Visa ämne
Rolling Thunder #10 Dec 10
|
|
Publicerat 2012-12-13 02:03
|
|
Haha, I början när ni flyr in i huset och blir ägda av HE. fusk med FLIR t.om. på TOW.. jag trodde ni bara hade FLIR rangefinders. Är det all video du har som marksoldat? Det var jävligt skumt att titta på videon.. allt var så... tyst.. Det förs ju en jävla massa oljud när man sitter i strv konstant. Redigerat av xealot den 2012-12-13 02:04 The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
|
Publicerat 2012-12-13 07:24
|
|
Hm, ja flir på tow.. Undra om vi hade något sånt. Tror inte. | |
|
|
Publicerat 2012-12-13 12:46
|
|
Nä bara Recon har FLIR rangefinders. Jo problemet med när vi sprang in i huset så förlorade vi en av våra TOW's och 3 pansarskott...
Självutnämnd jubelidiot.
a.k.a Dirk McStride |
|
|
|
Publicerat 2012-12-13 17:06
|
|
Citera Xealot skrev: ibland blev det för tyst och då kom en t90 över krönet och började skjuta som fan mot våra vagnar. bara att ligga under och ta skydd. Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
|
|
|
|
Publicerat 2012-12-13 20:11
|
|
personligen tycker jag att det var den bästa kartan jag kört på länge! kommer lätt lägga in den i min server så fort jag kan sätta igång den igen! (p.s. de har precis påbörjat renoveringen efter 6 månaders väntan) CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
Gå direkt till forum: |