Visa ämne
Sida 2 av 2: 12
|
Svensk ARMA Teamspeakserver
|
|
Publicerat 2009-08-03 21:44
|
|
Citera Lambo skrev: Precis, du har gjort kanon jobb när du vart uppe i jet lambo. Citera Dejjvid skrev: Instämmer Dejjvid, blir grymt Det jag främst ville med posten var att inte snacka så mycket skit på ts när det är många inne, gör inget om vi är 5 inne men är vi över tio finns det inte plats för så mycket slö snack. Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt |
|
|
|
Publicerat 2009-08-03 21:49
|
|
Web: Tack värmer när man får beröm och vet att det man gör är uppskattat! Dejjvid: Det låter riktigt bra, har vi någon/några som är riktigt grymma på att bygga uppdrag här? Bevakningssoldat Marinbas Syd 2002
Arma2: Flyger högt upp i det blå! |
|
|
|
Publicerat 2009-08-03 21:56
|
|
Citera Lambo skrev: Anytime=) Finns en egen avdelning för uppdrag här på forumet=) Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt |
|
|
|
Publicerat 2011-01-30 19:42
|
|
Hmm, kommer inte in på servern. Är den nere eller använder jag en fel teamspeak? Denna testade jag med: inkorrupt.no-ip.org - Starta upp Teamspeak och i övre menyn ska du välja "connection" -> "Connect". - I fliken "local adressbook" till vänster har du ett vitt fält där du högerklickar och väljer "add server" Hittar inte någon add server-knapp. :S |
|
|
|
Publicerat 2011-01-30 21:20
|
|
Det är inaktuella uppgifter. Använd ts.anrop.se, port 9987 Har du TS 3 så klicka Connections --> Connect Fyll i Address, port och Nickname och klicka Connect Redigerat av Steel rat den 2011-01-30 21:22 |
|
|
Sida 2 av 2: 12
Gå direkt till forum: |