Visa ämne
 Skriv ut ämne
ArmA 2

Citera

The_Shadow skrev:
ensam i en by (vid masterna) med en BTR90 och ca 2 skyttegrupper spetsnaz och en spanande Hind..

Du får skylla dig själv om du springer runt själv hela tidenSmile

Riktigt grymt igår, föredrar co-op missions... Bra att vi inte körde på regular också, det är ju rena rama call of duty. Gillar även gruppbilden, riktigt geekigt Grin Men vi måste göra en riktig uppställning med hela squaden där alla gör honnör, så att andra kan bli rädda över hur disciplinerade vi är Grin med exakt 0,25m mellanrum åt sidan och 1,25m framåt mellan alla.
Dansk Skalle...

jag har för mig jag sade "följ mig" några gånger
men inte då!
Tjena, jag är verkligen intresserad att börja lira med eran squad.. har bara testat demot men det var verkligen roligt med vettigt folk. Ska nog köpa spelet den här veckan så hur är reglerna etc och hur ofta spelar ni? Jag kan i princip spela när som helst så ni skulle få en till aktiv medlem. Smile

Edit: Skrev i Squad tråden istället.
Redigerat av REALIN den 2009-07-07 19:47
servern är typ uppe 24/7
oftast spelas det kvällar och helger
har väl varit typ 10-15 pers de 3 senaste dagarna.
bara från ANrop då.
sedan kör vi ju utan lösen ibland och då är servern oftast full men man får räkna med massa TK då.
Team Anrop på nattligt uppdrag (med den nya loggan!)
arma2.trracer.se/night.jpg
Jo, man hade ju lite högre puls när man skulle landa med nightvision och Expert så man inte kunde kolla om det var träd bakom. Sen att en hysterisk Wobble gapar halsmandlarna ur led hjälpte inte Smile
Det är inte lätt när det är svårt.
bla bla bla denna hatiska stämmning mot mig ^^Cool
Team Anrop letar Waldo!

Dejjvid vid spakarna...
arma2.trracer.se/waldo1.jpg

Anrop snor en T-72...
arma2.trracer.se/waldo2.jpg
Står det Anrop på en fiende tank? Pfft

Citera

REALIN skrev:
Står det Anrop på en fiende tank? Pfft

Nja, en av oss är i den Smile
Aha, så om man tar en fiende tank så får den märket direkt lr? Grin
Alla fordon man sätter sig i får märket om man tillhör en squad.
Vilken vacker bild på min helikopter. Har du den i full upplösning?
Given skrivbordsbakgrund Smile
Det är inte lätt när det är svårt.

Citera

Dejjvid skrev:
Vilken vacker bild på min helikopter. Har du den i full upplösning?
Given skrivbordsbakgrund Smile

Jag kör inte så detaljerat, inge AA å sånt Pfft Men här är den iaf.
1920x1200...
arma2.trracer.se/waldo-big.jpg
altså.. vi MÅSTE ha nån som agerar combat camera och tar massa coooola bilder Grin
Fienden tar alla chanser att försvåra rensing av byar de intagit...
arma2.trracer.se/placering.jpg
Hehe, Jag försökta ju köra ut den ur huset, funkade inte..
i26.tinypic.com/e8qwra.png

Lite lökiga bilder från kvällens lir, som började 17:00 och typ fortfarande pågår. Bl.a. pga mycket krångel och en och annan omstart. Trots det hade iaf jag en väldigt bra stund som ställföreträdande plutonchef. I överlag gick anfallen och de strategiska momenten enormt bra, flöt på fint och det vart inte för mycket dötid som jag uppfattade det.

i32.tinypic.com/148jkn4.jpg

Efter ett tag gick solen upp och lagget slog till hårt mot vår stridsanda. Men lite lagg har väl ingen dött av Wink
Nu vill jag bara se lite bilder från all action, jag fick ju inte se nåt av det.
Det var lagget som fick min cobra att krascha rakt ner i hq:t, lite skoj var det väl ändå? Wink
Bevakningssoldat Marinbas Syd 2002
Arma2: Flyger högt upp i det blå!
i293.photobucket.com/albums/mm79/webdisciple/AttackTower.jpg

Grupp bravo vid övertagning av comtower, klockrent spel! (innan det lagga ur) Sad
Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt