Visa ämne
Arma2 startar inte
|
|
Publicerat 2011-10-23 22:18
|
|
Den 23 october 2011 någon gång efter klockan 2100 så vart de omöjligt för flera anrop spelare att starta arma2. Felet beror på ett fel i ACREs yajarmalib uppdate tydligen och kan lössas genom att man lägger till "-noautoupdate" i slutet av målkommandot i genvägen. exempel Kod Källa "C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2\arma2oa.exe" -nomap -nosplash -mod=BAF;PMC;@ACRE;@JayArma2Lib;@sfp_mod;@BC -noautoupdat http://forums.bis...tcount=342 Redigerat av Grip den 2011-10-23 22:24 |
|
|
|
Publicerat 2011-10-23 22:56
|
|
OPS Såg inte din lösning
Redigerat av Alwandy den 2011-10-23 22:57 |
|
|
|
Publicerat 2011-10-24 00:02
|
|
Nu ska det fungera som vanligt igen. så nu kan man ta bort -noautoupdate från genvägen. felet var att de hade bytt någon server och jayarmalib var skrivet på nåt sätt att de inte räknat med att servern kunde vara nere.. men nu ska det vara åtgärdat. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- *citerat från BIS forumet* No, Java did not break anything. It will be fixed in a few minutes, we moved servers at UO and apparently the code in jlib updater was written in a way that did not account for the server being down. Redigerat av the_shadow den 2011-10-24 00:03 Legitimerad SFP Gnällröv.
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-24 09:11
|
|
SKYNET IS TAKING OVER
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-24 09:18
|
|
Citera Daffman skrev: jag lade till -daffman men då startades fritz-13 schackspelet :S Redigerat av sillburk den 2011-10-24 09:18 |
|
|
|
Publicerat 2011-10-24 09:19
|
|
Citera sillburk skrev: Redigerat av Daffman den 2011-10-24 09:20 |
|
|
Gå direkt till forum: |