Visa ämne
Sida 2 av 2: 12
|
Lir ikväll (torsdag) 20.00
|
|
Publicerat 2011-11-04 11:04
|
|
Det är svårt med gruppuppdelning när man inte riktigt vet hur olika medlemmar ser ut och så, och framförallt när acre nu verkar ha kortare fade-avstånd än någonsin... Men jag tror att vi hade klarat det om vi provat någon gång till, och kanske om någon i gruppen får ett prickskyttsgevär. |
|
|
|
Publicerat 2011-11-04 11:09
|
|
Citera Iggy skrev: Ironsights på ak4 i skymmning = nope |
|
|
|
Publicerat 2011-11-04 11:19
|
|
Citera sillburk skrev: Lite åt det hållet Jag har hört någonstans att man klarar sig med regnrock som kroppspansar om man blir skjuten av en kpist-45 från 300 meters avstånd, och lite så kändes det igår vid de första eldställningarna. Kpist-45 är jättefin, men den har en spridning som är enorm och i princip omöjlig att träffa med på det avståndet. Det hade gått bättre om fler soldater hade andra vapen än den. |
|
|
|
Publicerat 2011-11-04 11:24
|
|
Citera sillburk skrev: Fienden var ju dessutom så långt borta att de nästan doldes helt utav dimman. Nordström
Signalist Hemvärnet FRO (Frivilliga Radioorganisationen) |
|
|
|
Publicerat 2011-11-04 12:27
|
|
Citera Kpist-45 är jättefin, men den har en spridning som är enorm och i princip omöjlig att träffa med på det avståndet Citera Fienden var ju dessutom så långt borta att de nästan doldes helt utav dimman. Låter ju mer som de var skyttarna som gjorde bort sig än att de var några fel på vapnen Kpist fi på max 100m AK4 fi på max 300m (förutsatt att du lyckas se honom genom de 2mm stora hålet i siktet) Ksp58 fi på max 300m (över de så slössar du bara ammunition i de här spelet) |
|
|
|
Publicerat 2011-11-04 14:59
|
|
gnäll inte på kpist m45 fick 3 confirmed kills med den direkt när fi kom ZiP såg detta med kikaren när jag tog en.
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
|
|
|
Sida 2 av 2: 12
Gå direkt till forum: |