Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Cleanup del 2, Söndag 10, kl>19.00<
Efter att kämpat med addons, program och min mic. Så kom jag in på serven, där jag då fick börja med att få igång acre. Och efter flera in och ut tabbningar så skött jag ett vårdaskott. Det var då jag stängde av datan och gick o drack öl ist. Jag hoppas att jag inte gjorde soldaten vanstäldWink. Ber om ursäkt. Är 100% nästa helg.
122 EOD Semper Meliores
Debrief av OP
---------------

Härligt med en go OP =)

Jag var rätt oaktiv så jag såg inte riktigt hur ni gjorde era insatser utan tog lite kontakt då å då för nya briefs. Men av det jag hörde så lät det som en god sammanhållning och skoj spel. Svenska styrkorna slog ut drogkungen och förstörde hans mängd knark.

Glad att spelet gick utan scriptfel eller att OP inte gick att avsluta. Utan allt flöt på bra, lite lag men inget som var omöjligt.

Detta var sista delen i det här OP-tänket, någon ide på någon ny ? Inte Takistan dock hehe Smile

Tack till Xealot för sitt scriptande så helikopter kontakten funkar.

PS
Nästa sign-in-slots kommer kanske se annorlunda ut............
Redigerat av SkaGGet den 2013-02-10 22:01
Bra uppdrag skägget uppskattas Grin hoppas alla adam inte led för mycket av mitt konstanta tjatande!
Pretty disabled, Regards.

Citera

Johansen-90 skrev:
Efter att kämpat med addons, program och min mic. Så kom jag in på serven, där jag då fick börja med att få igång acre. Och efter flera in och ut tabbningar så skött jag ett vårdaskott. Det var då jag stängde av datan och gick o drack öl ist. Jag hoppas att jag inte gjorde soldaten vanstäldWink. Ber om ursäkt. Är 100% nästa helg.

Även om det nu inte är den bästa starten hos ANROP att skjuta någon vid basen när man tabbar in som är ett känt misstag så är det inte hela världen då uppdraget i sig hade respawn en här gången så det hade varit lungt förutom att du möjligtvis hade blivit retad för resten av spelet (och kanske lite till)

Nästa gång ragequitta inte utan var med som uppskrivet!
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.

Citera

Xealot skrev:

Citera

Johansen-90 skrev:

Även om det nu inte är den bästa starten hos ANROP att skjuta någon vid basen när man tabbar in som är ett känt misstag så är det inte hela världen då uppdraget i sig hade respawn en här gången så det hade varit lungt förutom att du möjligtvis hade blivit retad för resten av spelet (och kanske lite till)

Nästa gång ragequitta inte utan var med som uppskrivet!

Ok vad bra. Fick inte igång acre. Därför jag valde att inte joina för ville inte störa och dryga ut tiden för op.
122 EOD Semper Meliores