Visa ämne
Op Taviana Treasury - 19.00 (11 november)
|
|
Publicerat 2012-11-07 09:18
|
|
[Opsi-dopsi: -app! ]
Redigerat av Chris_Acrobat den 2012-11-07 09:27 CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-11-07 09:18
|
|
gör mer grupper! tycker att det skall bli skitkul med vi och AI mot AI! om du gör en till grupp med en medic-AI så paxar jag den! CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-11-07 14:52
|
|
Ledningsgrupp Chef för Operation: Daffkapitan Sjukvårdare: L'Empereur Eldledare Chef eldledning: Spotter: Första Special Forces Team Leader: sillburk Special Forces Grenadier: Grip Special Forces MG: Nielsen Special Forces Soldier (MG loader): xxxxxealoT^ Andra Special Forces Team Leader: granQ Special Forces Engineer: AI Special Forces AT Soldier: woop Special Forces Soldier (AT Loader): AI Tredje Special Forces Team Leader: Giant Special Forces Engineer: Axel Special Forces AT Soldier: Wimptastic Special Forces Soldier (AT Loader): Manticore Fjärde Special Forces Team Leader: Chris_Acrobat Special Forces Engineer: AI Special Forces AT Soldier: Groundmonkey Special Forces Soldier (AT Loader): Mojodog Mi 24 Pilot: KaptenKilt Mi 24 Gunner: Foxen Mi 17 transport: Finarvas Galaxens räddare.
|
|
|
|
Publicerat 2012-11-07 16:44
|
|
det kommer nog trilla in lite andra, nya grupper men detta är grunden.. skall fixa missionet på lördag är tanken och förfina under söndagen så vi får se hur det utvecklar sig. Hittar ni ingen slott och vill signa upp så skriv bara ert namn så löser vi det | |
|
|
Publicerat 2012-11-07 17:15
|
|
Ledningsgrupp Chef för Operation: Daffkapitan Sjukvårdare: L'Empereur Eldledare Chef eldledning: Spotter: Första Special Forces Team Leader: sillburk Special Forces Grenadier: AI Special Forces MG: AI Special Forces Soldier (MG loader): AI Andra Special Forces Team Leader: granQ Special Forces Engineer: AI Special Forces AT Soldier: AI Special Forces Soldier (AT Loader): AI Tredje Special Forces Team Leader: Giant Special Forces Engineer: AI Special Forces AT Soldier: AI Special Forces Soldier (AT Loader): AI Fjärde Special Forces Team Leader: Chris_Acrobat (önskar att få ha en medic i gruppen) Special Forces Engineer: AI Special Forces AT Soldier: AI Special Forces Soldier (AT Loader): AI Mi 24 Pilot: KaptenKilt Gunner: Foxen Mi 17 transport Pilot: Finarvas Kö Grip Nielsen xxxxxealoT^ woop Axel Wimptastic Manticore Groundmonkey Mojodog Redigerat av Chris_Acrobat den 2012-11-07 17:16 CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-11-07 17:34
|
|
oj Chris du plockade ur.. jag funderar på om alla där känner sig ok med ta ansvar för en funktion/grupp.. men vore rätt så underbart |
|
|
|
Publicerat 2012-11-07 18:23
|
|
Är inte så farligt att ansvara för AI:n. Ingen kommer på deras begravningar ändå. Men det blir en jäkla massa grupper. |
|
|
|
Publicerat 2012-11-07 18:57
|
|
Citera KaptenKilt skrev: vilket kommer göra det awesome!!! CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-11-07 19:16
|
|
Visst är inget problem att köra med AI dom brukar ju va effektiva, speciellt efter att gruppchefen dött... Dessutom finns de ju inget behov av att använda ai när vi hadde tillräckligt med spelare för att fylla nästan alla platser. Men vill man ändå fylla ut med ai för att få striden att verka större, skulle de ju gå att köra nåt i still med följande. HQ Kompani Chef - Spelare Assisterande Chef - Spelare Första Plutoon Plt.Co - Spelare 1st Grupp 4-6 spelare 2nd Grupp 4-6 spelare Andra Pluton Plt.Co - Spelare 1st Grupp - Ai grupp led av spelare 2nd Grupp - Ai grupp led av spelare 3rd Grupp - Ai grupp led av spelare Tredje Pluton Plt.Co - Spelare 1st Grupp - Ai grupp led av spelare 2nd Grupp - Ai grupp led av spelare 3rd Grupp - Ai grupp led av spelare Flyg Avdelning Mi24 Mi8 Får både warfare och coop spelare plats. HQ kan använda Första för att storma mål byggnader osv, meddans Andra och Tredje pluton kan ha till uppdrag att säkra området runt omkring samt att slå tillbaka fientliga mot anfall. Vill man så kan man motorisera/mekanisera Andra och Tredje pluton och låta dom rulla in långsamt meddans första flygs in för ett "överrasknings" anfall osv. |
|
|
|
Publicerat 2012-11-07 21:15
|
|
Kö Grip Nielsen xxxxxealoT^ woop Axel Wimptastic Manticore Groundmonkey Mojodog Boblegebul |
