Visa ämne
Söndag 12/2 20:00 - Viking Operations Executive - Del 2
|
|
Publicerat 2012-02-08 19:54
|
|
Filip Adam - Samband PlutonChef - Mossarelli: kommer kl 19. Det har mamma sagt. Pilot - Daffcrash Insatssoldat - Poppe89 Kalle Viktor 2 - REK GruppChef - Finarvas Insatssoldat - Iggy RECON FTV!!! Sambandssoldat - DZHOEL Urban Bertil 1 - Insats GruppChef - Grip Insatssoldat - Skagget Sambandssoldat - Archaeon Urban Bertil 2 - Insats GruppChef - sillburk Insatssoldat - Kilmister Sambandssoldat Urban Bertil 3 - Insats GruppChef - sic++ (har ingen bra mic nu men ska fixa en innnan söndag) Insatssoldat - Chris_Acrobat ni vill inte ha mig på samband va? Smile Sambandssoldat - Redigerat av sic den 2012-02-08 19:55 http://www.youtube.com/watch?v=geZPgy...re=related
Baptized in Fire |
|
|
|
Publicerat 2012-02-08 22:05
|
|
Filip Adam - Samband PlutonChef - Mossarelli: kommer kl 19. Det har mamma sagt. Pilot - Daffcrash Insatssoldat - Poppe89 Kalle Viktor 2 - REK GruppChef - Finarvas Insatssoldat - Iggy RECON FTV!!! Sambandssoldat - DZHOEL Urban Bertil 1 - Insats GruppChef - Grip Insatssoldat - Skagget Sambandssoldat - Archaeon Urban Bertil 2 - Insats GruppChef - sillburk Insatssoldat - Kilmister Sambandssoldat - xealolololt Urban Bertil 3 - Insats GruppChef - sic++ (har ingen bra mic nu men ska fixa en innnan söndag) Insatssoldat - Chris_Acrobat ni vill inte ha mig på samband va? Sambandssoldat - The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-08 23:13
|
|
Förslag: 4-manna grupper så man kan köra med stridspar. Eller är det nån specifikt tänk bakom 3-manna? Sjukvårdare? Redigerat av Finarvas den 2012-02-08 23:19 |
|
|
|
Publicerat 2012-02-08 23:38
|
|
Jag är gärna sjukvårare! Jag gillar att hjälpa och taffsa på folk! ![]() Redigerat av Chris_Acrobat den 2012-02-08 23:44 CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-08 23:49
|
|
Ny lista, fler slots (sjukvårdare), använd denna från och med NU ------------------------------------------------------------------------------------ Xealot skrev: Filip Adam - Samband PlutonChef - Mossarelli: kommer kl 19. Det har mamma sagt. Pilot - Daffcrash Insatssoldat - Poppe89 Sjukvårdare - Kalle Viktor 2 - REK GruppChef - Finarvas Insatssoldat - Iggy RECON FTV!!! Sambandssoldat - DZHOEL Urban Bertil 1 - Insats GruppChef - Grip Insatssoldat - Skagget Sambandssoldat - Archaeon Sjukvårdare - Urban Bertil 2 - Insats GruppChef - sillburk Insatssoldat - Kilmister Sambandssoldat - xealolololt Sjukvårdare - Urban Bertil 3 - Insats GruppChef - sic++ (har ingen bra mic nu men ska fixa en innnan söndag) Insatssoldat - Chris_Acrobat ni vill inte ha mig på samband va? Sambandssoldat - Sjukvårdare - |
|
|
|
Publicerat 2012-02-09 01:15
|
|
Filip Adam - Samband PlutonChef - Mossarelli: kommer kl 19. Det har mamma sagt. Pilot - Daffcrash Insatssoldat - Poppe89 Sjukvårdare - Kalle Viktor 2 - REK GruppChef - Finarvas Insatssoldat - Iggy RECON FTV!!! Sambandssoldat - DZHOEL Urban Bertil 1 - Insats GruppChef - Grip Insatssoldat - Skagget Sambandssoldat - Archaeon Sjukvårdare - Urban Bertil 2 - Insats GruppChef - sillburk Insatssoldat - Kilmister Sambandssoldat - xealolololt Sjukvårdare - Chris_Acrobat Urban Bertil 3 - Insats GruppChef - sic++ (har ingen bra mic nu men ska fixa en innnan söndag) Insatssoldat - Sambandssoldat - Sjukvårdare - Redigerat av Chris_Acrobat den 2012-02-09 09:05 CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-09 15:43
|
|
Chris! Jag hoppas förbövelen att du kan binda en knapp för PTT. För det börjar bli ett stort störningsmoment (i vissa fall coola ljudeffekter av sonen din) att förutom hålla koll på allt som sker också behöva höra det mesta som pågår runtomkring dig i ditt hus. Du som gillar o binda borde väl kunna hitta en plats? ![]() PS. Skitkul att spela med dig men voiceactivation är ett gissel! Redigerat av sillburk den 2012-02-09 15:44 Pretty disabled, Regards.
