Visa ämne
Mina vänner..
|
|
Publicerat 2009-04-02 08:27
|
|
Mitt namn: Andreas Hjerpe Född: 24:e Aprill, 1974 Min högsta önskan: Utlandstjänstgöring Längd: 186cm Vikt (motivering): 90kg Favoritfärger (motivering): Khaki och svart Älskar: Min familj, mitt jobb och mina vänner Hatar: Självupptagna och dryga människor Vill jag bli när jag blir stor: Jag vill inte bli stor! |
|
|
|
Publicerat 2009-05-01 18:07
|
|
Mitt namn: Mattias Karlsson Född: 7/7 1990 Min högsta önskan: Få flytta från den här kalla skiten(dock så är det ett måste att bo i Sverige på våren/sommaren) Längd: ca 180cm Vikt (motivering):70kg Favoritfärg (motivering):Svart Älskar:Familjen,Vännerna och Hårdrock/Metal Hatar: Människor som går upp och ner! Vill jag bli när jag blir stor: Tror jag vill bli en korvkiosk ägare! |
|
|
|
Publicerat 2009-07-01 22:01
|
|
Mitt namn: Jonas Brüggemann Född: -76 Min högsta önskan: Är att inte dö så ofta i Arma2 Längd: 173cm. Vikt (motivering): 65 lätta pannor. Favoritfärg (motivering): - Älskar: Torsk potatis med äggsås. Hatar: Att det inte följde med någon manual till Arma2 (Steam) Vill jag bli när jag blir stor: - Redigerat av Kiptanoi den 2009-07-02 00:39 |
|
|
|
Publicerat 2009-07-02 00:21
|
|
Mitt namn: Robert Hägg Född: -83 Min högsta önskan: Afganistan AUG 2010 ISAF Hold 10 Greenzone Längd: 187cm. Vikt (motivering): 100 mellangooa pannor. Favoritfärg (motivering): Grön ^^ Älskar: Jobbet, Cv9035dk, Sverige, Monster Energy Drink, En viss dam. Hatar: IED'er & Minor & RPG överskjutningar & ½ mål ner/upp , till vänster / höger... Vill jag bli när jag blir stor: Tjock o lycklig o onödigt rik |
|
|
|
Publicerat 2009-07-02 10:06
|
|
Mitt namn: Patrik Magnusson Född: En regnig oktober dag 1985 Min högsta önskan: Åka på världstuné, och lira rock! Längd:172cm Vikt (motivering): 85, ja jvla kontorsjobb, ska ner 10 kg till 2010. Favoritfärg (motivering): Svart, alla andra färger ser bra ut med svart. Älskar: Elgitarrer, musik och att vara helt lost i en spelsession. Hatar: Inte så mycket, men tk noobs gör mig förbannad! Vill jag bli när jag blir stor: Jag växer ju aldrig upp, rockstjärna i Usa |
|
|
|
Publicerat 2009-07-25 03:56
|
|
Puffar upp tråden, många nya och det är kul om alla skriver lite om vilka ni är bakom nicken=)
Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt |
|
|
|
Publicerat 2009-07-25 04:27
|
|
Mitt namn: Isak Torikka Född: -92 Min högsta önskan: lyckas lira arma2 med högsta inställningar med riktigt grym fps Längd: 175 Vikt (motivering): 100kg pansar, gym till hösten Favoritfärg (motivering): blå av nått slag Älskar: min dator, pizza och motorcross Hatar: tk:s, whiners och Vill jag bli när jag blir stor: chilla, nog med pengar och en fin familj Redigerat av REALIN den 2009-07-25 04:28 |
|
|
|
Publicerat 2009-07-25 04:39
|
|
Mitt namn: Andreas I.K Östman Född: 18de september 1990 Min högsta önskan: fred på jorden? ^^ Längd: 175 cm Vikt (motivering): 73kg Favoritfärger (motivering): Schwartzz Älskar: Mina vänner och min flickvän. Hatar: Giriga och själviska människor! Vill jag bli när jag blir stor: Aktiv soldat eller en riktigt bra pappa! |
|
|
|
