Visa ämne
Lördag 22/10 Op. Björnkall 20:00
|
|
Publicerat 2011-10-21 21:20
|
|
PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Lithen Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott): The_Shadow^ (eventuellt) Blixt - Stridssjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: sillburk Dunder - Signalist: xealot Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman:Metal, med risk för att frugan sliter bort mig Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: bknec Hagel - GRG-skytt: Ulfen - Tror att jag skall kunna vara med men finns risk att ja måste tvätta :I Hagel - GRG-assistent: granQ (eventuellt, vill någon annan med säkerhet, så ta över) Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Joel Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: Niva |
|
|
|
Publicerat 2011-10-22 00:44
|
|
PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Lithen Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott): The_Shadow^ (eventuellt) Blixt - Stridssjukvårdare: Niva Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: sillburk Dunder - Signalist: xealot Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman:Metal, med risk för att frugan sliter bort mig Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: bknec Hagel - GRG-skytt: Ulfen - Tror att jag skall kunna vara med men finns risk att ja måste tvätta :I Hagel - GRG-assistent: granQ (eventuellt, vill någon annan med säkerhet, så ta över) Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Joel Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: |
|
|
|
Publicerat 2011-10-22 04:25
|
|
Ett hett tips till pluton chefen är att avlägsna alla vasa föremål från Joel och Poppe dom har en otrolig förmåga att inte kunna identifiera egen trupp, å detta gäller även om egen trupp skulle va iförd neon gul latex dräkt. | |
|
|
Publicerat 2011-10-22 04:53
|
|
Citera Grip skrev: Vasa? Pratar du om gustav vasa eller? [img]http://imgur.com/8T0kLK2[/img]
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-22 05:02
|
|
delicious tears
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-22 16:07
|
|
Stryk mig från listan gubbar, blir tvätt för mig :I | |
|
|
Publicerat 2011-10-22 16:11
|
|
Citera Ulfen skrev: Gör't själv |
|
|
|
Publicerat 2011-10-22 16:58
|
|
Avhopp tolereras ICKE, du får fixa nån annan som kan tvätta åt dig! du har 3h på dig! Legitimerad SFP Gnällröv.
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-22 17:19
|
|
Hej! Jag kan ta Ulfens Plats BKTasso Idag 00:44 (#42) PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Lithen Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott): The_Shadow^ (eventuellt) Blixt - Stridssjukvårdare: Niva Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: sillburk Dunder - Signalist: xealot Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman:Metal, med risk för att frugan sliter bort mig Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: bknec Hagel - GRG-skytt: BKTasso Hagel - GRG-assistent: granQ (eventuellt, vill någon annan med säkerhet, så ta över) Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Joel Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: The bigger they are, the harder they fall |
|
|
|
Publicerat 2011-10-22 17:21
|
|
min plats är också öppen, tänkte skulle åkt hem över helgen men stannade för lira så krashar datorn :/ | |
|
|
Publicerat 2011-10-22 17:30
|
|
PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Lithen Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott): The_Shadow^ (eventuellt) Blixt - Stridssjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: sillburk Dunder - Signalist: xealot Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman:Metal, med risk för att frugan sliter bort mig Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: bknec Hagel - GRG-skytt: BKTasso Hagel - GRG-assistent: granQ (eventuellt, vill någon annan med säkerhet, så ta över) Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Joel Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: |
|
|
|
Publicerat 2011-10-22 17:54
|
|
jag känner att jag behöver skjuta och orkar inte flyga nu så jag tar stridssjukvårdare hos grip (ja grip jag lägger bort alla vapen och minor och allt vasst) PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Lithen Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott): The_Shadow^ (eventuellt) Blixt - Stridssjukvårdare: Joel Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: sillburk Dunder - Signalist: xealot Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman:Metal, med risk för att frugan sliter bort mig Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: bknec Hagel - GRG-skytt: BKTasso Hagel - GRG-assistent: granQ (eventuellt, vill någon annan med säkerhet, så ta över) Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-22 18:06
|
|
Jag har laddat ner de addons som är postade. Vad mer behövs? Vilka versioner kör vi med? Combined Operations? Ace? Standard Arma2? TS - Ingame eller teamspeak? Tasso |
|
|
|
Publicerat 2011-10-22 18:09
|
|
Citera bkTasso skrev: CO TS = Teamspeak Du behöver FÖRUTOM @Bjornkall, SFP och acre, bägge finner du på startsidan, i högra hörnet, säg till om du behöver hjälp med acre! Redigerat av Daffman den 2011-10-22 18:09 |
|
|
|
Publicerat 2011-10-22 18:09
|
|
Arrowhead (dvs Combined Operations), SFP, uppdragets addons, Acre, CBA och TS3
Redigerat av the_shadow den 2011-10-22 18:10 Legitimerad SFP Gnällröv.
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-22 18:11
|
|
Jag fältbefodrar mig till pilot! PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Lithen Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott): The_Shadow^ (eventuellt) Blixt - Stridssjukvårdare: Joel Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: sillburk Dunder - Signalist: xealot Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman:Metal, med risk för att frugan sliter bort mig Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: bknec Hagel - GRG-skytt: BKTasso Hagel - GRG-assistent: granQ (eventuellt, vill någon annan med säkerhet, så ta över) Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Dokuro Örn - skytt: Örn - Skytt: Altså, det kan ha varit jag!
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-22 22:07
|
|
Nicely done!
[img]http://imgur.com/8T0kLK2[/img]
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-22 22:08
|
|
HURRAH! | |
|
|
Publicerat 2011-10-22 22:09
|
|
note to self, TAPPA inte handgranaten i kängan! Legitimerad SFP Gnällröv.
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-22 22:11
|
|
Skål och tack för spelet! The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
Gå direkt till forum: |