Visa ämne
Lördag 8/10 OP Spöad Sparv 19:30
|
|
Publicerat 2011-09-26 20:42
|
|
Citera Julian skrev: well thats a bit..... gay.... maybe Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
|
|
|
|
Publicerat 2011-09-27 01:29
|
|
Det är OK joel. Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: sillburk Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Blixt - Fältarbetare: Blixt - Sjukvårdare: XEALOT EFTERSOM FOLK INTE VÅGADE VARA MEDICS PÅ BÅDA LAGEN FÖRRA GÅNGEN fgts Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt:Alwandy(ett kanske - Om jag har ej träning ) Dunder - Fältarbetare: Dunder - Sjukvårdare: sic++ Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Daffjevel Örn - skytt: Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel (har inga minow nu va?) |
|
|
|
Publicerat 2011-09-27 22:15
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: sillburk Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt:Andersson21(ska inte finnas något problem nu..) Blixt - Fältarbetare: Blixt - Sjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt:Alwandy(ett kanske - Om jag har ej träning ) Dunder - Fältarbetare: Dunder - Sjukvårdare: sic++ Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Daffjevel Örn - skytt: Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel |
|
|
|
Publicerat 2011-09-27 22:33
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: sillburk Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt:Andersson21(ska inte finnas något problem nu..) Blixt - Fältarbetare: Blixt - Sjukvårdare: Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt:Alwandy(ett kanske - Om jag har ej träning ) Dunder - Fältarbetare:TonyC Dunder - Sjukvårdare: sic++ Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Daffjevel Örn - skytt: Edgar Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel Redigerat av TonyC den 2011-09-28 21:19 |
|
|
|
Publicerat 2011-09-27 23:37
|
|
bra jobbat klantarsel, ni failar på att copy and pastea rätt fixd: Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: sillburk Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt:Andersson21(ska inte finnas något problem nu..) Blixt - Fältarbetare: Blixt - Sjukvårdare: xealot Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt:Alwandy(ett kanske - Om jag har ej träning ) Dunder - Fältarbetare:TonyC Dunder - Sjukvårdare: sic++ Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Daffjevel Örn - skytt: Edgar Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
|
|
|
|
Publicerat 2011-09-29 19:59
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: sillburk Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt:Andersson21(ska inte finnas något problem nu..) Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag nu får skiten att fungera) Blixt - Sjukvårdare: xealot Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt:Alwandy(ett kanske - Om jag har ej träning ) Dunder - Fältarbetare:TonyC Dunder - Sjukvårdare: sic++ Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Daffjevel Örn - skytt: Edgar Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel |
|
|
|
Publicerat 2011-09-29 21:54
|
|
EN ORIENTERING ÄR NU UPPLAGD I FÖRSTA POSTEN, TROLOLO
|
|
|
|
Publicerat 2011-09-29 23:04
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: sillburk Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Grip Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt:Andersson21(ska inte finnas något problem nu..) Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag nu får skiten att fungera) Blixt - Sjukvårdare: xealot Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt:Alwandy(ett kanske - Om jag har ej träning ) Dunder - Fältarbetare:TonyC Dunder - Sjukvårdare: sic++ Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Daffjevel Örn - skytt: Edgar Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel Redigerat av Grip den 2011-09-30 01:40 |
|
|
|
Publicerat 2011-09-30 08:56
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: sillburk Signalist: Lithen Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: GripGrin Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt:Andersson21(ska inte finnas något problem nu..) Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag nu får skiten att fungera) Blixt - Sjukvårdare: xealot Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt:Alwandy(ett kanske - Om jag har ej träning ) Dunder - Fältarbetare:TonyC Dunder - Sjukvårdare: sic++ Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Daffjevel Örn - skytt: Edgar Örn - Skytt: |
|
|
|
Publicerat 2011-09-30 09:08
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: sillburk Signalist: Lithen Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt:Andersson21(ska inte finnas något problem nu..) Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag nu får skiten att fungera) Blixt - Sjukvårdare: xealot Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt:Alwandy(ett kanske - Om jag har ej träning ) Dunder - Fältarbetare:TonyC Dunder - Sjukvårdare: sic++ Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Daffjevel Örn - skytt: Edgar Örn - Skytt: Såg fel på tiden, får hoppas på att de strular för er så man hinner hem. |
|
|
|
Publicerat 2011-09-30 11:18
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: sillburk Signalist: Lithen Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt:Andersson21(ska inte finnas något problem nu..) Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag nu får skiten att fungera) Blixt - Sjukvårdare: xealot Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt:Alwandy(ett kanske - Om jag har ej träning ) Dunder - Fältarbetare:TonyC Dunder - Sjukvårdare: sic++ Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Daffjevel Örn - skytt: Edgar Örn - Skytt: Asterix Har haft ett uppehåll med arma 2, men nu jäklar! Edit: Visst är det fortfarande SFP, Teamspeak och ACRE de enda moddarna som behövs? Redigerat av Swerow den 2011-09-30 11:21 |
