Visa ämne
Sida 2 av 2: 12
|
18/11-2012 Op Höst Storm
|
|
Publicerat 2012-11-16 09:29
|
|
Woop!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-11-16 22:07
|
|
Kanske hoppar in senare om ni fortfarande spelar. Är på väg hemmåt när ni drar igång. | |
|
|
Publicerat 2012-11-17 15:19
|
|
Plt.HQ Plt.Co - Grip Plt.Sgt - Foxen Medic - Finarvas Sniper - Hjulvort Skyttegrupp Squad Leader - Joel RTO - Daff PK-Gunner - KaptenKilt RPG-Gunner - RPG-Loader - PK-Loader - Fjester Rifleman - Skyttegrupp Squad Leader - Giant RTO - Manticore PK-Gunner - Jedi RPG-Gunner - Monkey RPG-Loader - MojoDog PK-Loader - Rifleman - ARONS Kulsprutegrupp Squad Leader - RTO - PK-Gunner - PK-Gunner - PK-Loader - PK-Loader - |
|
|
|
Publicerat 2012-11-17 15:29
|
|
Bara för att komma i stämning lite inför morgondagen. Redigerat av Dahlgren den 2012-11-17 17:21 |
|
|
|
Publicerat 2012-11-18 13:25
|
|
Plt.HQ Plt.Co - Grip Plt.Sgt - Foxen Medic - Finarvas Sniper - Hjulvort Skyttegrupp Squad Leader - Joel RTO - Daff PK-Gunner - KaptenKilt RPG-Gunner - Karbo RPG-Loader - PK-Loader - Fjester Rifleman - PuNka Skyttegrupp Squad Leader - Giant RTO - Manticore PK-Gunner - Jedi RPG-Gunner - Monkey RPG-Loader - MojoDog PK-Loader - Rifleman - ARONS Kulsprutegrupp Squad Leader - RTO - PK-Gunner - PK-Gunner - PK-Loader - PK-Loader - |
|
|
|
Publicerat 2012-11-18 13:45
|
|
Plt.HQ Plt.Co - Grip Plt.Sgt - Foxen Medic - Finarvas Sniper - Hjulvort Skyttegrupp Squad Leader - Joel RTO - Daff PK-Gunner - KaptenKilt RPG-Gunner - Karbo RPG-Loader - Demo PK-Loader - Fjester Rifleman - PuNka Skyttegrupp Squad Leader - Giant RTO - Manticore PK-Gunner - Jedi RPG-Gunner - Monkey RPG-Loader - MojoDog PK-Loader - Rifleman - ARONS Kulsprutegrupp Squad Leader - RTO - PK-Gunner - PK-Gunner - PK-Loader - PK-Loader - |
|
|
|
Publicerat 2012-11-18 15:22
|
|
Plt.HQ Plt.Co - Grip Plt.Sgt - Foxen Medic - Finarvas Sniper - Hjulvort Skyttegrupp Squad Leader - Joel RTO - Daff PK-Gunner - KaptenKilt RPG-Gunner - Karbo RPG-Loader - Demo PK-Loader - Fjester Rifleman - PuNka Skyttegrupp Squad Leader - Giant RTO - Manticore PK-Gunner - Jedi RPG-Gunner - Monkey RPG-Loader - MojoDog PK-Loader - Motoxdriver Rifleman - ARONS Kulsprutegrupp Squad Leader - RTO - PK-Gunner - PK-Gunner - PK-Loader - PK-Loader - |
|
|
|
Publicerat 2012-11-18 17:09
|
|
Plt.HQ Plt.Co - Grip Plt.Sgt - Foxen Medic - Finarvas Sniper - Hjulvort Skyttegrupp Squad Leader - Joel RTO - PK-Gunner - KaptenKilt RPG-Gunner - Karbo RPG-Loader - Demo PK-Loader - Fjester Rifleman - PuNka Skyttegrupp Squad Leader - Giant RTO - Manticore PK-Gunner - Jedi RPG-Gunner - Monkey RPG-Loader - MojoDog PK-Loader - Motoxdriver Rifleman - ARONS Kulsprutegrupp Squad Leader - RTO - PK-Gunner - PK-Gunner - PK-Loader - PK-Loader - |
|
|
|
Publicerat 2012-11-18 18:33
|
|
