Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OPStrojka pt 3, Sön13 kl 2000 ((JSRS option))
1. SkaGGet (Plutonchef)
2. Finarvas (Hindpilot)
3. xealot (gunnar hos markfordon eller hind)
4. Manticore (BMD-2M driver)
5. Nielsen (Handyman)
6. Armandur (Diverse pang-pang)
7. ARONS(skytteslusk!!)
8. KaptenKilt (AK-man)
9. Noah (RPGskyttish)
10. Spellefantastian (PKM skytt of doom)
11. Felixen (Obeväpnad pacifist)
12. Arch (Vilket som egentligen, gunner kanske?)
13. ZiP (ingenjör)
14. Joel (BTR GUNNER!1!1!!!11!!)
15. Motoxdriver (hind gunner)
16. Micke (Miniskytt)
17. PuNka (AK-pangare)
18. Grip(Gör vad som bara jag får va fotsoldat)
1. SkaGGet (Plutonchef)
2. Finarvas (Hindpilot)
3. xealot (gunnar hos markfordon eller hind)
4. Manticore (BMD-2M driver)
5. Nielsen (Handyman)
6. Armandur (Diverse pang-pang)
7. ARONS(skytteslusk!!)
8. KaptenKilt (AK-man)
9. Noah (RPGskyttish)
10. Spellefantastian (PKM skytt of doom)
11. Felixen (Obeväpnad pacifist)
12. Arch (Vilket som egentligen, gunner kanske?)
13. ZiP (ingenjör)
14. Joel (BTR GUNNER!1!1!!!11!!)
15. Motoxdriver (hind gunner)
16. Micke (Miniskytt)
17. PuNka (AK-pangare)
18. Grip(Gör vad som bara jag får va fotsoldat)
19. Chris_Acrobat (barnvakt eller självmordsbombare)
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Jättedåligt uppdrag! fyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!

Smile Bra skit, vart lite för långt för min smak men vi var inte direkt effektiva heller när det saknades såpass mycket folk. Längtar till episod 4
Självutnämnd jubelidiot.
a.k.a Dirk McStride
Jaha, då var detta slut.

OP Strojka var tänkt att vara 2st missions, men drog på nu och gjorde det till ett enda istället. Men i eftertanke så hade det varit bättre med att dela upp det hela till två missions som var tänkt. Men nu dödade vi Pavel, efter mycket om och men.. nu har ryssarna hela Taviana !

Det här uppdraget var för långt, det gjorde att folk orkade inte spela och folk som var kvar tappade orken som fanns.
Vi behövde några som hade bättre radios, vart att spelet mellan grupperna blev långsammare och allt tog längre tid.
Info om allt, det fanns men var lite kryptiskt och eftersom jag inte hade bra radio kunde jag inte dirigera folk bättre.
-------------------
Men vafan =)

Jag hade kul att göra detta och alla uppdrag i OP Strojka. Var nästan ett nytt OP varannan helg, med uppehåll då över julen. Var skoj att pyssla med och roligt att det togs emot så bra Smile
Nu har vi kört Taviana, vart härnäst ?

Död åt OP Strojka, länge leve OP Strojka !
Redigerat av SkaGGet den 2013-01-14 00:26
De uppdrag jag var med på var bra uppdrag även om sista uppdraget vart för långt(Men då var jag trött redan innan de startade).
Men ja radios som nådde lite längre hadde varit bra att ha.
Ja, radios för gruppchefer så vi vanliga soldater slipper lyssna på att Finarvas ska hämta Recon och flyga dom till Skägget osv.
Självutnämnd jubelidiot.
a.k.a Dirk McStride
Tack Skägget för ett roligt uppdrag! Lite långt som sagt men jag gillade upplägget och vanligtvis brukar jag inte vara så sugen på att åka och skjuta så mycket fordon, men det var en bra balans nu tycker jag. Skitkul att vi blev så många också!
Ser fram emot nästa uppdrag.
Mycket kul OP om än i lite längsta laget vilket märktes när folk började droppa i slutet. Blir lite tråkigt men kan ha förståelse att man vill sova ut inför måndagens kneg. En uppdelning i två missions hade nog varit lagom Smile

Tyckte uppdelningen mellan grupper fungerade bra. Litet missnöje när actions för att laga fordon mer än vanilla "repair vehicle" som typ inte gör ett dyft inte fungerade efter respawn för engineer, jag hade skitroligt att montera på nya däck och sparka de på plats på BTRen innan jag under mystiska omständigheter gick och dog Smile

Roligt med lite mer basic infanteristrid med lagom inslag av fordon. Var lite annorlunda med en fiende som inte var #360noscopeYOLOswag i alla missions utan lite enklare motstånd i de tidigare OPsen med en mer vanlig fiende i denna.

Kul följetång med OP Strojka, ser framemot nästa kampanj!!