|
|
|
Publicerat 2012-11-07 23:43
|
|
grip, ja något sånt... ai skall inte göra något avancerat än följa gruppchefen som INTE skall dö kan även fundera på göra ett "respawn group".. så finns anledning ta hand om sin grupp osv. |
|
|
|
Publicerat 2012-11-08 00:58
|
|
Jag fattar ingenting, vad i sysslar ni med att ta bort folk som signat? Om det inte är meningen att man ska signa som non-gruppchefer så ge i att skriva de enheterna i listan här då och om det nu var meningen att man faktiskt ska skriva upp sig så kanske ni ska ge i att ta bort folk- är det svårt att göra copy and paste? vad komplicerat det ska vara ibland edit: Rensade bort alla icke-söta ord, snuttegull. Redigerat av Finarvas den 2012-11-08 01:05 |
|
|
|
Publicerat 2012-11-08 07:36
|
|
Jag tänkte att ai istället för namn visade att den var tagen, nu vet jag att inte alla känner sig så trygga i gruppchef rollen med ai/ vill spela som del i grupp, så kanske blir som grip föreslog.. Men samtidigt, tanken var pröva något nytt och alla har förståelse för krångel att leda ai. |
|
|
|
Publicerat 2012-11-08 14:33
|
|
Jag tyckte att granQ skrev det väldigt bra med ": AI", det tyckte jag förklarade väldigt bra vad som var tanken med uppdraget. Då får man ju också snabbt reda på vad som ingår i gruppen man väljer.
Redigerat av Chris_Acrobat den 2012-11-08 14:38 CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-11-08 17:57
|
|
FÖRTYDLIGANDE! Missionet är inte klart, det kommer finnas slots till alla som vill vara med. Jag vill helst dock ha gruppchefer åt AI för att vi skall få en riktigt stor strid. Postar details på söndag, blev för många turer fram och tillbaka här. |
|
|
|
Publicerat 2012-11-08 18:27
|
|
Ledningsgrupp Chef för Operation: Daffkapitan Sjukvårdare: L'Empereur Eldledare Chef eldledning: Joel Spotter: Första Special Forces Team Leader: sillburk Special Forces Grenadier: AI Special Forces MG: AI Special Forces Soldier (MG loader): AI Andra Special Forces Team Leader: granQ Special Forces Engineer: AI Special Forces AT Soldier: AI Special Forces Soldier (AT Loader): AI Tredje Special Forces Team Leader: Giant Special Forces Engineer: AI Special Forces AT Soldier: AI Special Forces Soldier (AT Loader): AI Fjärde Special Forces Team Leader: Chris_Acrobat (önskar att få ha en medic i gruppen) Special Forces Engineer: AI Special Forces AT Soldier: AI Special Forces Soldier (AT Loader): AI Mi 24 Pilot: KaptenKilt Gunner: Foxen Mi 17 transport Pilot: Finarvas Kö Grip Nielsen xxxxxealoT^ woop Axel Wimptastic Manticore Groundmonkey Mojodog Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
|
|
|
|
Publicerat 2012-11-08 19:04
|
|
Jag är med i vilket fall som helst, men jag joinade här för att slippa kokobeng AI. Btw, hörde nåt om ny AI till arma på nån ShackTac video. What is all that about? |
|
|
|
Publicerat 2012-11-08 19:11
|
|
Är väl inte ny AI. Som jag förstått det så handlar det om att de kör AI:n på en separat server, eller något. Är nog inget de tänker dela med sig än, det brukar ta ett tag. |
|
|
|
Publicerat 2012-11-09 16:08
|
|
Ledningsgrupp Chef för Operation: Daffkapitan Sjukvårdare: L'Empereur Eldledare Chef eldledning: Joel Spotter: Första Special Forces Team Leader: sillburk Special Forces Grenadier: AI Special Forces MG: AI Special Forces Soldier (MG loader): AI Andra Special Forces Team Leader: granQ Special Forces Engineer: AI Special Forces AT Soldier: AI Special Forces Soldier (AT Loader): AI Tredje Special Forces Team Leader: Giant Special Forces Engineer: AI Special Forces AT Soldier: AI Special Forces Soldier (AT Loader): AI Fjärde Special Forces Team Leader: Chris_Acrobat (önskar att få ha en medic i gruppen) Special Forces Engineer: AI Special Forces AT Soldier: AI Special Forces Soldier (AT Loader): AI Mi 24 Pilot: KaptenKilt Gunner: Foxen Mi 17 transport Pilot: Finarvas Kö Grip Nielsen xxxxxealoT^ woop Axel Wimptastic Manticore Groundmonkey Mojodog ARONS Det finns inga dumma frågor!
Bara dumma svar!! |
|
|
|
Publicerat 2012-11-09 20:42
|
|
blev precis bjuden på middag på söndag. det är en sista måltid innan min lillebror åker till Afghanistan. men om jag kommer hem i tid så är jag definitivt med!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
Gå direkt till forum: |