Visa ämne
Dynamisk? co-op
|
|
Publicerat 2011-07-20 14:46
|
|
Hallå där! Jag letar efter co-op uppdrag som anpassas efter antalet spelare. - Random uppdrag. - Addonkrav eller inte spelar ingen roll. - 1 spelare - Banan anpassas till att kunna klara uppdragen på 1 spelare. - 2 spelare - Banan anpassas till att kunna klara uppdragen på 2 spelare. - 3 spelare - Banan anpassas till att kunna klara uppdragen på 3 spelare. osv... Är det någon som vet var jag kan finna detta? Länka gärna, eller skriv ut namnet på uppdragen, så kan jag leta och ladda ner dom. |
|
|
|
Publicerat 2011-07-20 14:50
|
|
MP Mission editor? funkar dock bara på client-server.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2011-07-20 14:53
|
|
Nu menar jag ju att slippa tillverka de själv, dels så kan jag inte, och vill inte spendera veckor på att lära mig och tillverka något som kanske redan finns ute att ladda ner | |
|
|
Publicerat 2011-07-20 15:46
|
|
jag vet, jag bara skojade. Men man behöver inte vara duktig, lite enheter och Waypoints och man kan få det ganska kul på 10 min. Speciellt med MP Mission Wizard Editor. Inget att skryta om, men kul om man bara kanske vill ha kul i några minuter. CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2011-07-20 16:28
|
|
låter exakt som oden's uppdrag.. pröva dem länk och namn får han komma med. |
|
|
|
Publicerat 2011-07-22 12:11
|
|
Väntar med spänning på att namn och länk från oden | |
|
|
Publicerat 2011-07-22 13:18
|
|
tja jag har ju länken till odens egna sida, http://odenhouse.servegame.com/ men väl där får du nog navigera lite granna själv för att hitta exakt vad du vill ha. |
|
|
|
Publicerat 2011-07-22 14:13
|
|
Tack kotten, dock har jag länken redan Det jag inte vet är vilket av alla hans uppdrag som har de kriterier som jag letar efter |
|
|
|
Publicerat 2011-07-22 20:41
|
|
Dom flesta uppdragen har både lite info vad som gäller , även vilka mods som ska användas. | |
|
Gå direkt till forum: |