Visa ämne
Söndag 29/1 20:00 - Viking Operations Executive - Del 1
|
|
Publicerat 2012-01-30 09:05
|
|
Joel: Bra jobbat! hänger på de andra och säger först att ta m45 och låta dig bli för koncentrerad på att behöva skjuta var lite tvivelaktigt , men att du trots den stora gruppen fick oss igenom uppdraget med 0 förluster. ACRE och TS är ju ett stort gissel, men kanske ha en mindre mängd lättare missions dagen innan. Nu hade vi väl bara otur med en uppdatering så tätt inpå. Finarvas: Kul mission. Riktigt risky business o låta anrop gå utan vapen för att sedan likt en flugsvärm plocka upp allt i vägen. Alltid jobbigt att försöka peka finger när jag tex i fredags ballade ur sent och förstörde ett mission. Men borde inte vi hålla hårt om våra missionmakers och kanske skärpa till oss ett snäpp? Jag kan se fram emot ett coop i flera veckor och när bristande disciplin/respekt (Ja det behövs i arma) förstör ett mission blir jag lite bitter. Är vi inte ett scoreboard iväg från battlefield 3 just nu? Istället för invites kanske vi ska spela ett träningsuppdrag eller två innan coopen tills vi sköter oss? Kommer man inte på träningen kan det bli svårt att spela coopet?. Minns att vi körde ett träningsuppdrag innan operation viking raid där vi skjöt med grg på låtsatsmål och målet var helt enkelt att träna. Pretty disabled, Regards.
|
|
|
|
Publicerat 2012-01-30 09:49
|
|
köra uppvärmning innan tror jag inte är fel, då kan man få balla av sig lite innan man kör seriöst.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
Gå direkt till forum: |