Publicerat 2009-07-25 06:45
|
|
Mitt namn: Torbjörn Karlsson Född: 28 Mars 1985 Min högsta önskan: Ett buggfritt och grymt optimerat ArmA2 Längd: 174 cm Vikt (motivering): 66kg, skall aldrig bli fet igen (Har vägt 80kg förr), men orkar fan inte bygga muskler heller. Favoritfärger (motivering): Svart och vitt, för det funkar alltid. Älskar: Mina prylar Hatar: Pop, broccoli och skatt Vill jag bli när jag blir stor: Tonåring |
|
|
|
Publicerat 2009-07-25 10:06
|
|
Mitt namn: Kristoffer Bruto Född: November 81 Min högsta önskan: Svårt! Just nu: Att bli färdig med min Hangglide licens och få åka runt och flyga i världen och bli lärd av alla de bästa Aerobatics piloterna! Längd: 176 Vikt (motivering): 66.6 (Gick ner från 83 och ersätter med muskelbyggnad) Favoritfärg (motivering): Har ingen egentligen så svart antar jag Älskar: Min sambo, min hund, mina vänner och familj Hatar: De dåliga beslut man tagit som fått stor påverkan på livet |
|
|
|
Publicerat 2009-07-25 10:21
|
|
Mitt namn: Ralf Rangedahl Född: 21 Oktober 1973 Min högsta önskan: Long and prosperous life Längd: 185 Vikt (motivering): 75 Favoritfärg (motivering): Svart (enkelt att matcha svart med svart) Älskar: Familjen och långa ostörda datorkvällar (är svårt att få båda att funka samtidigt...) Hatar: Manpads i DCS Black Shark Vill jag bli när jag blir stor: Trivs ganska bra där jag är Redigerat av watar den 2009-07-25 10:42 |
|
|
|
Publicerat 2009-07-25 10:25
|
|
Hade missat denna tråd totalt. =) Mitt namn: Jimmie Eriksson Född: 1983-05-07 Min högsta önskan: Inte en riktig susning, något coolt och fränt iaf tror jag... Längd: 186cm Vikt (motivering): ~125kg, svårt som fan att hålla sin kramgoa matchvikt, folk tror det är lätt att vara (big boned) men det är ett heltidsarbete. Favoritfärg (motivering): Svart och ljusgrönt speciellt i ett terminalfönster. Älskar: Min fästmö, datorer, mörk öl, whiskey. Hatar: Satans Ai i arma2 som skulle kunna skjuta Lucky Luke på 10 mils avstånd med ett luftgevär och döda honom och hans skugga.. |
|
|
|
Publicerat 2009-07-25 10:30
|
|
Mitt namn: Mathias Beijer Född: 10:e December -82 Min högsta önskan: Flyga högt upp i det blå, ett par lasrade mål, sprängd Tunguska Längd: 183cm Vikt (motivering): 90kg, hoppas fallskärmen håller Favoritfärger (motivering): Blått Älskar: Ett startklart attackplan på startbanan, snygga/snälla kvinnor, snabba bilar Hatar: Tunguskor, dimma, dåligt med pengar Vill jag bli när jag blir stor: Lite lättare men med mer pengar Redigerat av Lambo den 2009-07-25 11:04 |
|
|
|
Publicerat 2009-07-25 14:10
|
|
Mitt namn: Robin Född: 91' Min högsta önskanAtt få jobba i FM. Längd: 185 Vikt (motivering): 85... fetare nu! Favoritfärg (motivering): Grön, man syns inte lika bra i skogen Älskar: Min flickvän! Tårta! Hatar: Mig själv Vill jag bli när jag blir stor: Go och glad officer. Redigerat av Robinio den 2011-11-13 20:44 |
|
|
|
Publicerat 2009-07-25 15:13
|
|
