Visa ämne
Sida 2 av 2: 12
|
OP Weatherman 2 - Söndag 10 Juni 20:00
|
|
Publicerat 2012-06-10 20:00
|
|
Squad Leader Team Leader < > MG < Nielsen > MG Ass < Finarvas > Rifleman Pskott < Skagget > Sjukvårdare < > The pope (Är med om jag har tid) Rifleman Radio < xealot > Rifleman Radio < granQ > Sniper < Grip > Engineer < ZiP > Sjukvårdare < Demo > Rifleman Rifleman Rifleman |
|
|
|
Publicerat 2012-06-11 12:32
|
|
Tack för ett otroligt roande och skrämmande lir! Överlevande ifrån fånglägretsresa ![]() Två dog vid utbrytning från fängelset ![]() so far so good ![]() Vi hittar en bonde att trakassera ![]() ![]() Vi går vidare och blir överfallna i en stad av en arg bonde, bonden skjuter ihjäl en av oss, jag själv blir skadad ute på en äng under flykten från bonden! ![]() Vi bryter oss in i ett hus för att chilla lite ![]() Nämen oj vad litet bord ![]() Jag och Finarvas tolkar vägskylten ![]() ![]() Någon upptäcker att bonden står utanför huset med bössan i huvudskottshöjd så vi rusar för våra liv, jag passerar honom med 10 cm marginal till skottet han avlossar! ![]() Vi är nu nästan tillbaka till fängelset, Finarvas springer till fängelset för att recca, en skottsalva går av och vi går därifrån. ![]() De sista överlevande. |
|
|
|
Publicerat 2012-06-11 16:58
|
|
+1 för dig Daff Roligt att se med text och allt ![]() |
|
|
|
Publicerat 2012-06-12 13:07
|
|
http://www.livestream.com/anrop/video...m=ui-thumb från oss i recon gruppen.. 33:30 så briljerar zip och upplyser om att fi hade kartor och sedan får jag rädda dagen och tyda kartan 49:30 så stöter vi på skäggets bmp som lullar runt Redigerat av xealot den 2012-06-12 13:16 The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
Sida 2 av 2: 12
Gå direkt till forum: |