Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Ikväll 20.00 - Operation Late Pickup
Spännande uppdrag, lagom svårt, Pfft Synd bara på brofanskapet, ACEskurkarna och den mystiska radion.
Galaxens räddare.
cred till arch som (även om vi inte alltid såg), blåste av missionet. Krävs en bra ledare för veta när man misslyckats istället för "alla skall springa tills ingen lever".

Bästa ögonblicket, "civila" som kastar sten, folk med ak47 som skjuter och tillsammans med sillburk försöka guida en blind chris igenom byn. Epic moment Smile

EDIT. Egruppen var tanken att skjuter grk, och en är "proffs eldledare". Han hade värmesiktes kikare och borde därför lätt kunna se fasta tunga vapen/större grupper osv. Så att övriga enheter inte behövde begära in art. Man brukar ju ha dedikerade eldledare många gånger.
Redigerat av Granquist den 2012-01-30 23:13
att vara blind har aldrig varit roligare. Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Tyckte det var kul, hade inte läst på iom att jag inte tänkte komma.. tänkte käka å ta det lugnt istället. Men blev indragen och glad var jag för det, himla trevligt mission. Min NVG strulade en del men det gick ändå.. Känns som ett mission man kommer försöka köra om för att klara och kanske ha bättre och sämre omgångar.

Men riktigt glad för hur bra hanterande av personer det vart. Lite radiokrångel. Jag fick inte alltid min gruppchefs order, om det var radioskugga eller annat det vet jag inte. Men förutom det så var det ju bra kommunikation.

Sen var det lite problem med bron och fordon Wink

http://cloud.steampowered.com/ugc/631...1AF784711/
Redigerat av SkaGGet den 2012-01-31 00:18
[ANDROID-EDIT]: Det borde finnas ett helt uppdrag baserat på att vara blind. Smile
granQ: finns blind-skriptet med i SFP? kan du lägga till så man kan bli buren på axeln också? Smile
bara sätta ut "sfp medical module", och tillskillnad från bis behöver du inte synka.

Tyvärr har jag inte haft ork/tid/möjlighet att riktigt hårdtesta den, men ja bära vore bra.