Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Ny på bygget och vilse i pannkakan
HUR hittar jag TS servern???!!!!

Plötsligt blev Topic namnet verkligt...... "Nyo Vilse" framtida gamertag?!
"En Xbox gamer som tröttnat på att Arma INTE kommer till Xboxen"
ts.anrop.se är de men den ligger nere för tillfället
jag är på g in nu, men kasta till mig på skype så länge, shitstorm3

Citera

Foxen skrev:
jag är på g in nu, men kasta till mig på skype så länge, shitstorm3

Har inte skype, ska vi ta en ts server som e tom sålänge?
kan vi göra, lägg upp här när du hittar en
Befinner mig på en TS server som heter Gojner.com - Teamspeak Server
adress?
Några dagar efter de andra, men välkommen El Hadji Smile

Jag spelar nästan aldrig (skäms på mig). Har ägnat mycket möda åt modellerna i sfp genom åren. Har hängt på Anrop sedan starten också så räknas väl till de gamla rävarna här?
Stort tack till Foxen som med STORT (läs gigantiskt) tålamod tog sig an de tre musketörerna (eller kanske snarare mupparna) från Xboyz! Grin

Om vi är välkomna lär det bli fler gånger!

Stort tack också för det varma välkomnandet här på Anrop.se!
Redigerat av El Hadji den 2012-11-06 22:11
Intel Core i5 3570K @ 4.2 GHz | MSI GeForce GTX 680 @ 1300 MHz | 8 GB Corsair Vengeance DDR3 1600 Mhz LP | Corsair Cooling H100 | 120 GB Corsair Force 3 SSD | 500/4 GB Seagate Hybrid
fler gånger lär de bli Smile

Citera

El Hadji skrev:
Stort tack till Foxen som med STORT (läs gigantiskt) tålamod tog sig an de tre musketörerna (eller kanske snarare mupparna) från Xboyz! Grin

Om vi är välkomna lär det bli fler gånger!

Stort tack också för det varma välkomnandet här på Anrop.se!

Muppetshow it was.
Vet inte när jag kommer få tid att spela nästa gång så jag blev lite sne (skånska för sur) över allt som skall laddas ner. Min plan igår var att ta något som vi laddate ner förr o pangat på lite, vilket jag gjorde sen, i min stilla ensamhet Sad
Att sitta o mecka med en massa Det nerladdningar är inte direkt min definition på en kul kväll. Framförallt när det slutligen skall vara klart och det inte funkar.
Då stämplar jag ut innan jag blir sne på riktigt. Smile

Som sagt jag håller ögonen öppna om ni är ute nästa gång jag kommer få tid att sätt mig.

Hursom haver, tack för tiden du orkade lägga. Nu kommer jag skälla på Hadji för att det inte funkade Smile

Hörs o ses
Med lite kärlek så får vi igång de! Smile Vi kan sätta oss och gå igenom allt så kan vi nog få igång de Smile
ah jag är inne på helt samma sak, funkar inte att jobba hårt. Komma hem och ha några timmar över så skall man lägga den energin på ladda hem addons istället för spela....

Därför jag vill ha mer "anrop" standard.. men vi (zip) kollar lite på såna lösningar. Med SFP och ACRE så kan man dock vara med i 99% av gångerna.
Går lösa ganska enkelt med SIX Updater då jag kan ge ut färdiga profiler via länk direkt på sidan men då måste folk vilja köra det också. Som det är nu får jag manuellt sitta och paketera om t.ex. ACRE och ACE åt de som vägrar SIX.

Citera

granQ skrev:
ah jag är inne på helt samma sak, funkar inte att jobba hårt. Komma hem och ha några timmar över så skall man lägga den energin på ladda hem addons istället för spela....

Fan GranQ du har fatta, jag tror vi kommer bli bra kompisar Smile Smile

Finns det ngt enklare sätt än att ha en massa program för en massa ditt o datt så betalar jag gärna för att någon fixar det.
Jag är egentligen allergisk mot att gå o pynta en sjuhelvetesmassa flis för en super duper spel PC o sen sitta o fjanta med gratisprogram som skapar problem. När då blir jag GGG (Grinig Gammal Gubbe Smile)

Å andra sidan, ladda ner allt en gång o sen inte röra, funkar oxå Smile

Väl mött i framtiden mina herrar, nu blir det käk!!