Visa ämne
Sida 2 av 2: 12
|
Lördag 14/5 Operation Skogsglänta
|
|
Publicerat 2011-05-13 13:51
|
|
vi har en färdig grupp, en ledar grupp och en halv färdig grupp. vad har hänt ? brukar ju bli fullt i alla grupper.
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
|
|
|
|
Publicerat 2011-05-13 13:52
|
|
|
|
|
|
Publicerat 2011-05-13 15:20
|
|
det kommer ikväll, chill boys kommer nog bli fullt detta |
|
|
|
Publicerat 2011-05-13 19:29
|
|
Ledningsgrupp Pluton Chef : Daff Stf Chef : Archaeon Signalist : Sillburk Sjukvårdare : Iggy Adam Helge Grupp Chef : Joel Stf Chef : granQ KSP- Skytt : woop KSP - Laddare :Julian Sjukvårdare :BMJ Skarpskytt (Pskott): Ulfen Bertil Helge Grupp Chef : Stf Chef : xealot KSP- Skytt : sic KSP - Laddare : JonathanE Sjukvårdare : Skyttesoldat(Pskott): rug Cesar Helge Grupp Chef : Stf Chef : KSP- Skytt : KSP - Laddare : Sjukvårdare : Skyttesoldat(Pskott): David Helge(GRG-Grupp) Grupp Chef : Stf Chef : Grg- Skytt : Grg - Laddare : Grg- Skytt : Grg - Laddare : |
|
|
|
Publicerat 2011-05-14 00:32
|
|
Bara för mig genomsgång pdf:en inte funkar? Den är bara tom för mig.
http://www.youtube.com/watch?v=geZPgy...re=related
Baptized in Fire |
|
|
|
Publicerat 2011-05-14 00:41
|
|
funkar för mig.. i korthet: kommer bli brutalt och mycket pang pang |
|
|
|
Publicerat 2011-05-14 03:14
|
|
Stryk mig från listan. Jag orkar nog tyvärr inte spela ArmA ikväll.
Redigerat av JonathanE den 2011-05-14 03:14 Steam: BloodyVikings
|
|
|
|
Publicerat 2011-05-14 14:31
|
|
får se om jag hunnit få till fungerande avlopp ikväll, skriver inte upp mig på nån slot, hoppar in om jag har tid och tar vad som är ledigt | |
|
|
Publicerat 2011-05-14 14:42
|
|
Fan vad taggad jag är då Har en möhipp-grupp som springer in och ut under dagen men hoppas bli av med dom helt till 20:30. Har övar lite på Sturkö på förmiddagen så jag hoppas jag är förberedd. Ska bara hinna förbi Kjell å köpa en USB-förlängare så kanske jag har mic också /Calle |
|
|
|
Publicerat 2011-05-14 15:12
|
|
hade varit skitkul att vara med. men ikväll är det ESC final och jag har inga hörlurar | |
|
|
Publicerat 2011-05-14 15:57
|
|
Ledningsgrupp Pluton Chef : Daff Stf Chef : Archaeon Signalist : Sillburk Sjukvårdare : Iggy Adam Helge Grupp Chef : Joel Stf Chef : granQ KSP- Skytt : woop KSP - Laddare :Julian Sjukvårdare :BMJ Skarpskytt (Pskott): Ulfen Bertil Helge Grupp Chef : Stf Chef : xealot KSP- Skytt : sic KSP - Laddare : Sjukvårdare : Pettersson Skyttesoldat(Pskott): rug Cesar Helge Grupp Chef : Stf Chef : KSP- Skytt : KSP - Laddare : Sjukvårdare : Skyttesoldat(Pskott): David Helge(GRG-Grupp) Grupp Chef : Stf Chef : Grg- Skytt : Grg - Laddare : Grg- Skytt : Grg - Laddare : Strök JonathanE från Bertil Helge. Hoppas inte mitt TS kraschar en gång i kvarten den här gången... |
|
|
|
Publicerat 2011-05-14 16:07
|
|
ACRE 1.2.10 CHANGELOG: Added: - Lower/Raise headset now avialable via self interact - Owner of a shared pack radio can now stop a person from using their radio via self interact (or running away) - Remote radio usage now works with AI again via interact menu - Current radios are now listed in the self interact menu under "Radio List". Radio dialog's are accessible via this menu - Beginnings of a "dead" interaction menu. This menu does not work right now. - a joinChannel API function - The beginning of server side tvt auto-channel switching The beginning of enforced channel muting for out of game players Changed: - New distortion engine re-written from scratch. It should not be so ear bleeding now. - Carriers will, yet again, have direct issues. Sorry guys. - Distortion engine got a re-vamp, sounds digital now. Fixed: - Devide by zero error when inside vehicle with other players - Sometimes you just couldnt talk to people or hear them in flight - Script error spam while in vehicles - TS3 crashes - You would go global when going directly into game as a spectator - isSpectator is now respected correctly - Spatialization Delay for MPPT pushes is now gone - isRadio now checks properly against crappy equipment and returns correctly. - Sometimes radios would stop working until you dropped/picked them back up - Starting a mission with a radio on ACE back would make the radio not register correctly. |
|
|
|
Publicerat 2011-05-14 16:26
|
|
Citera Chris_Acrobat skrev: Åh, perfekt! Redigerat av Pettersson den 2011-05-14 16:26 |
|
|
|
Publicerat 2011-05-14 17:04
|
|
Ledningsgrupp Pluton Chef : Daff Stf Chef : Archaeon Signalist : Sillburk Sjukvårdare : Iggy Adam Helge Grupp Chef : Joel Stf Chef : granQ KSP- Skytt : woop KSP - Laddare :Julian Sjukvårdare :BMJ Skarpskytt (Pskott): Ulfen Bertil Helge Grupp Chef : Stf Chef : xealot KSP- Skytt : sic KSP - Laddare : Powder Sjukvårdare : Pettersson Skyttesoldat(Pskott): rug Cesar Helge Grupp Chef : Stf Chef : KSP- Skytt : KSP - Laddare : Sjukvårdare : Skyttesoldat(Pskott): David Helge(GRG-Grupp) Grupp Chef : Stf Chef : Grg- Skytt : Grg - Laddare : Grg- Skytt : Grg - Laddare : |
|
|
|
Publicerat 2011-05-14 17:55
|
|
Alla i ADAM HELGE ska peppa upp med A-Team intro tills ikväll. Det är en order!
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
|
|
|
Sida 2 av 2: 12
Gå direkt till forum: |