Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Lycka till/krya på dig.. Chris_Acrobat

Citera

granQ skrev:
blev lite orolig och mailade din flickvän.. men hon svarade inte, så klart man blev ännu mer lite orolig Smile

ja, hon sa det att du skrev det. Pfft
hon har inte varit i lägenheten här, där hennes dator står, så hon har inte kollat mailen, hon vill tydligen inte kolla den hos sina föräldrar. Pfft
Terminator Cool
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Hittade precis en skiva med kort som jag fick av min mamma efter att jag kommit hem från operationen. Det var lite kul att se dom efter så här lång tid. Men jag minns inte att det var så där mycket slangar. Smile

Känsliga tittare varnas! (jag skojar inte)
https://plus.google.com/photos/113539...In7vPXk-QE
Archaeon, hälsa din mamma ifrån mig! Grin
Redigerat av Chris_Acrobat den 2012-06-29 13:00
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Dumh dumh, dum-dumh. Dumh dumh, dum-dumh.
shit, ser värre ut än min datorsladdar. Kul allt gick bra in the end, och nu är du pappa. Craaaazy Smile
Jävlar vilken grej du har gått igenom. Skönt att allt gick bra.

Gillar bilden med telefonen i nallen.
är du avis, gQ? Smile
Tycker det känns bra att vi har lite cyborgs i Anrop!
Man or machine?! Grin

Citera

ZiP skrev:
Man or machine?! Grin

jag vet inte, men jag var iallafall under nästan två timmar helt beroende av maskiner för att jag skulle kunna fortsätta leva. Smile
Det var en jävla många slangar. Dock så skulle jag gärna ha deras grenuttag.
Samt håller jag med Finarvas.
Altså, det kan ha varit jag!
ni ser skärmen med linjegraferna som är över mitt huvud på bild 4, det första jag tänkte efter att jag vaknat till ett tag var "varför låter den skärmen i takt med mitt hjärta? oh-whait..." Smile
det var mitt hjärta som lät och tickade, inte skärmen. allt den hade var en pulsindikator som blinkade när hjärtat slog. det var lite creepy att se hur snabbt den reagerade, nästan, om inte, noll i fördröjning. det fick mig att känna mig som en högtalare till den skärmen. inte särskilt effektiv dock, med tanke på alla sladdar och allt jag gav ifrån mig var ett högfrekvent tickande. Smile