: Pbv 1: Skytt/Chef: Förare: Pbv 2: Skytt/Chef: Förare: Pbv 3: Skytt/Chef: Förare: |
|
|
|
Publicerat 2011-12-29 12:59
|
|
Johan Sigurd Plutonschef: granQ Sjukvådare: Signalist: ---- Om blir gott om folk till skyttegrupperna Pilot: ---- Om blir gott om folk till skyttegrupperna Adam Johan Gruppchef: sillburk Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Sebastian Skyttesoldat: KSP skytt: IggY GRG skytt: KSP Laddare: Bertil Johan Gruppchef: Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Skyttesoldat: KSP skytt: GRG skytt: KSP Laddare: Ceasar Johan Gruppchef: Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Skyttesoldat: KSP skytt: GRG skytt: KSP Laddare: Pbv 1: Skytt/Chef: Förare: Pbv 2: Skytt/Chef: Förare: Pbv 3: Skytt/Chef: Förare: Jag spelar ogärna som gruppchef, därav fyller jag inte upp de platserna i första hand. |
|
|
|
Publicerat 2011-12-29 13:22
|
|
Johan Sigurd Plutonschef: granQ Sjukvårdare: Archaeon Signalist: ---- Om blir gott om folk till skyttegrupperna Pilot: ---- Om blir gott om folk till skyttegrupperna Adam Johan Gruppchef: sillburk Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Sebastian Skyttesoldat: KSP skytt: IggY GRG skytt: KSP Laddare: Bertil Johan Gruppchef: Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Skyttesoldat: KSP skytt: GRG skytt: KSP Laddare: Ceasar Johan Gruppchef: Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Skyttesoldat: KSP skytt: GRG skytt: KSP Laddare: Pbv 1: Skytt/Chef: Förare: Pbv 2: Skytt/Chef: Förare: Pbv 3: Skytt/Chef: Förare: Redigerat av Emperor Archaeon den 2011-12-29 13:22 Galaxens räddare.
|
|
|
|
Publicerat 2011-12-29 13:53
|
|
Jag kommer förhoppningsvis in nån gång under kvällen men vet inte när så jag skriver inte upp mig. | |
|
|
Publicerat 2011-12-29 15:15
|
|
Johan Sigurd Plutonschef: granQ Sjukvårdare: Archaeon Signalist: ---- Om blir gott om folk till skyttegrupperna Pilot: ---- Om blir gott om folk till skyttegrupperna Adam Johan Gruppchef: sillburk Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Sebastian Skyttesoldat: KSP skytt: IggY GRG skytt: Julvort KSP Laddare: Bertil Johan Gruppchef: Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Skyttesoldat: KSP skytt: GRG skytt: KSP Laddare: Ceasar Johan Gruppchef: Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Skyttesoldat: KSP skytt: GRG skytt: KSP Laddare: Pbv 1: Skytt/Chef: Förare: Pbv 2: Skytt/Chef: Förare: Pbv 3: Skytt/Chef: Förare: |
|
|
|
Publicerat 2011-12-29 15:52
|
|
Slutar vid 1900, så borde kunna dyka med, men vågar inte säga något säkert.. har lite avlämning osv att göra innan man kan köra hemöver. Men är intresserad och vill gärna | |
|
|
Publicerat 2011-12-29 15:59
|
|
Johan Sigurd Plutonschef: granQ Sjukvårdare: Archaeon Signalist: ---- Om blir gott om folk till skyttegrupperna Pilot: ---- Om blir gott om folk till skyttegrupperna Adam Johan Gruppchef: sillburk Skyttesoldat (Pskott): Mossarelli Skyttesoldat: Sebastian Skyttesoldat: KSP skytt: IggY GRG skytt: Julvort KSP Laddare: Bertil Johan Gruppchef: Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Skyttesoldat: KSP skytt: GRG skytt: KSP Laddare: Ceasar Johan Gruppchef: Skyttesoldat (Pskott): Skyttesoldat: Skyttesoldat: KSP skytt: GRG skytt: KSP Laddare: Pbv 1: Skytt/Chef: Förare: Pbv 2: Skytt/Chef: Förare: Pbv 3: Skytt/Chef: Förare: ______________ Kan vara pilot, pbv1 skytt,chef,förare om så behövs. Kommer garanterat vara med. Stop. Hammertime.
|
|
|
|
Publicerat 2011-12-29 16:21
|
|
oh, jag vill vara med! men jag får återkomma om det är möjligt.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2011-12-30 00:35
|
|
Mettlal spel idag! | |
|
Gå direkt till forum: |