Visa ämne
Sida 2 av 2: 12
|
OP Weatherman 2 - Söndag 10 Juni 20:00
|
|
Publicerat 2012-06-10 20:00
|
|
Squad Leader Team Leader < > MG < Nielsen > MG Ass < Finarvas > Rifleman Pskott < Skagget > Sjukvårdare < > The pope (Är med om jag har tid) Rifleman Radio < xealot > Rifleman Radio < granQ > Sniper < Grip > Engineer < ZiP > Sjukvårdare < Demo > Rifleman Rifleman Rifleman |
|
|
|
Publicerat 2012-06-11 12:32
|
|
Tack för ett otroligt roande och skrämmande lir! Överlevande ifrån fånglägretsresa Två dog vid utbrytning från fängelset so far so good Vi hittar en bonde att trakassera Vi går vidare och blir överfallna i en stad av en arg bonde, bonden skjuter ihjäl en av oss, jag själv blir skadad ute på en äng under flykten från bonden! Vi bryter oss in i ett hus för att chilla lite Nämen oj vad litet bord Jag och Finarvas tolkar vägskylten Någon upptäcker att bonden står utanför huset med bössan i huvudskottshöjd så vi rusar för våra liv, jag passerar honom med 10 cm marginal till skottet han avlossar! Vi är nu nästan tillbaka till fängelset, Finarvas springer till fängelset för att recca, en skottsalva går av och vi går därifrån. De sista överlevande. |
|
|
|
Publicerat 2012-06-11 16:58
|
|
+1 för dig Daff Roligt att se med text och allt |
|
|
|
Publicerat 2012-06-12 13:07
|
|
http://www.livestream.com/anrop/video...m=ui-thumb från oss i recon gruppen.. 33:30 så briljerar zip och upplyser om att fi hade kartor och sedan får jag rädda dagen och tyda kartan 49:30 så stöter vi på skäggets bmp som lullar runt Redigerat av xealot den 2012-06-12 13:16 The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
Sida 2 av 2: 12
Gå direkt till forum: |