Plt.HQ Plt.Co - Grip Plt.Sgt - Foxen Medic - Finarvas Sniper - Hjulvort Skyttegrupp Squad Leader - Joel RTO - PK-Gunner - KaptenKilt RPG-Gunner - RPG-Loader - Demo PK-Loader - Fjester Rifleman - Skyttegrupp Squad Leader - Giant RTO - Manticore PK-Gunner - Jedi RPG-Gunner - Monkey RPG-Loader - MojoDog PK-Loader - Motoxdriver Rifleman - ARONS Kulsprutegrupp Squad Leader - RTO - PK-Gunner - PK-Gunner - PK-Loader - PK-Loader - Måste tyvärr dra mig ur då min mikrofon inte fungerar längre :/ Ljudkortet har exploderat. *Sad face |
|
|
|
Publicerat 2012-11-19 07:35
|
|
Tack för ett bra uppdrag! Gick fint tills jag blev Arma-snajpad av en gubbe med AKM på 10000000000 meter |
|
|
|
Publicerat 2012-11-19 09:09
|
|
Lite frustrerande att dö i första kontakten, typiskt. Sen att ACRE crappade ur var ju inte heller trevligt. Men det var fortfarande kul att hänga med från den andra sidan. Nästa gång, då jääävlar. |
|
|
|
Publicerat 2012-11-19 15:40
|
|
får man föreslå att i framtida ops så spawnar de döda i fiendelaget? på det sättet så kan ju alla ha kul, även om man blir dödad av en magisk kula väldigt tidigt i spelet.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-11-19 19:32
|
|
Visst är bara att börja bygga så får du göra precis som du vill. Jag har min still när jag bygger uppdrag, granQ har sin. Finarvas en annan och Skägget sin. Vissa saker vill vi ha på vårat sätt. Jag gillar att inte ha respawn efter som jag anser att ni anstränger er mer när ni vet att om ni gör bort er så får ni sitta som fågel resten av uppdraget. Å vad gäller dessa magiska kulor så är de kanske dags att erkänna att den vanligaste anledningen man blir träffad är för att man inte söker skydd. | |
|
|
Publicerat 2012-11-19 19:52
|
|
Mitt skydd bestod av Kilt, och han verkade inte stoppa kulor så bra. Ska se till att hålla bättre intervall nästa gång. MEN; vi blev fortfarande skjutna igenom ett tätt snår, som inte gick att se igenom, det verkade inte gälla AI'n. <- Min ursäkt. |
|
|
|
Publicerat 2012-11-19 22:42
|
|
Citera Grip skrev: jag har börjat bygga på massvis av uppdrag, men alla är lagda på is på grund av tidsbrist, okunskap och ointelligens. jag menade inte att det var något fel på din stil! CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-11-20 04:47
|
|
Nu var jag inte med på ditt uppdrag Grip för jag somnade ^^. Jag märkte dock att vissa (alla?) inte kom in i spectator läge när de dog utan bara när de tog respawn i escape menyn, Jag gissar på att du satte in att starta ace spectator vid on respawn? I och med att du inte hade respawn utan att man blev fågel så ska du istället använda onPlayerRespawnAsSeagull.sqf - X Redigerat av xealot den 2012-11-20 04:48 The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
|
Publicerat 2012-11-20 17:35
|
|
Citera Xealot skrev: När ni ändå är inne på det spåret: Ingen som vet nåt script som ersätter fågeln/fjärilen med en top-down vy från typ en uav när man dött? |
|
|
Sida 2 av 2: 12
Gå direkt till forum: |