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-09 15:45
|
|
Filip Adam - Samband PlutonChef - Mossarelli: kommer kl 19. Det har mamma sagt. Pilot - Daffcrash Insatssoldat - Poppe89 Sjukvårdare - Kalle Viktor 2 - REK GruppChef - Finarvas Insatssoldat - Iggy RECON FTV!!! Sambandssoldat - DZHOEL Urban Bertil 1 - Insats GruppChef - Grip Insatssoldat - Skagget Sambandssoldat - Archaeon Sjukvårdare - Steel rat Urban Bertil 2 - Insats GruppChef - sillburk Insatssoldat - Kilmister Sambandssoldat - xealolololt Sjukvårdare - Chris_Acrobat Urban Bertil 3 - Insats GruppChef - sic++ (har ingen bra mic nu men ska fixa en innnan söndag) Insatssoldat - Sambandssoldat - Sjukvårdare - |
|
|
|
Publicerat 2012-02-09 16:20
|
|
Citera sillburk skrev: med risk för att 95% av all trafik inte kommer komma fram, så visst det skall jag fixa! EDIT: problemet är att jag inte har några knappar kvar att binda till. ![]() Redigerat av Chris_Acrobat den 2012-02-09 16:24 CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-09 16:57
|
|
Inför Söndagens spel, så kommer jag släppa all briefing vid ca 1900 för PlutonC och alla gruppC.. så ni kan snacka ihop er eller fundera på taktiker. Så vill ni, så finns möjligheten mao. Lättast är nog om jag lägger upp missionet vid klockslaget, så kan ni traska in och kolla bäst som. Redigerat av SkaGGet den 2012-02-09 16:59 |
|
|
|
Publicerat 2012-02-09 16:58
|
|
Fixed! ![]() CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-09 17:34
|
|
Filip Adam - Samband PlutonChef - Mossarelli: kommer kl 19. Det har mamma sagt. Pilot - Daffcrash Insatssoldat - Poppe89 Sjukvårdare - Kalle Viktor 2 - REK GruppChef - Finarvas Insatssoldat - Iggy RECON FTV!!! Sambandssoldat - DZHOEL Urban Bertil 1 - Insats GruppChef - Grip Insatssoldat - Skagget Sambandssoldat - Archaeon Sjukvårdare - Steel Rat Urban Bertil 2 - Insats GruppChef - sillburk Insatssoldat - Kilmister Sambandssoldat - xealolololt Sjukvårdare - Chris_Acrobat Urban Bertil 3 - Insats GruppChef - sic++ (har ingen bra mic nu men ska fixa en innnan söndag) Insatssoldat - Hjulvort Sambandssoldat - Sjukvårdare - Redigerat av Vort den 2012-02-09 17:34 |
|
|
|
Publicerat 2012-02-09 18:37
|
|
Citera Chris_Acrobat skrev: Uppskattas ![]() Pretty disabled, Regards.
