Visa ämne
Lördag 8/10 OP Spöad Sparv 19:30
|
|
Publicerat 2011-10-02 23:52
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Blixt - Fältarbetare: Blixt - Sjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Dunder - Sjukvårdare: Iggy Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel Äntligen på en lördag när jag är ledig Redigerat av Grip den 2011-10-02 23:54 |
|
|
|
Publicerat 2011-10-03 08:13
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Blixt - Fältarbetare: Blixt - Sjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Dunder - Sjukvårdare: Iggy Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel |
|
|
|
Publicerat 2011-10-03 08:29
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Blixt - Fältarbetare: Blixt - Sjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel MVH / Preed
Workstation: [ Intel i7 2600K | Asus P8P67 Deluxe | 8GB Corsair Vengeance DDR3-1600 | Powercolor Radeon HD 5870 PCS++ | Crucial M4 256GB SSD ] Server: [ Intel Xeon Quadcore E3-1230 3.2GHz | 8GB DDR3 | KVM over IP | 100Mbit uplink | CentOS 6.0 ] |
|
|
|
Publicerat 2011-10-03 08:29
|
|
Sätt in mig som OPFOR, jag gillar "Sparv" till middag^^ | |
|
|
Publicerat 2011-10-03 11:19
|
|
kan vi fixa ett lite tok mission till 18.00 med samma enheter, acre? typ ett enkelt pvp som sultansafe, för kolla att allt funkar? Speciellt för signalisterna.. jag kanske kan fixa det.. |
|
|
|
Publicerat 2011-10-03 11:20
|
|
Börjar att spela coop igen om detta går bra för er. Men med grip daff och granQ som chefer borde det funka. Lycka till! |
|
|
|
Publicerat 2011-10-03 12:38
|
|
Det positiva att köra samma mission igen är att alla borde ha filen redan nedladdad, uppackad samt fixat genvägen. Dvs vi bör kunna starta kl 19. Även om mina förväntningar på det är :S Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Blixt - Fältarbetare: Blixt - Sjukvårdare: Poppe Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel Redigerat av poppe_89 den 2011-10-03 12:50 [img]http://imgur.com/8T0kLK2[/img]
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-03 13:21
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag inte jobbar) Blixt - Sjukvårdare: Poppe Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel |
|
|
|
Publicerat 2011-10-03 14:07
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: sic++ (kommer troligen bli spammad av Finarvas ) Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag inte jobbar) Blixt - Sjukvårdare: Poppe Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel http://www.youtube.com/watch?v=geZPgy...re=related
Baptized in Fire |
|
|
|
Publicerat 2011-10-03 14:13
|
|
Citera granQ skrev: DO IT |
|
|
|
Publicerat 2011-10-03 14:27
|
|
Daffman skulle da va möjligt att utrusta Plt,C och Grupp.C med extra rökgranater för att underlätta för Örnen att identifiera egna trupper. | |
|
|
Publicerat 2011-10-03 14:29
|
|
Citera Grip skrev: Ajemen, både Chefer och sjukvårdare har rökisar nu, samt finns extra i helis/bilar! |
|
|
|
Publicerat 2011-10-03 20:31
|
|
Skulle vilja få reda på eventuella buggar och problem som uppstod med REVIVE-helvetet, några spawna åt helvete etc, vilka var ni? vilken roll? |
|
|
|
Publicerat 2011-10-04 01:52
|
|
- Viktigt följande meddelande kan va skaddligt för dig - ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tillkännagivande till snabbinsatsstyrkan på Vybor flygbas Personal tilldelningen på snabbinsatsstyrkan är följande Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist: Prickskytt: Archaeon 1st Grupp'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: sic++ Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Sillburk Blixt - Fältarbetare: Nielsen (osäker) Blixt - Sjukvårdare: Poppe 2nd Grupp'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy [img][/img]Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Hagel - KSP-skytt: Hagel - KSP-assistent: Hagel - GRG-skytt: Hagel - GRG-assistent: Helikopter 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: Löjtnant Grip hoppas att vakanserna ska fyllas upp när nästa IL-76 kommer från hemlandet. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel [MIA] Andrepilot: Ivan Kuznetzov [KIA] GruppC : Sergej Kirov [KIA] Signalist : Fjodor Kovaljev [KIA] Prickskytt: Ilya Petrovich [KIA] Fältarbetare:Boris Stephanov [KIA] Ksp-skytt: Dimitri Ivanovich [KIA] Sjukvårdare: Oleg Denkov [KIA] - Slut meddelande -
Redigerat av Grip den 2011-10-06 14:13 |
|
|
|
Publicerat 2011-10-04 02:26
|
|
Skjukt bra grafik. Cred till joel att han har lagt ett skumlager runtom så att det inte börjar brinna. [img]http://imgur.com/8T0kLK2[/img]
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-04 02:30
|
|
Joel blev biten av en ekorre och fick rabies direkt efter kraschen, det är inte skum utan fradga. | |
|
|
Publicerat 2011-10-04 02:38
|
|
Redigerat av xealot den 2011-10-04 02:39 The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-04 09:40
|
|
snygga ikoner grip, älskar allt lull lull jag får på axlarna | |
|
|
Publicerat 2011-10-04 11:43
|
|
Finns det någon chans att vara med som Observatör eller fylla en vakans? Jag vet att jag inte har spelat med er så mkt, men det hade varit kul att komma som gäst. | |
|
|
Publicerat 2011-10-04 11:46
|
|
Citera Christensson skrev: Du är mycket välkommen att hänga med som observatör eller rent av fylla en vakans! Välkommen till anrop! |
|
|
Gå direkt till forum: |