|
|
|
Publicerat 2011-09-30 11:44
|
|
Citera Asterix skrev: PÅ denna map kommer vi inte använda SFP. Vi kommer använda de addons som är länkade i första medelandet. Denna länk har alla addons i ett. http://dl.dropbox.com/u/18303672/%40f...schech.rar Men vi kommer använda ACRE som vanligt. Verision 1.3.12 tror jag. http://www.youtube.com/watch?v=geZPgy...re=related
Baptized in Fire |
|
|
|
Publicerat 2011-09-30 12:45
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: sillburk Signalist: Lithen Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Julvort Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt:Andersson21(ska inte finnas något problem nu..) Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag nu får skiten att fungera) Blixt - Sjukvårdare: xealot Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt:Alwandy(ett kanske - Om jag har ej träning ) Dunder - Fältarbetare:TonyC Dunder - Sjukvårdare: sic++ Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Daffjevel Örn - skytt: Edgar Örn - Skytt: Asterix |
|
|
|
Publicerat 2011-09-30 15:54
|
|
som xealot sade i tidigare inlägg... Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: sillburk Signalist: Lithen Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Julvort Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt:Andersson21(ska inte finnas något problem nu..) Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag nu får skiten att fungera) Blixt - Sjukvårdare: xealot Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt:Alwandy(ett kanske - Om jag har ej träning ) Dunder - Fältarbetare:TonyC Dunder - Sjukvårdare: sic++ Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Daffjevel Örn - skytt: Edgar Örn - Skytt: Asterix Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel <----- Är också med... Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
|
|
|
|
Publicerat 2011-09-30 16:28
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: sillburk Signalist: Lithen Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Julvort Blixt - Signalist: Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt:Andersson21(ska inte finnas något problem nu..) Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag nu får skiten att fungera) Blixt - Sjukvårdare: xealot Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: Iggy Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt:Alwandy(ett kanske - Om jag har ej träning ) Dunder - Fältarbetare:TonyC Dunder - Sjukvårdare: sic++ Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Daffjevel Örn - skytt: Edgar Örn - Skytt: Asterix Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel <----- Är också med... Nu har jag ju bara tre prov nästa vecka, så då kan man ju spela lite |
|
|
|
Publicerat 2011-09-30 16:58
|
|
såg fel på tvätttiden... så jag kan kanske vara med!! får se vad min CO säger. CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2011-09-30 17:03
|
|
Kniper jag väl sista platsen då Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: sillburk Signalist: Lithen Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Julvort Blixt - Signalist: Poppe_89 Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt:Andersson21(ska inte finnas något problem nu..) Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag nu får skiten att fungera) Blixt - Sjukvårdare: xealot Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: Iggy Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt:Alwandy(ett kanske - Om jag har ej träning ) Dunder - Fältarbetare:TonyC Dunder - Sjukvårdare: sic++ Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Daffjevel Örn - skytt: Edgar Örn - Skytt: Asterix [img]http://imgur.com/8T0kLK2[/img]
|
|
|
|
Publicerat 2011-09-30 17:48
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: sillburk Signalist: Lithen Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Julvort Blixt - Signalist: Poppe_89 Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt:Andersson21(ska inte finnas något problem nu..) Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag nu får skiten att fungera) Blixt - Sjukvårdare: xealot Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: granQ Dunder - Signalist: Iggy Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt:Alwandy(ett kanske - Om jag har ej träning ) Dunder - Fältarbetare:TonyC Dunder - Sjukvårdare: sic++ Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Daffjevel Örn - skytt: Edgar Örn - Skytt: Asterix Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel För F LÄR ER COPY&PASTE Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
|
|
|
|
Publicerat 2011-09-30 17:57
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: sillburk Signalist: Lithen Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: Julvort Blixt - Signalist: Poppe_89 Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt:Andersson21(ska inte finnas något problem nu..) Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag nu får skiten att fungera) Blixt - Sjukvårdare: xealot Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: Dunder - Signalist: Iggy Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt:Alwandy(ett kanske - Om jag har ej träning ) Dunder - Fältarbetare:TonyC Dunder - Sjukvårdare: sic++ Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: Daffjevel Örn - skytt: Edgar Örn - Skytt: Asterix Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel För F LÄR ER COPY&PASTE ------------------------------ sorry, skyller på att jag gjort slut med min tjej och behöver komma ut ur lägenheten, även om är väl mest ölen som egentligen lockar. |
|
|
|
Publicerat 2011-09-30 18:11
|
|
Jaså? När hände detta? *känns bra att skriva sådant i publikt forum. * CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
Gå direkt till forum: |