Visa ämne
Anrop LAN
|
|
Publicerat 2009-08-03 00:08
|
|
ÄR det åldersgränns eller? | |
|
|
Publicerat 2009-08-03 11:58
|
|
Då man inte bor så långt bort borde det gå att vara med, dock så är helger den delen av veckan som jag som köksslusk jobbar mest ![]() ![]() edit: Verkar som Dejjvid och Edlund visar att de minsan kan vara lika homoerotiska som deras favoritfilm TopGun ![]() Redigerat av Loggert den 2009-08-03 12:04 |
|
|
|
Publicerat 2009-08-03 14:02
|
|
Loggert: Insmorda bara överkroppar, beachvolley, dog-tags samt high-fives i tid och otid är standard.. Dejjvid: "you can be my wingman anytime.." Hoppas mitt schema passar, för detta kan bli ett härligt vansinne ![]() |
|
|
|
Publicerat 2009-08-03 14:14
|
|
Anrops lan träff kl 21 i flyghörnan, Edlund: Hey, Dejjvid, you big stud! Dejjvid: That's me, honey. Edlund: Take me to bed or lose me forever. Dejjvid: Show me the way home, honey. Sorry gubbs, var bara tvungen ![]() @Lylix, Gissar på att det är lugnt för alla åldrar. Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt |
|
|
|
Publicerat 2009-08-03 14:31
|
|
Jo beachwolleyscenen är ju ett av de mest homoerotiska ögonblicken i filmhistorien, för att inte tala om alla scenerna i duschrummen i små minimala handdukar ![]() " i'm going halfway through the dangerzone, we're gonna take a ride into the dangerzone..." |
|
|
|
Publicerat 2009-08-03 15:11
|
|
Nu börjar tråden som sagt spåra ut .. respektera vad som skrevs i första inlägget o håll muppandet i nån annan tråd ![]() |
|
|
|
Publicerat 2009-08-03 15:28
|
|
Bra jobbat Wobble! Synd bara att jag inte kan delta.. ![]() |
|
|
|
Publicerat 2009-08-03 20:11
|
|
Citera Wobble skrev: Ber om ursäkt... Men när det blir av med datum och så kan jag säkert få ledigt för att sitta och bli kannonmat en stund.. |
|
|
|
Publicerat 2009-08-03 20:48
|
|
Är helt klart på. Coolt med en Lan med folk som gillar samma spel som en själv. Sen tycker jag det är helt ok att man tar med en kompis eller två så länge de vill spela Arma 2 eller den typen av spel vi kommer spela. Om inte annat så kanske de blir Anropare efter lanet =) Redigerat av Coss den 2009-08-03 20:49 |
|
|
|
Publicerat 2009-08-03 21:35
|
|
För att klargöra vad som kommer gälla är följande Enbart dom som betalat plats får komma. Utomstående undanbedes och ifall detta inte följes så resulterar det med cv9035dk överkörning samt psykolog samtal med gQ om gurkans utveckling senaste 20 åren samt rollen som ankare till bästa båt som går ut i vattnet. |
|
|
|
Publicerat 2009-08-03 21:44
|
|
Om det är max 50pers så kan man reservera för Anrop spelare tycker jag.. | |
|
|
Publicerat 2009-08-03 22:32
|
|
Citera lylix skrev: haha javisst lylix, bara du är lycklig så! ![]() //
Xionize!! Xionizer Xionizer Xionizer!!!! |
|
|
|
Publicerat 2009-08-03 22:35
|
|
Citera Wobble skrev: Hahahahahahaha, så jävla rätt! //
|
|
|
Publicerat 2009-08-04 14:34
|
|
Här är ett av 74-ports racken jag kan fixa till lanet gratis, min kusin sponsrar oss.. (Notera att dessa bilderna är tagna idag från min mobilkamera och även i lite förhastande tempo)![]() ![]() Redigerat av jackpac den 2009-08-04 15:02 //
|
|
|
Publicerat 2009-08-05 15:00
|
|
vad kostar en sån ? jackpack x] | |
|
|
Publicerat 2009-08-05 15:35
|
|
Citera lylix skrev: mycket pengar ![]() ![]() //
|
|
|
Publicerat 2009-08-08 17:31
|
|
Ny liten individ på Anrop, men jag skulle lätt vara på! Pluggar i Gbg så det är en perfekt stad för den delen också (A) Skönt med ett LAN där det inte sitter femtielva snorungar och spelar CS och ropar suspekta förkortningar åt varandra när de är för dåliga för att lyckas döda den andra individen i den virituella världen... ![]() |
|
|
|
Publicerat 2009-08-23 06:28
|
|
Vilket datum? Är sugen, men just nu så sitter jag här utan inkomst, så jag försöker hålla bilåkandet till ett minimum vilket är nog så svårt när man bor granne med en golfbana mitt i skogen =/ |
|
|
|
Publicerat 2009-08-23 18:01
|
|
Om detta gäller Göteborg (vilket det gör) är jag såklart på. Bor ju för sjutton gubbar här! Jag kan även hjälpa till med plock och fix då jag bor här i göteborg så. Om anordnarna vill ha hjälp, skicka ett mail eller haffa mig i #anrop.net. /David |
|
|
|
Publicerat 2009-09-01 14:10
|
|
Har nu efter många om o men kommit fram till följande 1. hitta en bra lokal billigt = svårt 2. hitta en lokal som även innehaver internet = ännu svåraer 3. få tag i bord o stolar att hyra för billig peng = omöjligt o få i stabil kvalite Så nu har jag fått tag i en kamrat på insidan av chalmers som är med o annordnar http://www.chalme... Och dom kommer nu den 18-20 september ha ett lan som jag tycker vi borde deltaga i .. Internet finns o det e bra med plats o lugnt o mysigt.. Åldersgräns har jag inte hittat vilket öppnar för folk under 18 o vara med .. Alkohol e så klart inte tillåtet men som man bäddar får man ligga ![]() |
|
|
Gå direkt till forum: |