Visa ämne
Sida 2 av 2: 12
|
OP Sleipner [nu med ADDONS]
|
|
Publicerat 2013-11-10 22:34
|
|
Är lite nyfiken på vad Romeo Golf tyckte om mig som GC...synd bara att man inte alltid vet om man kan använda sig av växelvis/ansatsvis, blixtlås etc. Hade hjälpt mycket vid vissa tillfällen Istället för att köra med linje hela tiden. Tyckte RG skötte sig väldigt bra, var ju faktiskt den enda gruppen som överlevde till 100% |
|
|
|
Publicerat 2013-11-10 23:24
|
|
Tyckte att du skötte dig lysande SuperSverker. Lite synd att vi inte såg mer action bara. Annars en jävligt trevlig tour där hela RG kom hem helskinnade | |
|
|
Publicerat 2013-11-10 23:41
|
|
Från mig Skägget > Tack till er som spelade och hade det skoj Frågan är nu > Till nästa gång, skall vi göra en del 2 där vi tar upp där vi slutade nu Eller köra något helt annat ? |
|
|
|
Publicerat 2013-11-10 23:48
|
|
Delta kör upp på en kulle och parkerar. Det rasslar till och så hamnar vi här.. |
|
|
|
Publicerat 2013-11-11 00:17
|
|
Pratbubblan pekar fel, det var inte jag som sa det. | |
|
|
Publicerat 2013-11-11 09:14
|
|
Citera Tomten skrev: Tyvärr var det nog mina... lite mindre kloka ord... Till Skägget > Jag ser gärna en del 2 av OP Sleipner. Redigerat av Sandberg den 2013-11-11 10:59 |
|
|
|
Publicerat 2013-11-11 12:43
|
|
Citera Tomten skrev: Jag vet inte hur ni var placerade riktigt så chansade! EDIT: Och japp, mer Sleipner-style. Mer MCC oxå för då vet man inte riktigt vad som kan tänkas hända. |
|
|
|
Publicerat 2013-11-11 13:18
|
|
Gjorde tabben igår att inte ställa om datorn till att köra allt ljud i hörlurarna så fick spelets ljud i högtalarna (högtalaren...) och ACRE/TS i hörlurarna >_< Skönt att se på figgehns filmklipp att det inte bara är en själv och ens grupp som behöver gå "Karta & Kompass, förståelse i teori och praktik, 15 högskolepoäng" Denna stil av OP är helt klart ett roligt alternativ och får gärna dominera söndags-open! RIKTIGT UPPSKATTAD!! |
|
|
|
Publicerat 2013-11-11 14:16
|
|
Citera Werzion skrev:Skönt att se på figgehns filmklipp att det inte bara är en själv och ens grupp som behöver gå "Karta & Kompass, förståelse i teori och praktik, 15 högskolepoäng" Jag lyckades också tabba mig när det kom till orienteringen, vilket delvis kan skyllas på att man inte ser ett skit i galten. |
|
|
Sida 2 av 2: 12
Gå direkt till forum: |