Visa ämne
 Skriv ut ämne
ArmA 2
Det var typ 2 pers och en BMP 3 som vaktade COM tower.

Citera

Lambo skrev:
Det var lagget som fick min cobra att krascha rakt ner i hq:t, lite skoj var det väl ändå? Wink

Jo, det var många som dog av lagget där. Det var mest roligt på ett "hur-fan-lyckas-man"-sätt, jag menar, först och främst krascha men även lyckas döda varenda person i HQ Grin Haha

Citera

Dansk_skalle skrev:

Citera

Lambo skrev:
Det var lagget som fick min cobra att krascha rakt ner i hq:t, lite skoj var det väl ändå? Wink

Jo, det var många som dog av lagget där. Det var mest roligt på ett "hur-fan-lyckas-man"-sätt, jag menar, först och främst krascha men även lyckas döda varenda person i HQ Grin Haha

Ja det var helt klart en bedrift utan dess like, flugit runt i mer än 10min och sen kommer lagget precis när jag är ovanför er alla. Grin
Bevakningssoldat Marinbas Syd 2002
Arma2: Flyger högt upp i det blå!
Blev en riktig stjärnsmäll där! Fattade ingenting först, hade ju alltid kartan framme. Sedan pang booom död.

Är väl sådant som Clausewitz räknar in som "friktion" Wink
Its only a fleshwound!
Zordax bifogade följande bild:bild:
fleshwound.jpg
Hur är det man tar screenshots?

Vilken knapp är det, hittar inte?
Redigerat av Robinio den 2009-07-27 18:23
Den sitter på tangenbordet. Den heter "print screen"..
Det är inte lätt när det är svårt.
Jo, men man kan ju bara ta screenshot 1 gång, sedan gå in i windows och klistra in i paint.
rekommendera grabber2k..

http://www.freedownloadscenter.com/Mu...ber2k.html
Själv använder jag fraps och det fungerar fin fint.
Ok
Tog ett tag att gräva fram honom ur massorna...
www.rangedahl.org/temp/rubble.jpg
(klicka på bilden för förstoring)
Redigerat av watar den 2009-07-28 01:30
Ett ryskt tjernobylmonster i våran bas.
arma2.trracer.se/tight.jpg

Citera

Trracer skrev:
Ett ryskt tjernobylmonster i våran bas.
arma2.trracer.se/tight.jpg

Fick mig att tänka på följande händelse under Operation Totopos:

screenshot.xfire.com/screenshot/large/6eb0653d8f5f6e2053b55786917c84c597ec302c.jpg
i293.photobucket.com/albums/mm79/webdisciple/Sniper1.jpg Bara för att de va så snyggt, tack klawen för nattagamet.
Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt
Schyssta bilder trracer och zip!

Hehe lugnt Web, tack själv! Jag hade en rejäl kramp i armen efter att ha gått sådär en stund Wink
Den enda människan som orkar gå i anläggning med en .50cal bössa Smile Vore skoj att se någon stå och skjuta med en Barret Smile Själv blir jag bra jävla mör av AK4B med grt, då väger ovanstående bössa 10kg mer Smile
Det är inte lätt när det är svårt.
i943.photobucket.com/albums/ad273/Klasse855/Arma2/arma22009-07-3022-41-05-36.jpg

Anrop går på skyttelinje mot sidemission i DomiA2 west revive. Jäkligt skönt lir måste jag säga!
Tack Dejjvid för att du tog kommandot! Bra jobbat! =)
riktigt kul att vara del av måste jag säga! tack Klawen Smile
nahepp gick inte få upp bilder =/
Redigerat av Ill-k den 2009-07-31 10:12