Mitt namn: Philip Meander Född: 1990-05-22 Min högsta önskan: Att bli ett namn inom någonting som folk kan se upp till. Längd: 186cm Vikt (motivering): 65kg, motivering: ehh jag är smal och är inte mycket för träning om det inte har med extremsport att göra. favoritfärg: Det går i perioder just nu är lila jäkligt snyggt men svart och vitt funkar alltid Älskar: När jag får en vision (idé) som jag sedan kan genomföra och som blir lyckad. Hatar: En as bra idé som inte är genomförbar. Vill jag bli när jag blir stor: polis ville jag bli när jag var liten nu vill jag bli ett erkänt namn inom design branschen. Redigerat av Zky den 2009-07-25 15:15 |
|
|
|
Publicerat 2009-07-25 15:27
|
|
Mitt namn: Klas Wennermark Född: På ett smutsigt bargolv i slummen 1985 (eller på Borås Lasarett, välj själva). Min högsta önskan: Tja, klyschan ekonomiskt oberoende så man kan göra vad man vill vore ju trevligt... Längd: Ehm.. 165 tror jag.. Vikt (motivering): För mycket, strax över 100... Men jag jobbar på det Favoritfärg (motivering): Hmm.. får nog bli svart, lättare att gömma sig i skuggorna och sedan överfalla alla monster då! Älskar: Hmm.. Jadu.. Lite blandat... Hatar: Svåra frågor... Kanske AI som ser/skjuter genom gräs/träd/buskar/berg... Vill jag bli när jag blir stor: Hmm.. sagt många saker, funderat på att bli Gangsta i något ghetto, men det passar nog inte, så får väl bli typ stor då |
|
|
|
Publicerat 2009-07-25 16:37
|
|
Mitt namn: Matte Född: 1976 i Norrköping Min högsta önskan: Ett långt o lyckligt liv Längd: 183 cm Vikt (motivering): 60kg hur fan man nu motiverar det? Favoritfärg (motivering): urtvättat svart á la punkjeans... ungefär. Älskar: Min son, min sambo och The Jesus and Marychain Hatar: Meningslöst lidande och cigarettabstinens Vill jag bli när jag blir stor: Nöjd. |
|
|
|
Publicerat 2009-07-25 17:36
|
|
Mitt namn: Matte Född: 1992 Min högsta önskan: Starta ett band och bli världskänd Längd: ~180 cm Vikt (motivering): 70 kg, muskler och lite lönnfett Favoritfärg (motivering): M/90 Älskar: Grön tjänst (oftast), heavy metal, att resa Hatar: Grön tjänst (ibland), viljelösa/ointressanta människor, mina värdelösa 'social skills' Vill jag bli när jag blir stor: Ha ett jobb som jag verkligen trivs med, pengar är mindre viktigt |
|
|
|
Publicerat 2009-07-31 15:21
|
|
Är ny i ArmA2-världen och communityt, så jag kan lika gärna presentera mig här Mitt namn: Viktor Lundstedt Född: 2 Mars 1986 Min högsta önskan: Besöka Jimi Hendrix's grav Längd: 191cm Vikt (motivering): Omotiverade 91kg Favoritfärg (motivering): Svart, passar min livssyn ibland Älskar: Min kvinna, ketchup, kaffe, läsa, roliga kvällar i goda vänners lag, datorn? Hatar: Den obildade pöbeln, Per Gessle, översittare, korrumption, Ryssland Vill jag bli när jag blir stor: Fantastisk |
|
|
|
Publicerat 2009-08-01 15:36
|
|
Mitt namn: Leif "Leffe" Nilsson Född: April 74 Min högsta önskan: innan döden kommer "att bli konverterad till cyborg" Längd: 180 Vikt (motivering): har ingen våg, men gissar på 80 - 85 kg Favoritfärg (motivering): regnbågen, svart o vitt Älskar: att spela, Arma, EvE-online, Lineage2, cykla/träna, Hatar: all den tid man har lagt ner på data spel "jag är i ständigt konflikt med mig själv " Vill jag bli när jag blir stor: låter ödet bestämma Redigerat av klerkan den 2009-08-01 15:38 |
|
|
Gå direkt till forum: |