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-12 12:34
|
|
Filip Adam - Samband PlutonChef - Mossarelli: kommer kl 19. Det har mamma sagt. Pilot - Daffcrash Insatssoldat - Poppe89 Sjukvårdare - Kalle Viktor 2 - REK GruppChef - Finarvas Insatssoldat - Iggy RECON FTV!!! Sambandssoldat - DZHOEL Urban Bertil 1 - Insats GruppChef - Grip Insatssoldat - Skagget Sambandssoldat - Archaeon Sjukvårdare - Steel Rat Urban Bertil 2 - Insats GruppChef - sillburk Insatssoldat - Kilmister Sambandssoldat - xealolololt Sjukvårdare - Chris_Acrobat Urban Bertil 3 - Insats GruppChef - Insatssoldat - Hjulvort Sambandssoldat - Sjukvårdare - Mitt acre funkar inte så jag kommer inte vara med. http://www.youtube.com/watch?v=geZPgy...re=related
Baptized in Fire |
|
|
|
Publicerat 2012-02-12 12:41
|
|
Citera sic skrev: Tips: Fixa ACRE då! CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-12 12:52
|
|
Citera Chris_Acrobat skrev: Det jag försökt de 3 senaste dagarna ![]() http://www.youtube.com/watch?v=geZPgy...re=related
Baptized in Fire |
|
|
|
Publicerat 2012-02-12 15:43
|
|
Filip Adam - Samband PlutonChef - Mossarelli: kommer kl 19. Det har mamma sagt. Pilot - Daffcrash Insatssoldat - Poppe89 Sjukvårdare - Kalle Viktor 2 - REK GruppChef - Finarvas Insatssoldat - Sambandssoldat - DZHOEL Urban Bertil 1 - Insats GruppChef - Grip Insatssoldat - Skagget Sambandssoldat - Archaeon Sjukvårdare - Steel Rat Urban Bertil 2 - Insats GruppChef - sillburk Insatssoldat - Kilmister Sambandssoldat - xealolololt Sjukvårdare - Chris_Acrobat Urban Bertil 3 - Insats GruppChef - Insatssoldat - Hjulvort Sambandssoldat - Sjukvårdare - Måste tyvärr utebli ikväll, kommer inte att hinna tillbaka hem i tid ![]() Ni får ha det så roligt, och lycka till med missionet! ![]() |
|
|
|
Publicerat 2012-02-12 16:44
|
|
Citera sic skrev: kan du beskriva problemet? har du uppdaterat Jay-lib? senaste ACRE innehöll en defekt Jay-lib, så uppdatera via den här länken. --> http://www.armaholic.com/page.php?id=...p?id=10401 kan även bekräfta att du smärtfritt kan uppdatera till senaste TS3, gör en koll och se efter så du verkligen kör 3.0.3. En release hade problem med Autouppdateringen. CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2012-02-12 16:51
|
|
[quote]sic skrev: Filip Adam - Samband PlutonChef - Mossarelli: kommer kl 19. Det har mamma sagt. Pilot - Daffcrash Insatssoldat - Poppe89 Sjukvårdare - Kalle Viktor 2 - REK GruppChef - Finarvas Insatssoldat - Hjulvort Sambandssoldat - DZHOEL Urban Bertil 1 - Insats GruppChef - Grip Insatssoldat - Skagget Sambandssoldat - Archaeon Sjukvårdare - Steel Rat Urban Bertil 2 - Insats GruppChef - sillburk Insatssoldat - Kilmister Sambandssoldat - xealolololt Sjukvårdare - Chris_Acrobat Urban Bertil 3 - Insats GruppChef - Insatssoldat - Sambandssoldat - Sjukvårdare - |
|
|
|
Publicerat 2012-02-12 18:42
|
|
Ja drar mig ur pga baksmälla | |
|
Gå direkt till forum: |