Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Op Storm Söndag 26/2 1800-2200

Citera

Grip skrev:
Operation Storm 2013
Söndagen den 26Februari 1800-2200
1800-1830 Acre krashar för folk har uppdaterat TS.

Jag skall försöka se till att servern är uppstartad 17:55, så alla får god tid och möjlighet på sig att se till att deras addons, ACRE och TS funkar. Själv kommer jag nog in runt 19:05 pågrund av mat. Grin
Redigerat av Chris_Acrobat den 2012-02-26 17:38
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

Chris_Acrobat skrev:

Citera

Grip skrev:
Operation Storm 2013

Jag skall försöka se till att servern är uppstartad 17:55, så alla får god tid och möjlighet på sig att se till att deras addons, ACRE och TS funkar. Själv kommer jag nog in runt 19:05 pågrund av mat. Grin

Det ironiska med att du skriver det så och så blev det ändå inte så.
Stop. Hammertime.
Som vanligt om folk inte testar sina addons utan laddar ner allting 5min innan eller inte ber om hjälp när de inte funkar....

Citera

mossarelli skrev:

Citera

Chris_Acrobat skrev:

Citera

Grip skrev:
Operation Storm 2013

Det ironiska med att du skriver det så och så blev det ändå inte så.

jag var ironisk när jag skrev det så.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Bra jobbat alla i Grupp1 !
Tack vare nogrant letande av Finarvas har vi kunnat konstantera att ryggsäcks buggen berodde på för mycket tjekisk öl på kontoret i Prag. Detta har i sin tur lett till införandet av två olika commandon ett för att lasta cargo lokalt å ett globalt. Varför man skulle vilja köra ett cargo script lolkat kan bara BIS svara på, men nu funkar skiten i alla fall. Tack Finarvas å Xealot som båda letade efter fel.