Visa ämne
Lördag 22/10 Op. Björnkall 20:00
|
|
Publicerat 2011-10-18 20:50
|
|
PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: sic++ Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott):Niva Blixt - Stridssjukvårdare: Subroc Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: sillburk Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman: XeAlOt Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: Hagel - GRG-skytt: Hagel - GRG-assistent: Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Joel Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: |
|
|
|
Publicerat 2011-10-18 21:18
|
|
PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott):Niva Blixt - Stridssjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: sillburk Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman: XeAlOt Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: Hagel - GRG-skytt: Hagel - GRG-assistent: Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Joel Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: Redigerat av Granquist den 2011-10-18 23:19 |
|
|
|
Publicerat 2011-10-18 22:12
|
|
stryk mig från grp blixt (sitter på mobilen och copy paste funkar int nå bra) fick fullt upp i helgen | |
|
|
Publicerat 2011-10-18 23:19
|
|
tråkigt, men sånt är livet när man blir vuxen. Jag redigerade sic's inlägg. | |
|
|
Publicerat 2011-10-19 00:06
|
|
PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott): Blixt - Stridssjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: sillburk Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman: XeAlOt Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: Hagel - GRG-skytt: Hagel - GRG-assistent: Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Joel Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: Niva |
|
|
|
Publicerat 2011-10-19 06:03
|
|
sätt upp mig som en "eventuell", har fått lite extrajobb på jobbet ett tag framöver, så vill inte låsa upp en plats i onödan. | |
|
|
Publicerat 2011-10-19 15:37
|
|
PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott): Blixt - Stridssjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: sillburk Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman: Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: Hagel - GRG-skytt: Hagel - GRG-assistent: Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Joel Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: Niva Nätet hemma är nere så jag vet inte om jag kommer att kunna medverka, skulle det lösa sig så får jag ta random ledig slot på plats. The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-20 12:58
|
|
PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott): Blixt - Stridssjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: Dunder - Signalist: sillburk Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman: Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: Hagel - GRG-skytt: Hagel - GRG-assistent: Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Joel Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: Niva Åker troligen till Halmstad (syrran kommer hämtar upp mig.. så få passa på när gratis) |
|
|
|
Publicerat 2011-10-20 13:04
|
|
PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott): Blixt - Stridssjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: sillburk Dunder - Signalist: Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman: Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: Hagel - GRG-skytt: Hagel - GRG-assistent: Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Joel Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: Niva Precis som förra veckan kliver jag in med stora steg och tar mig på pungen lite nonchalant. |
|
|
|
Publicerat 2011-10-20 13:38
|
|
PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott): The_Shadow^ (eventuellt) Blixt - Stridssjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: sillburk Dunder - Signalist: Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman: Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: Hagel - GRG-skytt: Hagel - GRG-assistent: Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Joel Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: Niva Är på väg mot speldatorn så om jag får ihop allt och nätet fungerar tillfredställande så dyker jag kanske upp... Legitimerad SFP Gnällröv.
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-20 15:23
|
|
Genomgång inför uppdraget : http://dl.dropbox.com/u/18303672/Bj%C...nkall1.pdf
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-20 22:07
|
|
PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott): The_Shadow^ (eventuellt) Blixt - Stridssjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: sillburk Dunder - Signalist: Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman: Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: bknec Hagel - GRG-skytt: Hagel - GRG-assistent: Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Joel Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: Niva Sist jag spelade med er var Operation Totopos vilket jag minns var väldigt kul. Nu vill det till att detta är lika bra. Hoppas du känner pressen, Daffman (: |
|
|
|
Publicerat 2011-10-21 09:49
|
|
Citera bknec skrev: Var före min tid men välkommen tillbaka! Press..jag är för awsome för att känna press. |
|
|
|
Publicerat 2011-10-21 11:53
|
|
Citera Daffman skrev:.. *host* |
|
|
|
Publicerat 2011-10-21 11:54
|
|
Citera theOden skrev: FINBESÖK! |
|
|
|
Publicerat 2011-10-21 15:01
|
|
har alla kollat första posten igen, finns addons att tanka där | |
|
|
Publicerat 2011-10-21 15:08
|
|
Citera bknec skrev: |
|
|
|
Publicerat 2011-10-21 15:37
|
|
bknec skrev: PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott): The_Shadow^ (eventuellt) Blixt - Stridssjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: sillburk Dunder - Signalist: Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman:Metal, med risk för att frugan sliter bort mig Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: bknec Hagel - GRG-skytt: Ulfen - Tror att jag skall kunna vara med men finns risk att ja måste tvätta :I Hagel - GRG-assistent: Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Joel Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: Niva (: Redigerat av metal den 2011-10-21 15:44 slöben och lite kod knackare
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-21 18:27
|
|
PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott): The_Shadow^ (eventuellt) Blixt - Stridssjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: sillburk Dunder - Signalist: xealot Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman:Metal, med risk för att frugan sliter bort mig Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: bknec Hagel - GRG-skytt: Ulfen - Tror att jag skall kunna vara med men finns risk att ja måste tvätta :I Hagel - GRG-assistent: Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Joel Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: Niva I haz internetz again!!!1 Redigerat av xealot den 2011-10-21 18:28 The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-21 21:15
|
|
PlutC: Daffman Prickskytt: Emperor Archaeon Plut. Sjukvårdare: Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: sic++ (ändra) Blixt - Ksp-skytt: Christensson Blixt - Fältarbetsman: Finarvas Blixt - Soldat(P-Skott): The_Shadow^ (eventuellt) Blixt - Stridssjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: sillburk Dunder - Signalist: xealot Dunder - Ksp-skytt: Woop Dunder - Fältarbetsman:Metal, med risk för att frugan sliter bort mig Dunder - Soldat(P-Skott):NBG - Xtream Dunder - Stridssjukvårdare: Poppe Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Julvort Hagel - GRG-skytt: Iggy Hagel - GRG-assistent: bknec Hagel - GRG-skytt: Ulfen - Tror att jag skall kunna vara med men finns risk att ja måste tvätta :I Hagel - GRG-assistent: granQ (eventuellt, vill någon annan med säkerhet, så ta över) Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Joel Örn - skytt: Dokuro Örn - Skytt: Niva |
|
|
Gå direkt till forum: |